Nou zeg.. ik ben niet verplicht om op een dm te reagerenquote:Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
Klein beetje maar hoor, is alweer vergeten maar daarom vroeg ik ook doe DM. Maar je koos daar zelf niet voor. Nouja dit verhaal gaat echt gewoon verder en hoe dat afloopt net zo grote vraag voor jullie als voor mij
Dat heb ik ook nooit gezegd?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg.. ik ben niet verplicht om op een dm te reageren
TS be likequote:Op woensdag 25 december 2019 21:14 schreef Salvad0R het volgende:
het is allemaal echt TS en ze zit speciaal op jou te wachten zodat ze haar berg goud en koffers geld kan geven, terwijl ze je elke dag je voeten kust en je lievelingseten kookt voor de rest van je leven
Nou dat is de uitdaging om dus eens uit te vinden? Ik zal er geen nacht wakker van liggen verder ook als het niet lukt etc,. Maar ok daarom vroeg ik jullie allemaal ook, Want als ik zeker was geweest dan was dit topic er niet,quote:Op woensdag 25 december 2019 21:14 schreef Salvad0R het volgende:
het is allemaal echt TS en ze zit speciaal op jou te wachten zodat ze haar berg goud en koffers geld kan geven, terwijl ze je elke dag je voeten kust en je lievelingseten kookt voor de rest van je leven
Doe ik toch? Waarom denk je dat ik het hier post? Wss is het allemaal niks,. Of wellicht wel. Maar ik heb echt geen fantasie verhaal voor me hoor. Schat de kans in dat dit fake is meer als 50%. Maar dan nog. Blijft het een leuk topic welquote:Op woensdag 25 december 2019 21:23 schreef Puk1234 het volgende:
@:kree Houd jezelf niet zo voor de gek man. Probeer nou eens rationeel over deze situatie na te denken en wees eens eerlijk tegen jezelf dat dit wel een beetje afdwaalt van de werkelijkheid.
99% kans dat het fake is. Het houdt je wel al sinds vanmiddag bezig.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik toch? Waarom denk je dat ik het hier post? Wss is het allemaal niks,. Of wellicht wel. Maar ik heb echt geen fantasie verhaal voor me hoor. Schat de kans in dat dit fake is meer als 50%. Maar dan nog. Blijft het een leuk topic wel
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik toch? Waarom denk je dat ik het hier post? Wss is het allemaal niks,. Of wellicht wel. Maar ik heb echt geen fantasie verhaal voor me hoor. Schat de kans in dat dit fake is meer als 50%. Maar dan nog. Blijft het een leuk topic wel
Waar, maar ik kon dus sinds vanmiddag niet echt onwijze fouten ontdekken? Tuurlijk het houdt me bezig toch wel. Omdat ik zo hoop wellicht klopt het toch. Maar ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken ook. Althans nog niet,. Maar daarom dacht ik vraag fok eens om hulp? Ok dan kan iedereen het afzeiken, maar feit blijft het is nog gewoon niet zeker? Daarom dit topic ook, Ok als iemand dan wat gaat ontdekken hoor ik het graag,. Voor nu voor mij nog voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 25 december 2019 21:29 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
99% kans dat het fake is. Het houdt je wel al sinds vanmiddag bezig.
Dude, relax. Als je er daadwerkelijk zelf ook vanuit gaat dat dit fake is (en dat het nep is acht ik vrijwel zeker) zie ik niet in waarom je hier veel en snel moeite in wilt steken. Zonde om je kerstdagen zo te besteden joh.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:07 schreef kree het volgende:
Of hoewel 8 uur later hmmmms kan mss nog net ff over 12 dan hier, hoef toch niet vroeg op morgen
Euhm nou fake is nog niet gezegd he..... dat is de gedachte wel, Maar ik heb nog niks gezien wat dat bewijst? Nou nu heb ik meer info als jullie al. Dus dan kun je een conclusie trekken op mijn warrige verhaal, Maar ik ben ook niet retarded ofzo ik heb ook gezocht, Maar kon er tot nu toe nog geen loophole in vinden? Nouja en haast, meer verveel me dood. Dus ok dit is wel weer eens een leuke afwisselingquote:Op woensdag 25 december 2019 21:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dude, relax. Als je er daadwerkelijk zelf ook vanuit gaat dat dit fake is (en dat het nep is acht ik vrijwel zeker) zie ik niet in waarom je hier veel en snel moeite in wilt steken. Zonde om je kerstdagen zo te besteden joh.
In deze situatie is een gebrek aan bewijs niet een harde bevestiging dat het verhaal klopt.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nou fake is nog niet gezegd he..... dat is de gedachte wel, Maar ik heb nog niks gezien wat dat bewijst? Nou nu heb ik meer info als jullie al. Dus dan kun je een conclusie trekken op mijn warrige verhaal, Maar ik ben ook niet retarded ofzo ik heb ook gezocht, Maar kon er tot nu toe nog geen loophole in vinden? Nouja en haast, meer verveel me dood. Dus ok dit is wel weer eens een leuke afwisseling
Hong Kong dollars he? Dat is ¤ 5500,-. Al heeft iemand dat hopelijk inmiddels al tegen je verteldquote:Op woensdag 25 december 2019 18:16 schreef kree het volgende:
Gvd 50.000 dollar pm verdient ze. Wtff. Ik ga verhuizen denk.
Ok eigen hotel vertelde ze. En nog kan ik geen fouten ontdekken. Ok ze gaat nu slapen. Hmmms naam hotel vragen lijkt me eerste verstandige optie.
Gvd als het klopt ga ik emigreren. Hahaha
Klopt nou aan dat om dat uit te vinden dus in een tactische manier. Je mag mee doen of niet of meelezen. Ik denk zelf even aan eerst dat op adres tracerenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In deze situatie is een gebrek aan bewijs niet een harde bevestiging dat het verhaal klopt.
Ja hij was vertaald naar hon Kong dollars. Lol leek me ook al extreem veel.\quote:Op woensdag 25 december 2019 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hong Kong dollars he? Dat is ¤ 5500,-. Al heeft iemand dat hopelijk inmiddels al tegen je verteld
Je kent deze persoon net pas een dag, toch? Ik vind het nogal vreemd (en daardoor een extra rood sein) om dan al met je maandsalaris in het rond te gaan strooien.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hij was vertaald naar hon Kong dollars. Lol leek me ook al extreem veel.\
\maar alsnog dat is nou niet echt een slecht maandsalaris.
Nou weet ik veel kwam ter sprake gewoon en ok ik heb er 0 moeite mee om het te vertellen van mezelf ook. Dus ok. Jaa net een krappe dag btwquote:Op woensdag 25 december 2019 22:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je kent deze persoon net pas een dag, toch? Ik vind het nogal vreemd (en daardoor een extra rood sein) om dan al met je maandsalaris in het rond te gaan strooien.
Pak maar eerst haar IP adresquote:Op woensdag 25 december 2019 22:24 schreef kree het volgende:
Lol weet nu al kree leuk vinden dan moet het wel retarded zijn. Gehehehe. Na valt mee maar we gaan dat even helemaal 100% uitvinden. Reken wel beetje op jullie hulp ook dan
Ja dat was ik van plan, Maar ze slaapt nu dus kan ff niks doen. Straks pas weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |