Nou dat gaan we even uitvinden met fok investigation team?quote:
Ik ben dan ook een conservatieve zak hooi, maar dit soort zaken zou ik niet zomaar vertellen, nee. "Aangenaam, ik ben saparmurat en ik verdiende 450 euro. Echt fantastisch!" Je creeert de kans dat mensen om heel andere redenen in je geinteresseerd raken dan vanwege jou als persoon, lijkt me niet dat je dat wilt.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:20 schreef kree het volgende:
Ik weet dus echt niet, is het zo raar tegen compleet vreemden dingen te vertellen? Hmmmms doe dat ook niet zomaar maar dit leek ok. Ging pas later eigenlijk beetje twijfelen. Maar nog voordeel twijfel btw. Maar gaan we morgen uit vinden?
Wakker bellenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat was ik van plan, Maar ze slaapt nu dus kan ff niks doen. Straks pas weer.
Hoe lang hebben jullie nu contact met elkaar? En hoe vaak heb je haar gesproken?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat gaan we even uitvinden met fok investigation team?
Nou kijk je bekijkt het nu verkeerd, geld of dingen was niet de vraag, Dat kwam pas later ter sprake.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een conservatieve zak hooi, maar dit soort zaken zou ik niet zomaar vertellen, nee. "Aangenaam, ik ben saparmurat en ik verdiende 450 euro. Echt fantastisch!" Je creeert de kans dat mensen om heel andere redenen in je geinteresseerd raken dan vanwege jou als persoon, lijkt me niet dat je dat wilt.
En van de andere kant net zo. Zij bazuint rond dat ze lekker verdient, en zo te lezen vind jij daardoor dit contact extra interessant en geloofwaardig.
Het lijkt me helemaal niet zo relevant of ze ‘echt’ is. De vraag is wat zij, jij, jullie van dit contact verwachten.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk je bekijkt het nu verkeerd, geld of dingen was niet de vraag, Dat kwam pas later ter sprake.
Maar en dat is eigenlijk mijn hele vraag hoe ga ik uitvinden of ze real is of dat ik met iemand uit Nigeria zit te kletsen. Zo onopvallend mogenlijk btw. Want tot nu toe denk ik is echt
En eerder oa:quote:Op woensdag 25 december 2019 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk je bekijkt het nu verkeerd, geld of dingen was niet de vraag, Dat kwam pas later ter sprake.
Maar en dat is eigenlijk mijn hele vraag hoe ga ik uitvinden of ze real is of dat ik met iemand uit Nigeria zit te kletsen. Zo onopvallend mogenlijk btw. Want tot nu toe denk ik is echt
Dus hoe treed je dit straks tegemoet? Fake of niet? Echt hoor, dit is dus precies de gedachtegang waardoor mensen in het verhaal van een Nigeriaanse prins of een gladde aal met een piramidespelletje trappen. Ze weten in hun achterhoofd dat het verhaal te mooi is om waar te zijn, maar wat als het heel misschien toch echt zou zijn? Lopen ze zomaar iets prachtigs mis. En zo gaan ze toch het schip in.quote:Op woensdag 25 december 2019 schreef kree het volgende:
Doe ik toch? Waarom denk je dat ik het hier post? Wss is het allemaal niks,. Of wellicht wel. Maar ik heb echt geen fantasie verhaal voor me hoor. Schat de kans in dat dit fake is meer als 50%. Maar dan nog. Blijft het een leuk topic wel
Euhm dat is een vraag voor later toch? Er is helemaal niks concreets behalve app contact. Ook moet el ff weten of ook niet met een Nigeriaan te maken heb ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niet zo relevant of ze ‘echt’ is. De vraag is wat zij, jij, jullie van dit contact verwachten.
Waarom? Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat is een vraag voor later toch? Er is helemaal niks concreets behalve app contact. Ook moet el ff weten of ook niet met een Nigeriaan te maken heb ofzo?
L0Lquote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef epicbeardman het volgende:
TS over paar weken
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-chinese-luchthaven
Ik weet het echt nog niet? Denk eerste stap maar uitvinden of het real oiquote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, wat is het nou? Want nu schrijf je:
[..]
En eerder oa:
[..]
Dus hoe treed je dit straks tegemoet? Fake of niet? Echt hoor, dit is dus precies de gedachtegang waardoor mensen in het verhaal van een Nigeriaanse prins of een gladde aal met een piramidespelletje trappen. Ze weten in hun achterhoofd dat het verhaal te mooi is om waar te zijn, maar wat als het heel misschien toch echt zou zijn? Lopen ze zomaar iets prachtigs mis. En zo gaan ze toch het schip in.
Ja, hoezo moet het ‘real’ zijn? Je appt met iemand waar je verder niks van weet. Gebeurt toch verder niks? Als er rare opmerkingen/vragen komen zet je er een punt achter.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet? Denk eerste stap maar uitvinden of het real oi
Zsm ff op checken eerst en of het klopt met locatie ookquote:
Waarom is dat belangrijk?!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Zsm ff op checken eerst en of het klopt met locatie ook
2 naam van het hotel.
3 geen indeed nog
Bou app is lekker onzeker he? Dat kan met een dikke neger zijn ook? Ik denk van niet. Naar ok zolang het beetje whatsapp is kost het me niksquote:Op woensdag 25 december 2019 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hoezo moet het ‘real’ zijn? Je appt met iemand waar je verder niks van weet. Gebeurt toch verder niks? Als er rare opmerkingen/vragen komen zet je er een punt achter.
Doet zij al ‘all loved up’, soms?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Bou app is lekker onzeker he? Dat kan met een dikke neger zijn ook? Ik denk van niet. Naar ok zolang het beetje whatsapp is kost het me niks
Nee juist niet het ziet er echt wel betrouwbaar uit. Maar ok im weet het niet zeker gewoon en kan het niet raden ook. Tot nu toe klopt alles wel?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doet zij al ‘all loved up’, soms?
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Sjemmert het volgende:
Kree kijk je wel uit, het is op zich wel grappig om te kijken of we met half Fok kunnen achterhalen of je hier met een crimineel te maken hebt of niet maar criminelen zijn wel gevaarlijk. Pas alsjeblieft op met linkjes, mailtjes, bestanden en dat soort dingen die ze mogelijk stuurt. Er zijn meerdere manieren voor internet criminelen om je geld afhandig te kunnen maken, het is niet altijd zo doorzichtig als een simpele smeekbede of rare smoes om geld over te maken.
Gvd dit gaat me voor eeuwig blijven achtervolgen hier denk. Hahaha. Ik heb niks gedaan met haar. Vond dr wel leuk jahquote:Op woensdag 25 december 2019 22:52 schreef Durmada het volgende:
Jij heb toch eerder op FOK! gemeld dat je een 15 jarig meisje wilde wiepen? Hoe oud is deze meid dan? Want ik heb het niet zo op oudere mannen die denken uit het buitenland wel een minderjarig meisje op te kunnen pikken om mee te krikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |