abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198142874
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 02:46 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Waar ga je dan heen? Naardegallemiezen?
Naar de filistijnen.
  woensdag 24 februari 2021 @ 06:55:13 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198176077
Het lelijkste qua uiterlijk vind ik vrouwen met een slechte grauwe huid. En ook lelijke tanden zijn al snel een afknapper.

Ik ben ook geen fan van korte pittige kapsels. Al zijn er nog wel eens spaarzame gevallen waarbij het iets heeft of waarbij het weinig uitmaakt.
pi_198182970
Thigh gaps, platte kontjes, magere kontjes, theezakjes, grote en/of opvallende tattooages, konthaar, vieze tanden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198270236
Na het geheel doorlezen van dit topic zal ik nooit in de smaak vallen bij de fokkertjes hier. Gelukkig heb ik na mijn 50 e jaar toch de ware liefde gevonden en daar gaat het om. En wij zijn samen heel gelukkig. O+

Uiterlijke kenmerken beoordelen bij anderen doe je naarmate je ouder wordt steeds minder aan, je leert relativeren.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_198282071
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk maar ik heb wel een aantal dingen waar ik bij mannen direct op afknap.

Veel overgewicht... Beetje gezet of een klein buikje is geen enkel probleem. Maar echt veel te dikke mannen waar de rollen bij hangen hoef ik echt niet. (Ik ben bi en vind dat bij vrouwen geen probleem overigens)

Zware beharing... Hoewel ik de voorkeur geef een een mooi glad geschoren of geharst lichaam vind ik normale gemiddelde beharing ook geen enkel probleem. Maar grote hoeveelheid borst of rughaar vind ik een enorme afknapper. (te lang schaamhaar is per definitie een afknapper, staat onverzorgd)

Grote baarden, Ook hier de voorkeur aan glad geschoren maar een bescheiden en getrimd baardje kan ook heel mooi zijn. Maar die enorme hipster baarden hoeven van mij echt niet.

Verder is slechte hygiene en een onverzorgd uiterlijk waaronder een slecht gebit per definitie een afknapper maar dat behoeft geen verdere uitleg.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 10:37:43 #256
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198282181
Van die vlassige baardjes en snorretjes bij mannen, en een unibrow bij zowel mannen als vrouwen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')