Ja, logisch want het is strafbaar en het zou je ook eeuwig moeten achtervolgen. Het is walgelijk om van een kwetsbaar meisje gebruik te maken. Hoe oud is je huidige slachtoffer? Of durf je dat niet eerlijk te vertellen?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd dit gaat me voor eeuwig blijven achtervolgen hier denk. Hahaha. Ik heb niks gedaan met haar. Vond dr wel leuk jah
Hou je eens rustig man, hij zegt toch dat hij niks met haar heeft gedaan. Dat is niet strafbaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja, logisch want het is strafbaar en het zou je ook eeuwig moeten achtervolgen. Het is walgelijk om van een kwetsbaar meisje gebruik te maken. Hoe oud is je huidige slachtoffer? Of durf je dat niet eerlijk te vertellen?
Neuh er was niks walgelijk aan? En dat staat nog los van de rest maar dat is jullie fantasie? Er is nl niks gebeurt helemaal niks dus niet eens kus ofzo. Gepraat daarna via app wel etc en ok hmmmma heb dr nog wel eens geholpen door de huisarts voor haar te bellen omdat ze zelf niet durfde. Na seks zonder condoom enzo- en pil bladverliezende. Nou dat is zo ver als ik in detail wil gaan eigenlijk,quote:Op woensdag 25 december 2019 22:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja, logisch want het is strafbaar en het zou je ook eeuwig moeten achtervolgen. Het is walgelijk om van een kwetsbaar meisje gebruik te maken. Hoe oud is je huidige slachtoffer? Of durf je dat niet eerlijk te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |