quote:Op woensdag 25 december 2019 08:16 schreef Cee het volgende:
Oh wacht ik begin het te herkennen, misschien omdat ik het tegen deze tijd echt te veel gejengel vind als ik het ergens hoor en ga zappen.
Dit is wel een van die weinige 'typische' top 2000 nummers die je eigenlijk alleen hier hoort die het nog overleeft.. dus ik vrees wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Plek 2000 is wat dat betreft wel een zegen. Die vliegen er zelden uit
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup en sommige dingen moeten ook zo blijven![]()
Diaan zou zeggen... ik heb een déjà jus (geen typefout)
De post die je wist die ging komenquote:Op woensdag 25 december 2019 08:16 schreef Cee het volgende:
Oh wacht ik begin het te herkennen, misschien omdat ik het tegen deze tijd echt te veel gejengel vind als ik het ergens hoor en ga zappen.
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
tu du du du du tu tu du du du du
Hier ook, normaal was ik nog aan het slapen, nu uit mezelf wakker.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat ik de nummer 2000 live hoor
Hij is ook wel op het goede moment afgelopen ja, zou niet veel langer moeten duren deze.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
De post die je wist die ging komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |