Maak je niet zo druk gekkiequote:
Haal goddomme die oogkleppen es van je harsesquote:Op woensdag 25 december 2019 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wakker hoor en natuurlijk denk ik dit kan niet... gvd zo dom ben ik ook weer niet. Maar kan nog best ff het onderste uit de kast halen in hoeverre dit klop[t wel.... als het blijkt te kloppen moeten jullie wel allemaal sorry zeggen he
Niet bang voor internet,. Lol heb zat hier gedeeld ook wel,. Maar ben niet zo van dat video bellen enzo. Hjeeeeeel soms doe ik datquote:Op woensdag 25 december 2019 18:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar een videochat zie je nog niet zitten?
Oei, bang voor de harde waarheid?
quote:Op woensdag 25 december 2019 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Op zoek en uitkijken naar een mogelijkheid zijn twee verschillende
Nee kijk ik heb niet gezegd dat het niet kan kloppen. En om op punt twee te komen heb ook niet gevraagd om FaceTime of iets dergelijks. Het is alleen nog chat nu. Via whatsapp.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als jij zelf ook al denkt dat dit niet kan kloppen dan weet je toch dat alles wat zij verder beweert een leugen is?
En waarom wil je zelf niet facetimen? Dan moet zij het eigenlijk ook doen en als ze dat weigert weet je genoeg en heb je duidelijkheid.
Je hoeft dit niet te lezen of posten hoor? Genoeg andere topics. Doeiiiiquote:Op woensdag 25 december 2019 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haal goddomme die oogkleppen es van je harses
en ik ben ik ...niet jullie
Ja klopt zat ik ook te denken al, maar ok ze slaapt nu of het US was of Hong Kong even niet zeker over. Alsnog dik salaris, lol ik krijg het hier niet hoor bij lange na niet zelfs nettoquote:Op woensdag 25 december 2019 18:42 schreef Sjemmert het volgende:
50.000 Hong Kong dollar is trouwens 5782 euro dus geheel onrealistisch hoeft het nog niet te zijn.
Ik bepaal nog altijd zelf waar ik wel of niet post en mits ik geen ban heb natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet te lezen of posten hoor? Genoeg andere topics. Doeiiii
quote:Op woensdag 25 december 2019 18:53 schreef Puk1234 het volgende:
Mensen leuk voor alle moeite maar je zit hier tegen een muur te lullen.
Dat mag en ik bepaal wanneer ik een post tever vindt gaan in mijn topic en dat is TR,. Dus ok ik kan best tegen beetje commentaar heen en weer of kritiek. Maar er zijn grenzen wel aan he..... het is nog steeds wel R&P. Dus ok nou als je lief bent nu dan houden we het er maar bijquote:Op woensdag 25 december 2019 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bepaal nog altijd zelf waar ik wel of niet post en mits ik geen ban heb natuurlijk
Ja sorry lol slechte gewoonte van me om dingen onduidelijk neer te zetten. Ik krijg die kritiek van meer hoor. Maargoed daarom mag vragen altijd welquote:Op woensdag 25 december 2019 18:58 schreef Durmada het volgende:
Het is soms even een raadsel wat @:kree allemaal typt, het is bijna onnavolgbaar. Maar ik vind het een prachtig topic.
Ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:57 schreef kree het volgende:
maar denk dat jullie nu ook wel benieuwd zijn. Ik iig wel
Goedzo dan hoef je dit topic ook niet meer te lezen. Doeiiiiquote:
Zet gerust een TR johquote:Op woensdag 25 december 2019 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag en ik bepaal wanneer ik een post tever vindt gaan in mijn topic en dat is TR,. Dus ok ik kan best tegen beetje commentaar heen en weer of kritiek. Maar er zijn grenzen wel aan he..... het is nog steeds wel R&P. Dus ok nou als je lief bent nu dan houden we het er maar bij
Doe je wel ff `DM ok? Nou kon nog net allemaal wel,. Maar je was op het randjequote:Op woensdag 25 december 2019 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zet gerust een TR joh![]()
Voor mijn part zet je er 20
Waar ben ik volgens jou te ver gegaan ?
Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.
wat heb ik volgens jou gezegd wat over jouw grens ging?
Want we hebben het nu over jouw grens , en dat is een andere grens dan die ik hanteer.
Je kan niet tegen mensen die niet meegaan in jouw verhaal , dat is het.
Je leeft in een vage fantasie ... zonde man
Yeah rightquote:Op woensdag 25 december 2019 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Doe je wel ff `DM ok? Nou kon nog net allemaal wel,. Maar je was op het randje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |