abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190648068
Alles wat ik tot nu toe vroeg checked out ok enzo wel? Dus ga nu meer twijfels nog krijgen is wel echt, maar nog niet helemaal zeker
Do what you love, love what you do!
pi_190648096
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:59 schreef Sjemmert het volgende:
Vraag haar casual hoe ze erin staat dat China Hong Kong wil terug claimen. Als ze er tegen is en het dan later een scam blijkt kun je het omdraaien en haar chanteren door te dreigen jullie gesprekken door te sturen naar de Chinese overheid. Dan verdwijnt ze zeker in een Chinees heropvoeding kamp.
Omg moet me eerst inlezen over dat zelf want ben nou nbiet echt op de hoogte daar.
Wellicht die voor later, Haha iets meer simpeler eerst mss?
pi_190648137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:57 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm nou gewoon voel me er ongemakkelijk bij enzo met camera etc. Wellicht is dat een snelle weg wel. Maar ik ken die meid een dag nu nog niet eens haast. Geen zin in gelijk video chat. Daar wil ik iemand eerst wat beter voor kennen en dan nog doe ik zoiets bij uitzondering.

Er moet toch wel iets te bedenken zijn, gewoon in tekst vraag ?
Vroeger zag je elkaar eerst en dan ging je later kijken of je elkaar ook leuk genoeg vond om elkaar beter te leren kennen. Omgekeerde wereld is het nu.
pi_190648150
Ze reageert trouwens nog steeds op appjes, Gvd ik heb denk beetje al mijn opties gebruikt om er onopvallend achter te komen.\

Hmmmmms als het wel gewoon echt is dan zou het wel heel grappig zijn. Trouwens als het niet zo is ook. Maar dan meer voor humor @here
pi_190648188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vroeger zag je elkaar eerst en dan ging je later kijken of je elkaar ook leuk genoeg vond om elkaar beter te leren kennen. Omgekeerde wereld is het nu.
Ja precies maar nu kun je binnen een seconde contact hebben met iemand helemaal aan de andere kant van de wereld. Ok tijdverschil etc. Maar als nog. Het is helaas geen vroeger meer. En wil deze niet gelijk uitsluiten want nog steeds niet weet ik zeker of het nep is of niet.
pi_190648210
:')_
pi_190648221
quote:
2s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef Modus het volgende:
:')_
Dank voor je nuttige bijdrage, heb er echt veel aan lol
pi_190648246
Haha wat boeit het. Alsof je haar gaat ontmoeten. Gewoon gezellig Appen en verder is er niets.
  woensdag 25 december 2019 @ 17:17:07 #59
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190648249
Hoe communiceren jullie? Als je Engels net zo slecht is als je Nederlands kan dat überhaupt een lastig verhaal worden.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 25 december 2019 @ 17:18:40 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190648263
Twijfel je aan haar identiteit?

Twijfel je aan haar oprechtheid?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190648279
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:16 schreef Koettie het volgende:
Haha wat boeit het. Alsof je haar gaat ontmoeten. Gewoon gezellig Appen en verder is er niets.
Ontmoeten is sowieso nog niet eens de vraag. Als ze eerlijk is etc. Zou het dan kunnen,,,, ja best wel. Vind haar leuk gewoon zo ff op eerste paar berichtjes heen en weer. Of het ooit wat gaat worden is vraag twee. Maar daarom vroeg ik hier dus even. Hoe kun je iemand zo vertrouwen?

Ok video chat optie maar dat is nog net iets te snel voor nu voor mij iig
pi_190648289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:17 schreef Durmada het volgende:
Hoe communiceren jullie? Als je Engels net zo slecht is als je Nederlands kan dat überhaupt een lastig verhaal worden.
Whatsapp en ok mijn engels is vast beter als haar Nederlands. Kunnen we deze discussie laten gaan btw? Zinloos
  woensdag 25 december 2019 @ 17:21:38 #63
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190648292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ontmoeten is sowieso nog niet eens de vraag. Als ze eerlijk is etc. Zou het dan kunnen,,,, ja best wel. Vind haar leuk gewoon zo ff op eerste paar berichtjes heen en weer. Of het ooit wat gaat worden is vraag twee. Maar daarom vroeg ik hier dus even. Hoe kun je iemand zo vertrouwen?

Ok video chat optie maar dat is nog net iets te snel voor nu voor mij iig
Je vertrouwt haar nu al niet maar je overweegt wel haar te gaan ontmoeten? :')
AZ
ALKMAAR
pi_190648327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:21 schreef Durmada het volgende:

[..]

Je vertrouwt haar nu al niet maar je overweegt wel haar te gaan ontmoeten? :')
Nee maar vertrouw niemand die ik niet persoonlijk ken?

Jij wel dan? Zo via wat chat?

Nou ik niet dus er moet nog wel wat meer komen en daar vroeg ik jullie hulp. Wat te vragen om te checken is het ok of niet?

Kan een hoop hebben btw maar ga niet te ver, het is gewoon een serieuze vraag
  woensdag 25 december 2019 @ 17:28:08 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190648363
Je kunt haar vertrouwen totdat het tegendeel bewezen is.

En je gezonde verstand gebruiken. Probeert ze indruk te maken? Zegt ze al heel snel flatterende dingen(je begrijpt me zo goed) Een bewering als ‘ik heb een hotel’ is wel een red flag, natuurlijk.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 25 december 2019 @ 17:30:51 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190648397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:44 schreef kree het volgende:
Het is grappig alleen al dit om te lezen wel. Ok begrijp me niet verkeerd want bedoel dit echt wel serieus. Dat dat iig duidelijk is?

Ok mag verder best wel over dat ik onduidelijk ben etc, Maar lees het wel en jullie tips. Nou de gouden zit er iig nog niet tussen?
Die gouden tip is dat bord voor je hoofd

maar ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190648427
Euh nee want heb het vaker mis gehad met conclusies trekken?
Te snel enzo.

Naar iedereen ontwijkt eigenlijk mijn vraag nu? En gaat op mij zitten.

Herhaal hem nog maar eens, Wat kan ik doen zonder gelijk drama te maken om te achterhalen of het echt is of niet?

In whatsapp tekst dus nog even voor nu
pi_190648465
Nu stil btw wat dus wel klopt met tijd zone want 8+. Ok nog niet sure maar ok
  woensdag 25 december 2019 @ 17:38:24 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190648478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:34 schreef kree het volgende:
Euh nee want heb het vaker mis gehad met conclusies trekken?
Te snel enzo.

Naar iedereen ontwijkt eigenlijk mijn vraag nu? En gaat op mij zitten.

Herhaal hem nog maar eens, Wat kan im doen zonder gelijk drama te maken om te achterhalen of het echt is of niet?

In whatsapp tekst dus nog even voor nu
Je trekt geen conclusies , neemt niets aan en blijft liever zo aanmodderen
dat is het hem juist.

Gouden tip is al voorbij gekomen ..maar dat bord zit in de weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190648509
Je kunt vragen om een specifieke foto. Een foto die niet zo van internet te plukken is. Speel in op wat ze vertelt en koppel dat aan een verzoek om een foto. Dat geeft al iets meer zekerheid.

Maargoed, ik zou gewoon videobellen, dat scheelt ook weer tijd, energie en mogelijk liefdesverdriet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190648537
quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Je trekt geen conclusies , neemt niets aan en blijft liever zo aanmodderen
dat is het hem juist.

Gouden tip is al voorbij gekomen ..maar dat bord zit in de weg
Dat is zo niet waar? Als ik af moet gaan op dit topic kant ik het gelijk beter afkappen gelijk.\

Ok weet niet of jullie gelijk hebben, maar vroeg niet echt om een mening wel om een advies over hoe ik het nu kan uitvinden?
pi_190648564
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:41 schreef Sumppi het volgende:
Je kunt vragen om een specifieke foto. Een foto die niet zo van internet te plukken is. Speel in op wat ze vertelt en koppel dat aan een verzoek om een foto. Dat geeft al iets meer zekerheid.

Maargoed, ik zou gewoon videobellen, dat scheelt ook weer tijd, energie en mogelijk liefdesverdriet.
Ja dat is een goed idee wel. Goh ken het daar ook niet natuurlijk. En wil ook niet gelijk overdreven achterdochtig over komen.

Want zoals ik zei, Mss is het wel eerlijk en zou heel lullig zijn dan wel om eraan te twijfelen. Tis gewoon meestal merk ik het wel. Maar tot nu toe klopt dit verhaal etc dus mss is het wel helemaal niet fake.,
  woensdag 25 december 2019 @ 17:47:00 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190648567
'Ja maar'
Geen zin dit

Sterkte ermee
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190648583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef puzziepie het volgende:
'Ja maar'
Geen zin dit

Sterkte ermee
Dankje ik klets nog even verder
pi_190648630
Nouja, als ik in het eerste contact als een detective te werk zou moeten gaan zou ik ook denken: dit is zo'n gedoe (vermoeiend), laat maar zitten. Dan heb ik liever contacten dichter bij huis ook.

Is het realistisch te denken dat dit wat zou kunnen worden? Als je denkt aan de afstand bijvoorbeeld? Gaat dat werken voor jou? Gevoelsmatig, financieel? Niet dat je niet gewoon wat kunt ouwehoeren met mensen aan de andere kant van de wereld, maar ik krijg het idee dat je op zoek bent naar een relatie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')