Lijkt wel een beetje op een giraffenpatroon zelfs @MissGiraffequote:Op woensdag 25 december 2019 10:40 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het (in een vakantiepark waar geen oven bleek te zijn) eens zo gedaan: koekenpan, daarin een rond metalen roostertje geplaatst (het was een pannen-onderzetter), daarop de croissantjes, daar overheen een deksel en dan het vuur aan.
Ze zagen er uiteindelijk zo uit:
[ afbeelding ]
Best prima dus.
Ik krijg er wel stijfjes van. Superlekker die dingen en niet zo schilverig als die supermarkt croooiiiixxxeauantsquote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Zo'n blik zelf gefabriekte ellende is duurder dan gewoon afgebakken croissants halen uit de supermarkt
Hmm... echt? :-)quote:Op woensdag 25 december 2019 10:27 schreef bijdehand het volgende:
Het deeg koken met een beetje kaneel erbij!
Ha! Goed idee!! Ga ik proberen, vullen met kaas ofzo ook..quote:Op woensdag 25 december 2019 10:40 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het (in een vakantiepark waar geen oven bleek te zijn) eens zo gedaan: koekenpan, daarin een rond metalen roostertje geplaatst (het was een pannen-onderzetter), daarop de croissantjes, daar overheen een deksel en dan het vuur aan.
[ afbeelding ]
Best prima dus.
Nee, ze waren 49 cent. Echte croissants haal ik niet in de supermarkt maar bij de Franse bakker. De zooi uit blikjes heeft niks met croissants te maken, maar is een vreemde lekkernij op zich ;-)quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Zo'n blik zelf gefabriekte ellende is duurder dan gewoon afgebakken croissants halen uit de supermarkt
Deeg koken? Dat hoor ik voor het eerst.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:27 schreef bijdehand het volgende:
Het deeg koken met een beetje kaneel erbij!
Rij je daarvoor helemaal op en neer naar Frankrijk dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:11 schreef MissGiraffe het volgende:
Echte croissants haal ik niet in de supermarkt maar bij de Franse bakker.
Je hebt gewoon Franse bakkers in Nederland hoor (zoals). Maar waarom doe je zo bijdehand? Je neus ophalen voor 'Danerolles' maar zelf haal je je croissants in de supermarktquote:Op woensdag 25 december 2019 12:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Rij je daarvoor helemaal op en neer naar Frankrijk dan?
+1 voor deze reactie.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:26 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Je hebt gewoon Franse bakkers in Nederland hoor (zoals). Maar waarom doe je zo bijdehand? Je neus ophalen voor 'Danerolles' maar zelf haal je je croissants in de supermarkt
Ik haal m'n neus er niet echt voor op, maar vind het hoop gedoe. Dan haal ik idd liever kant en klaar supermarkt croissants.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:26 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Je hebt gewoon Franse bakkers in Nederland hoor (zoals). Maar waarom doe je zo bijdehand? Je neus ophalen voor 'Danerolles' maar zelf haal je je croissants in de supermarkt
Knap gedaan! Ik vind ze ook leuk omdat je ze kunt vullen met van alles.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:40 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Best prima dus.
Goed idee! Tnx!quote:Op woensdag 25 december 2019 15:04 schreef Myraela het volgende:
Kleine balletjes van rollen. Kort frituren en dan door de kaneelsuiker rollen.
Graag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |