Baggerquote:
Heel vet!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kalende helemaal rechtsonderin en arm voor mijn neus is van mijn vrouw (mede-FOK!er en toen nog vriendin)
Edit: Was toen in eerste vak gaan staan voor Metallica
Dit ben ik dan weer helemaal met je eensquote:Op donderdag 26 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Bastille, nog zo'n overhypete 3FM-festivalband van vierde garnituur.
Ik heb wel het idee dat je 3FM een beetje overschat, daar luistert echt geen hond meer naar.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Bastille, nog zo'n overhypete 3FM-festivalband van vierde garnituur.
Sowieso op z'n retour, Julien Clerc staat er niet eens meer in.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben een voorstander van meer Franse muziek in de lijst, maar dit hoeft dan weer niet zo nodig.
Dat is m'n nummer 2quote:Op donderdag 26 december 2019 01:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]smaak, je hebt het.
Disarm is mijn favo
5 jaar geleden nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je 3FM een beetje overschat, daar luistert echt geen hond meer naar.
Dit was nog wel uit de tijd dat 3FM groot was hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je 3FM een beetje overschat, daar luistert echt geen hond meer naar.
Maar wel ten tijde van de opkomst van deze band.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is toch eerder Radio 2 die Bastille dan veel meer aandacht geeft dan ze verdienenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ik was 4 toen Siamese Dream uitkwamquote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is m'n nummer 2Maar ik ben te jong om in de 90s al actief met muziek bezig te zijn geweest, dus ik heb het allemaal later ontdekt
Ik vond die eerste hitjes niet eens zo slecht trouwens. Het is alleen wel van een bepaald niveau waardoor je er vrij snel klaar mee bent.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wel ten tijde van de opkomst van deze band.
Joy was een redelijk nummer dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is toch eerder Radio 2 die Bastille dan veel meer aandacht geeft dan ze verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |