Ok, goed dat ik het vraag, want ik zou gevoelsmatig andersom gedaan hebben.quote:
Ik zou het in vuren doen. En dan beitsen in eikenkleur. De kleur van kneedbaar hout gaat nl. altijd afwijken van je 'kleur' beits. Enne, eerst opvullen en dan schuren. (eerst schuren, dan opvullen en dan weer schuren kan natuurlijk ook)quote:Op woensdag 25 december 2019 12:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ok, goed dat ik het vraag, want ik zou gevoelsmatig andersom gedaan hebben.
Maar koop ik het kneedbaar hout dan in vuren (waar ik later in beikenoptiek overeen beits), of koop ik het kneedbaar hout al wel in eikenkleur?
Ik kan het eens proberen, maar ik denk dat de beits niet mooi pakt door de lijm, die sluit het een beetje af dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:57 schreef Cybersijp het volgende:
Met bandschuurmachine vuren grof schuren , schuurmeel aanmaken met houtlijm. Vullen wat je moet vullen , schuren . En daarna verder met de verdere afwerking . Is dat een optie ?
Klopt beits en lijm gaan niet samenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik kan het eens proberen, maar ik denk dat de beits niet mooi pakt door de lijm, die sluit het een beetje af dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |