Lol, Radio 2 heeft Bastille in 6 jaar zo'n 800x gedraaidquote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is toch eerder Radio 2 die Bastille dan veel meer aandacht geeft dan ze verdienen
Hoe was je eerste kerstdag Stinho?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Joy was een redelijk nummer dit jaar.
ogot jaquote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Ook niet bepaald de beste van Prince. Ze doen in ieder geval hun best op je naar bed te jagen voordat Rick van Veldhuizen komt.
Er zit wel veel goede muziek in zijn shift...quote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Ook niet bepaald de beste van Prince. Ze doen in ieder geval hun best op je naar bed te jagen voordat Rick van Veldhuizen komt.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit was nog wel uit de tijd dat 3FM groot was hoor.
Kensington, Bastille, Chefs Special, allemaal te danken aan 3FM wat mij betreft. Allemaal van die wereldberoemd bij 3FM meuk.
Hopen dat hij geleerd heeft van vorig jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit wel veel goede muziek in zijn shift...
Ik hoop dat hij het niet te erg gaat verneuken.
Die man ging tekeer als een groenteboer op de kermis. Vreselijk, vreselijk, vreselijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:50 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vond Rick van Veldhuizen best leuk vorig jaar trouwens. *duikt weg*
Dat gepush van dat bandje ... zelfs in ads ... alsof het wereldartiesten zijn. Buiten Nederland kent niemand ze:quote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kensington, Bastille, Chefs Special, allemaal te danken aan 3FM wat mij betreft. Allemaal van die wereldberoemd bij 3FM meuk.
Prima, makker. Slecht geslapen vannacht, dus kwam wat laat op gang. Veel koffie nodig gehad. We hebben bij mijn zus thuis gegeten (geen pics) met wat familie van mijn vaders kant en flink gebierd. Geslaagde eerste kerstdag. Vandaag rustig aan en even op de koffie bij mijn altijd sympathieke oma van mijn moeders zijde.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe was je eerste kerstdag Stinho?
Ja, ik geloof ook wel dat die bandjes doorbraken in de tijd dat 3FM qua luistercijfers nog bovenaan stond. Maar nu heeft Radio 2 ai die overgewaardeerde rommel geadopteerd. Kensington doet het daar ook niet onaardig qua plays...1650x afgespeeld sinds 2013quote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wow, dit zijn wel bizar weinig ratings ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat gepush van dat bandje ... zelfs in ads ... alsof het wereldartiesten zijn. Buiten Nederland kent niemand ze:
[ afbeelding ]
Lekker maat.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima, makker. Slecht geslapen vannacht, dus kwam wat laat op gang. Veel koffie nodig gehad. We hebben bij mijn zus thuis gegeten (geen pics) met wat familie van mijn vaders kant en flink gebierd. Geslaagde eerste kerstdag. Vandaag rustig aan en even op de koffie bij mijn altijd sympathieke oma van mijn moeders zijde.
Ook mooie gemiddeldes op RateYourMusic: https://rateyourmusic.com/artist/bastille-1quote:Op donderdag 26 december 2019 01:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat gepush van dat bandje ... zelfs in ads ... alsof het wereldartiesten zijn. Buiten Nederland kent niemand ze:
[ afbeelding ]
True, maar goed als je dan kijkt toen opeens bijna heel 3FM verhuisde naar NPO2 is het ook niet heel gek.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook wel dat die bandjes doorbraken in de tijd dat 3FM qua luistercijfers nog bovenaan stond. Maar nu heeft Radio 2 ai die overgewaardeerde rommel geadopteerd. Kensington doet het daar ook niet onaardig qua plays...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |