quote:dankje...:'(
Op maandag 13 januari 2003 12:10 schreef yavanna het volgende:
Poeh, hoezo alles in 1, sterkte meid!!
quote:Ja, da's extra naar. Ik zou me ook proberen daar afzijdig van te houden, dus even afstand van hem te nemen. Als hij je wil vertellen over zijn nieuwe vriendin enzo, gewoon zeggen dat je er geen behoefte aan hebt om dat te weten, want dat is alleen maar pijnlijk!
Op maandag 13 januari 2003 18:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
jezus het is nog geen dag uit en die klootzak wil al met de volgende...
het lijkt wel alsof die 8mnd met mij nix voor m betekend hebben...
pff ik voel me echt gebruikt
Ga eerst maar eens aan jezelf denken!!
quote:ja ik vroeg der nu zelf naar...omdat ik wou weten offie echt gek op der was...
Op maandag 13 januari 2003 18:30 schreef Angeles het volgende:[..]
Ja, da's extra naar. Ik zou me ook proberen daar afzijdig van te houden, dus even afstand van hem te nemen. Als hij je wil vertellen over zijn nieuwe vriendin enzo, gewoon zeggen dat je er geen behoefte aan hebt om dat te weten, want dat is alleen maar pijnlijk!
Ga eerst maar eens aan jezelf denken!!
quote:Is het uit met Patrick? Waarom Ilse? Klik echt gewoon toevallig op dit topic..strange
Op maandag 13 januari 2003 11:56 schreef Ilsjuhh het volgende:
tis een ongelovelijk klote dag
eerst gister gedumpt en zit nou te wachten op telefoontje van me ma over mijn oom...
waarschijnlijk issie overleden, maar weet t nog niet zeker...
ik haat wachten op zo'n moment!!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
jezus het is nog geen dag uit en die klootzak wil al met de volgende...
het lijkt wel alsof die 8mnd met mij nix voor m betekend hebben...
pff ik voel me echt gebruikt
quote:mja hij vind een ander meisje leuker als mij...
Op maandag 13 januari 2003 18:45 schreef juss het volgende:[..]
Is het uit met Patrick? Waarom Ilse? Klik echt gewoon toevallig op dit topic..strange
.
Sterkte..ook met je oom...
quote:Erg is dat, de tijd die zoooo langzaam gaat...
Op maandag 13 januari 2003 21:08 schreef Ilsjuhh het volgende:
sjezus anders work ff gek elke x als de telefoon gaat...elke x t idee dat t fam. is met de boodschap dat me oom dood is...
Maar ik wil ook ff wat kwijt ik zit nou ook al sinds gisteren op een telefoontje te wachten,ik had zaterdag met iemand een afspraak maar ze zei het af.
Gister stuurde ze me een smsje dat ze me vandaag zou bellen om uit te leggen waarom ze zaterdag niet kon en om een nieuwe afspraak te maken.
Ze heb GVD nou nog nie gebeld .
ik heb al geprobeerd haar te bellen maar geen respons
Het is echt om gestoord van te worden .
quote:dankje!!
Op maandag 13 januari 2003 21:29 schreef Stormblast het volgende:
Topicstarter Sterkte toegewenstMaar ik wil ook ff wat kwijt ik zit nou ook al sinds gisteren op een telefoontje te wachten,ik had zaterdag met iemand een afspraak maar ze zei het af.
Gister stuurde ze me een smsje dat ze me vandaag zou bellen om uit te leggen waarom ze zaterdag niet kon en om een nieuwe afspraak te maken.
Ze heb GVD nou nog nie gebeld.
ik heb al geprobeerd haar te bellen maar geen responsHet is echt om gestoord van te worden .
quote:Das inderdaad erg frustrerend want ik werd ook de gehele zaterdag door iemand platgebeld omdat z,n pc vaag deed en ik maar denken dat zij het was
Op maandag 13 januari 2003 21:32 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dankje!!
naar he als je telefoon verwacht...en der word tig x gebeld maar niet degene van wie je denkt dat belt...
echt behoorlijk irri ja.
enne mijn oom is vanmorgen om 7.00uur ong overleden
Gecondoleerd meis, heel veel sterkte deze tijd
[Dit bericht is gewijzigd door tiemo op 14-01-2003 10:26]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |