Vrouw, dat zie je toch wel hopelijk?quote:Op zondag 22 december 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Is dat een vrouw of een vrouwelijke man van die foto?
Stukken goulashsoep langs je broekspijpquote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Aan de andere kant is het een volkomen natuurlijk verschijnsel en wil ik me er ook niet voor schamen. Zolang ik geen bloedspoor achterlaat valt het allemaal wel mee.
quote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouw, dat zie je toch wel hopelijk?
Meh, ik zag het aan zijn nagels.quote:Op zondag 22 december 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk die benen. Hartstikke vrouwelijk.
Onmogelijkquote:Op zondag 22 december 2019 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meh, ik zag het aan zijn nagels.
Bonkenquote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Stukken goulashsoep langs je broekspijp
En een volgebloed matras aan de onderbroek geplakt niet?quote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het hele idee van een tampon gewoonweg smerig.
Natuurlijk wel. Ben ook gewoon voorstander van die kutkogels, maar het blijft toch smerig.quote:Op zondag 22 december 2019 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een volgebloed matras aan de onderbroek geplakt niet?
Bonken, klonten en slierten.quote:
oh dat heb ik met brilpoetsdoekjes en tandenragersquote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel handig op zich, mocht ik ooit vergeten tampons te halen dan hoef ik alleen maar een tas om te keren. Volgens mij heb ik een jaarvoorraad verspreid over mijn tassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |