ik zal maar ff het verhaal gelijk vertellen dan ben ik daar ook vanaf:
Het begon zomervakantie 2001, ontmoette een heel leuk meisje, werd mijn vriendin, na 3 weken ging ze weg en na 3 dagen kreeg ik een smsje 'ik hou niet meer van je'
Half jaar daarna kwam ik erachter dat ik nog gevoelens voor me had, en zij ook dus het ging weer aan, en door een vreselijk domme reden ging het uit (had haar emailadres aan iemand gegeven en daar was ze moeilijk pissig over).
En sinds 18 december 2002 was het weer aan, ik was naar haar toe gegaan was heel gezellig en blablabla, ze zou de volgende dag beltegoed kopen dus ik vond het wel best. Nou ze had dus geen beltegoed gekocht, en in het begin stuurde ik nog wel een smsje maar na een tijdje stuur je practisch alleen maar hetzelfde dus dat vond ik niet erg nodig. Toen begon ze ineens vreselijk te zeiken waarom ik niet smste en of ik wel van haar hield...
zij was de gene die geen contact met me op nam en zij stuurde me daarstrax dat ze niet wist of ze wel van me kon houden, naja dan houdt ze dus niet van me...
Doei Esther
hehe ben eigenlijk best blij
wat een zielug verhaal, boehoehoe....
quote:huh?
Half jaar daarna kwam ik erachter dat ik nog gevoelens voor me had
Tja, als ik het ff recht voor zn rap mag zeggen vind ik wel dat ze al die tijd aan het lijntje heeft gehouden. Het was beter vor je geweest als jullie het bij die drie weken hadden gehouden.
Lang leve het vrijgezelleleven
quote:dat ben jij met je kuttopics
Op maandag 13 januari 2003 12:11 schreef rosemarie het volgende:
looser
quote:nog steeds niet geband?
Op maandag 13 januari 2003 12:11 schreef rosemarie het volgende:
looser
Enne CasB ---> tijd voor een nieuw icoontje?
quote:
Op maandag 13 januari 2003 12:14 schreef gbm het volgende:[..]
nog steeds niet geband?
quote:
Op maandag 13 januari 2003 12:14 schreef gbm het volgende:[..]
nog steeds niet geband?
Enne CasB ---> tijd voor een nieuw icoontje?
och vrijgezel zijn bevalt me toch wel, geen verplichtingen, geen zeiksmsjes, geen reizen van 1,5 uur..
ennuh ik snap ook niet dat ik "er weer ingetrapt" ben maar het komt wel goed met me, op naar de volgende
quote:Thats the spirit, NEXT!!!!!
Op maandag 13 januari 2003 12:26 schreef CasB het volgende:ennuh ik snap ook niet dat ik "er weer ingetrapt" ben maar het komt wel goed met me, op naar de volgende
Gefeliciteerd, dumpen die bitch.
quote:Ja zeg het dan gewoon midden in iemand z,n smoel dan via berichtjes.
Op maandag 13 januari 2003 12:07 schreef cYbErTiM het volgende:
Weer zo'n MSN/SMS uitmaak topicDe jeugd van tegenwoordig!
quote:Meneer zegt dat ik wanhopig ben,.. en komt daarna met dezelfde zin aanzetten
Op maandag 13 januari 2003 12:18 schreef Frenkie het volgende:
Dag Esther
wanneer gaan we uit
Ontopic
Met zo 1 kan je idd beter nix te maken hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |