Of So Far Awayquote:Op woensdag 25 december 2019 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Twisting By The Pool is leuker.
Hier elk jaar op Telegraph Roadquote:Op woensdag 25 december 2019 09:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dire Straitsvergeten om dit jaar op te stemmen
Toch altijd wel op hun hoogste notering.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dire Straitsvergeten om dit jaar op te stemmen
Dat vind ik echt een typische top 2000 nummer. Zet ik niet vaak op maar als ik die 31 december hoor gaat de radio even een stuk harderquote:
Hier had een nummer van Lenny Kravitz kunnen staanquote:Op woensdag 25 december 2019 09:27 schreef peaceman het volgende:
Deze had ik niet gemist als ie had ontbroken.
Welkomquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
GOOEEEEEEEEIEMORGEN ALLEMAAL!
Hoofpijn, zere keel, alles dicht, verstopte neus die plots ook loopneus blijkt te kunnen zijn, groothandelsvoorraad papieren zakdoeken paraat....
IK BEN ER!
Goedemorgen! Sterkte, lekker uitzieken op de bank dusquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
Hoofpijn, zere keel, alles dicht, verstopte neus die plots ook loopneus blijkt te kunnen zijn, groothandelsvoorraad papieren zakdoeken paraat....
IK BEN ER!
Staat maar 2x in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Tris het volgende:
[..]
Hier had een nummer van Lenny Kravitz kunnen staan
of nog een nummer van Normaal... *ril*quote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Tris het volgende:
[..]
Hier had een nummer van Lenny Kravitz kunnen staan
Halloquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
IK BEN ER!
Je hebt al een een hoop gemist.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
IK BEN ER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |