Ik kan 100 keer kijken, maar ik weet nog niet wie Lassina is.quote:Op zondag 22 december 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die foto's van Bertrand 'Flopschot' Traoré erin
Zijn wel familie.
Lassina is veel bonkiger joh waar Bertrand een beetje ecto is.quote:Op zondag 22 december 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan 100 keer kijken, maar ik weet nog niet wie Lassina is.
Ben ik nu racistisch?
Het is één gifje, 6 keer. Dus als het goed is laadt hij maar één keer in.quote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Makamba_ het volgende:
Bedankt voor die 60 gifjes mijn mobiele data stelt het erg op prijs!
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:16:00🗣 Lassina Traoré about growing up in Burkina Faso, moving to South Africa & playing against Matthijs de Ligt.📸 Memories, photos & more… ⤵️#TalentTuesday #ABNAMRO reageer retweet
https://www.ajax.nl/strea(...)idelijk-van-haar.htmtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:13:56? 'Mama was de aanvoerder van het nationale team'? 'Ook daar speelden we op blote voeten'? 'Deze schoenen waren heilig voor mij'? Het fotoalbum van...Lassina Traoré!#TalentTuesday #ABNAMRO reageer retweet
Bertrand chocoladebeen blijft wel een legende.quote:Op zondag 22 december 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die foto's van Bertrand 'Flopschot' Traoré erin
Zijn wel familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |