abonnement Unibet Coolblue
pi_191112607
=edit=
Verkeerde topic; zie F1 nieuwtjes-topic :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 20 januari 2020 @ 10:56:16 #252
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191112630
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef Dauthi het volgende:

En toen werd Canada vakkundig om zeep geholpen door stewards die spijkers op laag water zochten.
Vettel-fanboy gespot.

Verder wel eens, start van het seizoen was niet aan te zien. Maar dat is een beetje de makke van deze regeltjes en glamour sport.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:02:27 #253
37887 Dauthi
Progressive
pi_191112692
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vettel-fanboy gespot.
Hmmm, nee...

Ik kijk graag naar racen, en niet naar een serie waar overwinningen worden weggegeven door stewards.

quote:
Verder wel eens, start van het seizoen was niet aan te zien. Maar dat is een beetje de makke van deze regeltjes en glamour sport.
Nee, dat is een beetje het probleem wanneer je ieder jaar de regeltjes veranderd, je speelt enkel Mercedes in de kaart.
En natuurlijk het feit dat je slechte circuits toe gaat in vaak vreselijke dictatoriale landen. Wat mij betreft mogen er 8 races zo vervangen worden.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 20 januari 2020 @ 11:23:54 #254
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191112961
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:02 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Hmmm, nee...

Ik kijk graag naar racen, en niet naar een serie waar overwinningen worden weggegeven door stewards.

Er is niks weggegeven, degene die faalde onder druk is een plaats terug gezet. Wil je dit in de races zien dan weg met uitloopstroken en terug met de grindbak :Y)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:44:16 #255
37887 Dauthi
Progressive
pi_191113197
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er is niks weggegeven, degene die faalde onder druk is een plaats terug gezet. Wil je dit in de races zien dan weg met uitloopstroken en terug met de grindbak :Y)
Ja wel. Er is ons een race ontnomen door het buitensporig straffen van Vettel.
Ze hadden hem ook de plek kunnen laten opgeven, en dan hadden wij tenminste nog naar een race kunnen kijken.

Zeker als je in ogenschouw neemt wanneer het gebeurde, na 6 1-2s van Mercedes, en dan geven de stewards de 7e race cadeau, en dat de stewards daarna anders zijn gaan straffen.

Canada was een gerechtelijke dwaling.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_191113248
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Ja wel. Er is ons een race ontnomen door het buitensporig straffen van Vettel.
Ze hadden hem ook de plek kunnen laten opgeven, en dan hadden wij tenminste nog naar een race kunnen kijken.

Zeker als je in ogenschouw neemt wanneer het gebeurde, na 6 1-2s van Mercedes, en dan geven de stewards de 7e race cadeau, en dat de stewards daarna anders zijn gaan straffen.

Canada was een gerechtelijke dwaling.
@Weltschmerz je zit op je verkeerde account :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191113533
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Ja wel. Er is ons een race ontnomen door het buitensporig straffen van Vettel.
Ze hadden hem ook de plek kunnen laten opgeven, en dan hadden wij tenminste nog naar een race kunnen kijken.

Zeker als je in ogenschouw neemt wanneer het gebeurde, na 6 1-2s van Mercedes, en dan geven de stewards de 7e race cadeau, en dat de stewards daarna anders zijn gaan straffen.

Canada was een gerechtelijke dwaling.
Ferrari/Vettel nam bewust het risico op die tijdstraf. Hadden ze Hamilton de plek gegeven, hadden wij nog naar een paar ronden kunnen kijken hoe Hamilton wegreed van Vettel
  maandag 20 januari 2020 @ 12:13:56 #258
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191113616
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ferrari/Vettel nam bewust het risico op die tijdstraf. Hadden ze Hamilton de plek gegeven, hadden wij nog naar een paar ronden kunnen kijken hoe Hamilton wegreed van Vettel
Dit.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 20 januari 2020 @ 12:32:14 #259
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191113858
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er is niks weggegeven, degene die faalde onder druk is een plaats terug gezet. Wil je dit in de races zien dan weg met uitloopstroken en terug met de grindbak :Y)
Ik stem vóór meer grindbakken

Gevalletje Canada blijft een lastige. Ik snap de uitleg van de Stewards.
Maar later in het seizoen zouden ze daar eventueel de "onsportief gedrag" vlag hebben gebruikt.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_191114455
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef Dauthi het volgende:
Iedereen kijkt weer door een roze bril?
De eerste 6 races waren erbarmelijk. We mogen ontzettend van geluk spreken dat dit seizoen nog iets van het kijken waard is gebleken, want dat was het aan het begin gewoon echt niet.
En toen werd Canada vakkundig om zeep geholpen door stewards die spijkers op laag water zochten. En daarna werden we beloond met Paul Richard.
Vanaf dat moment redelijke races en de afsluiter was weer waar het begin van het seizoen mee begonnen.
Melbourne was anders aardig interessant tot Sjarls stuk ging ( en z'n derde plek door een gele vlag gered werd.) Drama gebeurde daarna pas en Mercedes had een paar mazzeltjes door erbarmelijk slechte tactiek van Ferrari. Maar dat is Ferrari eigen, met Italianen aan het roer blunderen ze daar altijd op de tactiek, waar Mercedes en RBR 90% juiste keuzen maken en af en toe verkeerd gokken. Ferrari is andersom, de tactiek gaat 90% fout en de gok pakt 10% vand e keren goed uit.
  maandag 20 januari 2020 @ 14:28:44 #261
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191115510
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Ik stem vóór meer grindbakken

Gevalletje Canada blijft een lastige. Ik snap de uitleg van de Stewards.
Maar later in het seizoen zouden ze daar eventueel de "onsportief gedrag" vlag hebben gebruikt.
Die hebben ze ook niet gebruikt toen het nodig was, die stewards doen ook maar wat.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 20 januari 2020 @ 14:50:53 #262
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191115873
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Ja wel. Er is ons een race ontnomen door het buitensporig straffen van Vettel.
Ze hadden hem ook de plek kunnen laten opgeven, en dan hadden wij tenminste nog naar een race kunnen kijken.

Zeker als je in ogenschouw neemt wanneer het gebeurde, na 6 1-2s van Mercedes, en dan geven de stewards de 7e race cadeau, en dat de stewards daarna anders zijn gaan straffen.

Canada was een gerechtelijke dwaling.
Was gewoon terecht omdat Hamilton gehinderd werd toen Vettel weer terug de baan opkwam.
Is daarna ook nog een paar keer consequent toegepast (o.a. bij Ricciardo in Frankrijk).

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Ik stem vóór meer grindbakken

Gevalletje Canada blijft een lastige. Ik snap de uitleg van de Stewards.
Maar later in het seizoen zouden ze daar eventueel de "onsportief gedrag" vlag hebben gebruikt.
Dat deden ze imho alleen bij het te agressief verdedigen, zoals bij Leclerc vs Hamilton in Monza.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191116330
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Melbourne was anders aardig interessant tot Sjarls stuk ging ( en z'n derde plek door een gele vlag gered werd.) Drama gebeurde daarna pas en Mercedes had een paar mazzeltjes door erbarmelijk slechte tactiek van Ferrari. Maar dat is Ferrari eigen, met Italianen aan het roer blunderen ze daar altijd op de tactiek, waar Mercedes en RBR 90% juiste keuzen maken en af en toe verkeerd gokken. Ferrari is andersom, de tactiek gaat 90% fout en de gok pakt 10% vand e keren goed uit.
Bahrein was dat.

Nog steeds discutabel wat daar nou was IMO. Motor liep perfect op 5 cilinders.
  maandag 20 januari 2020 @ 15:35:06 #264
37887 Dauthi
Progressive
pi_191116367
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Melbourne was anders aardig interessant tot Sjarls stuk ging ( en z'n derde plek door een gele vlag gered werd.) Drama gebeurde daarna pas en Mercedes had een paar mazzeltjes door erbarmelijk slechte tactiek van Ferrari. Maar dat is Ferrari eigen, met Italianen aan het roer blunderen ze daar altijd op de tactiek, waar Mercedes en RBR 90% juiste keuzen maken en af en toe verkeerd gokken. Ferrari is andersom, de tactiek gaat 90% fout en de gok pakt 10% vand e keren goed uit.
Ik ben zelfs bij de herhaling van melbourne in slaap gevallen.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_191116399
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Ja wel. Er is ons een race ontnomen door het buitensporig straffen van Vettel.
Ze hadden hem ook de plek kunnen laten opgeven, en dan hadden wij tenminste nog naar een race kunnen kijken.

Zeker als je in ogenschouw neemt wanneer het gebeurde, na 6 1-2s van Mercedes, en dan geven de stewards de 7e race cadeau, en dat de stewards daarna anders zijn gaan straffen.

Canada was een gerechtelijke dwaling.
Ik vond het een twijfelgeval. Dat is dan het ook probleem niet, het probleem is vooral dat ze altijd wel wat vinden om Vettel punten of een startpositie te (laten) ontnemen en altijd wel wat vinden om Hamilton geen punten of positie af te nemen en hem aan extra punten te helpen. In 2018 en 2017 gaat dat toch snel een 30-40 puntenverschil per seizoen.

De media en het bijzonder de Britse en Nederlandse zul je daar niet snel over horen. Zoals ook dit niet doorkomt en strijdig is met het neergezette beeld.
Leclerc feels Vettel still stronger in race trim
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 20 januari 2020 @ 19:11:25 #266
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191119234
Alonso is geen ambassadeur van McLaren meer.

https://www.motorsportweek.com/news/id/25887
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 20 januari 2020 @ 19:47:24 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_191119787
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vond het een twijfelgeval. Dat is dan het ook probleem niet, het probleem is vooral dat ze altijd wel wat vinden om Vettel punten of een startpositie te (laten) ontnemen en altijd wel wat vinden om Hamilton geen punten of positie af te nemen en hem aan extra punten te helpen. In 2018 en 2017 gaat dat toch snel een 30-40 puntenverschil per seizoen.

De media en het bijzonder de Britse en Nederlandse zul je daar niet snel over horen. Zoals ook dit niet doorkomt en strijdig is met het neergezette beeld.
Leclerc feels Vettel still stronger in race trim

Nu quote je het artikel, maar als ze als kop "I'm better than Vettel in qualifying" hadden genoemd ook?
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 21 januari 2020 @ 07:21:14 #268
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_191126172
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:11 schreef Starflyer het volgende:
Alonso is geen ambassadeur van McLaren meer.

https://www.motorsportweek.com/news/id/25887
Kwestie van tijd dus dat Andretti 'm gaat aankondigen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 21 januari 2020 @ 09:08:08 #269
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191127014
Vergeet niet dat Andretti met Honda rijdt.
Dat kan nog wel eens een struikelblok zijn.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 21 januari 2020 @ 10:43:45 #270
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191127956
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 09:08 schreef Lionheaad het volgende:
Vergeet niet dat Andretti met Honda rijdt.
Dat kan nog wel eens een struikelblok zijn.
Dat is blijkbaar geen struikelblok meer. Het was vooral een struikelblok omdat Alonso voor aardsvijand Toyota in de WEC reed.

Dat F1 gedoe met Honda wordt vooral McLaren aangerekend. Niet Alonso.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191128032
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vond het een twijfelgeval. Dat is dan het ook probleem niet, het probleem is vooral dat ze altijd wel wat vinden om Vettel punten of een startpositie te (laten) ontnemen en altijd wel wat vinden om Hamilton geen punten of positie af te nemen en hem aan extra punten te helpen. In 2018 en 2017 gaat dat toch snel een 30-40 puntenverschil per seizoen.

De media en het bijzonder de Britse en Nederlandse zul je daar niet snel over horen. Zoals ook dit niet doorkomt en strijdig is met het neergezette beeld.
Leclerc feels Vettel still stronger in race trim

Ik vraag me wel eens af hoe dat komt. Zou dat nou echt serieus zijn omdat Lewis een neger is en koste wat kost alle records van die Arische Schumacher uit de boeken moet rijden en daartoe werkelijk alle hulp moet krijgen die nodig is?

Ik mag hopen van niet, maar gezien de huidige tijd waarin we leven zou het mij niet eens meer verbazen. We zijn knettergek geworden met zn allen. Heel de wereld. Ramgek. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191128098
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af hoe dat komt. Zou dat nou echt serieus zijn omdat Lewis een neger is en koste wat kost alle records van die Arische Schumacher uit de boeken moet rijden en daartoe werkelijk alle hulp moet krijgen die nodig is?

Ik mag hopen van niet, maar gezien de huidige tijd waarin we leven zou het mij niet eens meer verbazen. We zijn knettergek geworden met zn allen. Heel de wereld. Ramgek. 8)7
Hamilton is bruin. Hij is een mix. Hij is geen neger.
pi_191128123
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hamilton is bruin. Hij is een mix. Hij is geen neger.
Zie het als hagelslag. Daar heb je ook donker en lichtbruin van. Datzelfde heb je met negers ook. Die hoeven niet per se pikzwart te zijn om een neger te zijn toch? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191128167
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 11:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Zie het als hagelslag. Daar heb je ook donker en lichtbruin van. Datzelfde heb je met negers ook. Die hoeven niet per se pikzwart te zijn om een neger te zijn toch? :)
Hij is gewoon geen neger
Zijn moeder is wit. Noem hem dan de donkere witte.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 12:25:07 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191129061
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 11:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Zie het als hagelslag. Daar heb je ook donker en lichtbruin van. Datzelfde heb je met negers ook. Die hoeven niet per se pikzwart te zijn om een neger te zijn toch? :)
als ze hem al bevoordelen wat ik wel een beetje betwijfel is het omdat hij Brits is en F1 is natuurlijk een Britse sport, dat Schumacher daar de beste in is doet daar wel pijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')