abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190648717
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:53 schreef Sumppi het volgende:
Nouja, als ik in het eerste contact als een detective te werk zou moeten gaan zou ik ook denken: dit is zo'n gedoe (vermoeiend), laat maar zitten. Dan heb ik liever contacten dichter bij huis ook.

Is het realistisch te denken dat dit wat zou kunnen worden? Als je denkt aan de afstand bijvoorbeeld? Gaat dat werken voor jou? Gevoelsmatig, financieel? Niet dat je niet gewoon wat kunt ouwehoeren met mensen aan de andere kant van de wereld, maar ik krijg het idee dat je op zoek bent naar een relatie.
Nou kijk optimaal zal het niet zijn in alle opzichten. Hmmms relatie jawel. Niet perce direct ofzo of dat ik hard aan het zoeken ben.
Maarja ok ze lijkt me aardig en ok dan is de wereld ook weer klein wel. Euhm of dit iets gaat worden Geen idee. Maar het kan geen kwaad om dat uit te vinden? Sowieso als vriendinnetje op whatsapp zou ik het al grappig vinden.

De kans dat het echt wat gaat worden is wel klein ja
Do what you love, love what you do!
pi_190648742
Ik praat vaak met mensen uit usa of canada ook of alle andere landen behalve nl. No offence lol

Maar ok niet altijd maar meestal grappiger als die Hollanders hier lol
  woensdag 25 december 2019 @ 18:14:46 #78
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190648891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:02 schreef kree het volgende:
Ik praat vaak met mensen uit usa of canada ook of alle andere landen behalve nl. No offence lol

Maar ok niet altijd maar meestal grappiger als die Hollanders hier lol
Ik begrijp wel waarom je dat zegt.
Het ligt niet aan jou ,,en ook niet aan die Canadezen of Amerikanen waar jij mee omgaat . want die zijn grappig. De mensen waar je nu serieus je shit aan voorlegt , serieus proberen te reageren , dat zijn zijn die zure negatieve lui die jou niet snappen.

Beetje gebrek aan zelfreflectie en naast het warrige verhaal wat je hier post , zal het contact met die persoon wss net zo warrig en onduidelijk zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190648907
Gvd 50.000 dollar pm verdient ze. Wtff. Ik ga verhuizen denk.

Ok eigen hotel vertelde ze. En nog kan ik geen fouten ontdekken. Ok ze gaat nu slapen. Hmmms naam hotel vragen lijkt me eerste verstandige optie.

Gvd als het klopt ga ik emigreren. Hahaha
pi_190648933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:14 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik begrijp wel waarom je dat zegt.
Het ligt niet aan jou ,,en ook niet aan die Canadezen of Amerikanen waar jij mee omgaat . want die zijn grappig. De mensen waar je nu serieus je shit aan voorlegt , serieus proberen te reageren , dat zijn zijn die zure negatieve lui die jou niet snappen.

Beetje gebrek aan zelfreflectie en naast het warrige verhaal wat je hier post , zal het contact met die persoon wss net zo warrig en onduidelijk zijn.
Ja in het kort je bedoelt fok! ? Lol

Het maakt me niet zo heel veel uit wat mensen zeggen hier. Maar probeer een verhaal duidelijk te maken. En ok ik leg dat weer slecht uit etc. Maar gaat erom dat de vraag duidelijk is en dat is ie wel of iig nu onderhand wel. En nog neem ik niemand wat kwalijk hoor.

Dus geen zorgen.
pi_190648941
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:16 schreef kree het volgende:

Ok eigen hotel vertelde ze. En nog kan ik geen fouten ontdekken. Ok ze gaat nu slapen. Hmmms naam hotel vragen lijkt me eerste verstandige optie.

Ty-fus wat_ben_jij_dom.
pi_190648947
Ok nu slapen blijkbaar 8 uur om te overleggen wat ik nu nog moet gaan doen of vragen vooral
pi_190648955
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:21 schreef Modus het volgende:

[..]

Ty-fus wat_ben_jij_dom.
Dankje voor deze echt verhelderende uitleg. Kun je nu oprotten jah?
Waren we allemaal maar so slim als jij bent.
pi_190649005
quote:

Ah, daar begint het opscheppen al. Trap er niet in! Meer kan ik niet zeggen.
pi_190649013
Misschien denkt iemand in HK wel dat jij de catfish bent 😂
Wakadoodle!
pi_190649024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, daar begint het opscheppen al. Trap er niet in! Meer kan ik niet zeggen.
Nou mooi om toch even uit te vinden dan? Voorlopig kost en dit geen cent,. Maar ga daar nog even over doorvragen morgen
  woensdag 25 december 2019 @ 18:31:45 #87
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190649030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:21 schreef kree het volgende:
Moet ff een testvraag verzinnen met jullie, tot nu toe heb ik nl geen fouten ontdekt in het verhaal etc
Facetime (cq videochat), al is het slechts drie seconden.
  woensdag 25 december 2019 @ 18:34:40 #88
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190649057
quote:

Yeah right .. :D Wauw !
Wordt ff wakker

Je slaat sowieso al paar essentiële stappen over en waant je nu al in een ander land .
Pak eerst je eigen problemen aan , want dit is niet reëel ..Je zoekt dus iemand die jou moet redden begrijp ik nu. Want voor je eigen problemen ren je hard weg..dus dan maar een of ander vaag contact waar je nu je hoop op hebt gevestigd
Dat je zo vol bent van wat ze verdiend en jezelf al zowat in een ander land ziet wonen vind ik best wel treurig .
Haal dat bord voor je hoofd weg :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190649059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:31 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Facetime (cq videochat), al is het slechts drie seconden.
Optie ja zeker, maar nog niet onwijs zin in, Maar for sure doe screen record wel voor jullie plezier. Meer nu nog even alleen whatsapp tekst, nog ideetjes na deze nieuwe info ?
pi_190649072
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wordt ff wakker

Je slaat sowieso al paar essentiële stappen over en waant je nu al in een ander land .
Pak eerst je eigen problemen aan , want dit is niet reëel ..Je zoekt dus iemand die jou moet redden begrijp ik nu. Want voor je eigen problemen ren je hard weg..dus dan maar een of ander vaag contact waar je nu je hoop op hebt gevestigd
Dat je zo vol bent van wat ze verdiend en jezelf al zowat in een ander land ziet wonen vind ik best wel treurig .
Maar hij is niet op zoek hoor!!1111!!111
  woensdag 25 december 2019 @ 18:36:06 #91
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190649073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:34 schreef kree het volgende:

[..]

Optie ja zeker, maar nog niet onwijs zin in, Maar for sure doe screen record wel voor jullie plezier. Meer nu nog even alleen whatsapp tekst, nog ideetjes na deze nieuwe info ?
Om een foto vragen waarop je match duidelijk zelf in HK aanwezig is?
  woensdag 25 december 2019 @ 18:36:18 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190649077
Oh Dear :|W
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 25 december 2019 @ 18:36:34 #93
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190649082
Gvd ze verdiend 50.000 pm en je kan nog geen fout ontdekken. Dit in een zin. :')

Dit slaat werkelijk alles. :O
  woensdag 25 december 2019 @ 18:37:20 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190649091
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee _O-

Godver :')
Eigenlijk is dit om te janken :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190649093
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wordt ff wakker

Ik ben wakker hoor en natuurlijk denk ik dit kan niet... gvd zo dom ben ik ook weer niet. Maar kan nog best ff het onderste uit de kast halen in hoeverre dit klop[t wel.... als het blijkt te kloppen moeten jullie wel allemaal sorry zeggen he
pi_190649105
quote:

Dit is wel een grote red flag maat en dan bedoel ik niet de vlag van Hong Kong.

woensdag 25 december 2019 @ 18:38:57 #97
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190649108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:37 schreef kree het volgende:
Maar kan nog best ff het onderste uit de kast halen in hoeverre dit klop[t wel....
Maar een videochat zie je nog niet zitten?
Oei, bang voor de harde waarheid?
pi_190649110
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Op zoek en uitkijken naar een mogelijkheid zijn twee verschillende
pi_190649119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Om een foto vragen waarop je match duidelijk zelf in HK aanwezig is?
Hebt er 2. Ja of het fake is of niet lastig te zeggen
pi_190649130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben wakker hoor en natuurlijk denk ik dit kan niet... gvd zo dom ben ik ook weer niet. Maar kan nog best ff het onderste uit de kast halen in hoeverre dit klop[t wel.... als het blijkt te kloppen moeten jullie wel allemaal sorry zeggen he
Maar als jij zelf ook al denkt dat dit niet kan kloppen dan weet je toch dat alles wat zij verder beweert een leugen is?
En waarom wil je zelf niet facetimen? Dan moet zij het eigenlijk ook doen en als ze dat weigert weet je genoeg en heb je duidelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')