Nou toedeleteringquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Best indrukwekkende gebouwen en omgeving maar ik ben op doorreis, we rollen weer.
Lekker man. En dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zet zo de grasmaaier aan.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee. Ik ga zo de gordijnen dicht doen.
Ik heb wel gordijnen.
Trustequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VERKAANSIE![]()
Eerst uurtje op de bank liggen
een uurtje maar! gewoon twee dagen en af en toe je hand uitsteken voor hapjes en bier!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VERKAANSIE![]()
Eerst uurtje op de bank liggen
Zeker welquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook mooi als je maar gelukkig bent
De relaxte vrije uurtjes voor kerst samen met vrienden op een verwarmd terrasje, iedereen uitgelaten want vakantie, extra dure flessen wijn, kwatsverhalen, hapjes, live muziekquote:
Oooh nicequote:Op dinsdag 24 december 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De relaxte vrije uurtjes voor kerst samen met vrienden op een verwarmd terrasje, iedereen uitgelaten want vakantie, extra dure flessen wijn, kwatsverhalen, hapjes, live muziek
quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De relaxte vrije uurtjes voor kerst samen met vrienden op een verwarmd terrasje, iedereen uitgelaten want vakantie, extra dure flessen wijn, kwatsverhalen, hapjes, live muziek
Niet zoveel. Ze vliegen er toch wel uitquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:52 schreef Bos81 het volgende:
HAAGSIE. Wat vind je van de nieuwe ADO trainer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |