Ah, dus dit was een soort Pokemon themesong.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dat is een dorpje in het noorden van Johto

quote:

Zekerquote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef alopio het volgende:
Diana moet meer in de lijst natuurlijk
 Al heb ik nog nooit op haar gestemd.
 Al heb ik nog nooit op haar gestemd.   

Helaas is Paul Anka zelfs te oud voor de Evergreen Top 1000.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef alopio het volgende:

Dat was mijn lievelingsliedje vroeger...quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is Paul Anka zelfs te oud voor de Evergreen Top 1000.

Dat vind ik van Lenny Kravitz.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef alopio het volgende:

Zo rollen boomers.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Homdeck het volgende:
Boomervrouwtje staat te candycrushen

Die heeft ook nog wel ns in de top gestaan herinner ik me he. I'm so young and you're so old..quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is Paul Anka zelfs te oud voor de Evergreen Top 1000.

Dat vind ik een mooi uitgangspuntquote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vooral dat er meer artiesten in de lijst moeten ipv meer van dezelfde artiest.

Het staat nog 0-0.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, verdorie, de eerste zes nummers al gemist

quote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo rollen boomers.
Je moet wat als je met je 43e met pensioen kan omdat je een hypotheek hebt van 12 gulden 50.

Lekker op Hyves zittenquote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo rollen boomers.
Je moet wat als je met je 43e met pensioen kan omdat je een hypotheek hebt van 12 gulden 50.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |