Inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:56 schreef loni55 het volgende:
[..]
Geweld is zeker zinvol. Kijk naar de geschiedenis.
Geweld is inderdaad een effectief middel.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het geweld tegen de troepen van de Hertog van Alva had zeker zin.
Anders waren wij nu nog onderdrukt.
Maar op kleinere schaal bedoelde ik het recht op zelfverdediging.
Is jammer dat het soms moet maar is wel een legitieme, een zinvolle vorm van geweld.
Ja, het is soms maar een dun lijntje wat het verschil maaktquote:Op woensdag 25 december 2019 19:02 schreef loni55 het volgende:
[..]
Geweld is inderdaad een effectief middel.
Blijkbaar is er geen respect voor de kerstrust en heeft het lawaai-schoppen en gooien van rookbommen voorrang.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:52 schreef IriYe het volgende:
Zou fijn als als ze zich ook massaal lieten zien als de zoveelste witte Nederlander door 1 van hen het leven heeft moeten laten.
Degene die deze opstand aanzwengelde was trouwens liever Turks dan Paapsquote:Op woensdag 25 december 2019 19:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het geweld tegen de troepen van de Hertog van Alva had zeker zin.
Anders waren wij nu nog onderdrukt.
Maar op kleinere schaal bedoelde ik het recht op zelfverdediging.
Is jammer dat het soms moet maar is wel een legitieme, een zinvolle vorm van geweld.
Het trefwoord is HVV Laakkwartier herdenking + afbeeldingenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:21 schreef Knip het volgende:
[..]
Degene die deze opstand aanzwengelde was trouwens liever Turks dan Paaps
De kerstrust vind ik persoonlijk niet van belang. Maar nu je het zegt zet het me wel wel aan het denken..quote:Op woensdag 25 december 2019 21:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Blijkbaar is er geen respect voor de kerstrust en heeft het lawaai-schoppen en gooien van rookbommen voorrang.
Overigens zijn die mensen net zo blank als een Hollander, de meeste althans.
Nou ja, het is erg genoeg, de emoties kunnen dan hoog oplopen, vooral vanuit een cultuur dat zich amper tot nooit weet te beheersen.
Volgens de berichten is hij nav een conflict binnen zn eigen familie vermoord.
Maar dat zegt misschien niet zoveel als hij honderden nabestaanden had.
Volgens bronnen op de voetbalvereniging probeerde Bilal een ruzie te sussen waarbij een familielid was betrokken.
https://www.ad.nl/den-haa(...)ngehouden~a8399d634/
Toch vraag ik mij af, vorige keer werd ook een Turk door familie vermoord, tijdens een begrafenis en toen zag ik eigenlijk geen consulaat en rookbom tochten.
Waar zit dat verschil dan in ?
Ruzie tijdens Turkse uitvaart: zwager steekt neef (44) van overledene dood
https://www.ad.nl/den-haa(...)edene-dood~a9ce49b1/
Een ontroerend en waardig afscheid volledig verzorgd en georganiseerd door Diyanet.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef IriYe het volgende:
[..]
De kerstrust vind ik persoonlijk niet van belang. Maar nu je het zegt zet het me wel wel aan het denken..
Tsja, we zullen het eerdaags wel lezen hoe of wat. Gelukkig heeft Bilal voor die tijd een waardig afscheid gekregen...in Nederland en vervolgens in Turkije begraven. Ver weg van het smerige ongelovige varkensland.
Zeker.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Een ontroerend en waardig afscheid volledig verzorgd en georganiseerd door Diyanet.
Is toch een mooi gebaar van dat instituut.
mijn post was eigenlijk sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef IriYe het volgende:
[..]
Zeker.
Zolang er geen crowdfunding gehouden wordt vind ik het best. Met zoveel nabestaanden hebben ze dat ook niet nodig, lijkt me.
Mijn post ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
mijn post was eigenlijk sarcastisch bedoeld![]()
je krijgt geen 2000 massa's mensen op de been die intimiderend tijdens de kerst allah Akbar schreeuwend door de straten marcheren als er geen moskee kazernes achter zitten.
dus wat is hier aan de hand ?
Hadden moeten ingrijpen, want een vergunning zal er niet geweest zijn. En vuurwerk afsteken is gewoon verboden.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:11 schreef dokter.knakworst het volgende:
Deze kebab bijeenkomst ook bekeuren aub
Ja maar Turkse wijkagent zal het wel weer verhalen op sprookjes van "Allah heeft het zo gewild"quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef Kamover het volgende:
[..]
Hadden moeten ingrijpen, want een vergunning zal er niet geweest zijn. En vuurwerk afsteken is gewoon verboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |