Oh liefie, lekker saampjes onder een dekentje de top2000 luisteren he liefie en nu ff serious request en ook @naatje_1 mag ff soms eronder komenquote:Op maandag 23 december 2019 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Absoluut.![]()
Soort Sjonnie en Anita maar dan op niveau.
Lekker snoezig saampjes.quote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh liefie, lekker saampjes onder een dekentje de top2000 luisteren he liefie en nu ff serious request en ook @:naatje_ mag ff soms eronder komen
ik zeg nou mooiquote:
We kunnen een extra dekentje doen hoorquote:
polygamie is een enkele reis naar de hel, god behoede je zielquote:Op maandag 23 december 2019 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We kunnen een extra dekentje doen hoor
Oh, ja, damn, niet ingecalculeerdquote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
polygamie is een enkele reis naar de hel, god behoede je ziel
Weet ze wel dat je een klapmongool bent?quote:Op maandag 23 december 2019 16:47 schreef Paul het volgende:
En we gaan daten met oud en nieuw en ik ga leren motor rijden
Nee en dat houwe we zoquote:Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Weet ze wel dat je een klapmongool bent?
Hoax, er zijn geen vrouwen op het internet.quote:Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh wellicht zijn er nog meer vrouwen te vinden hier hee
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
Erg happig zijn ze nietquote:Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh wellicht zijn er nog meer vrouwen te vinden hier hee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |