abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191018790
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:39 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Jouw “verstand van zaken” is echt verbijsterend. Ik ben echt benieuwd hoe je in het echt bent, want tot nu toe ben ik verre van onder de indruk van je.

De hoeveelheid zaken die hier als feit wordt genoemd, terwijl het kant noch wal raakt. Maakt mij persoonlijk verder niet zo heel veel uit hoor, lekker blijven doen. Je valt er niemand mee lastig, behalve dat je elkaar in een bepaalde vibe krijgt.

Ik ga weer even verder met m’n vakantie. 👋🏼
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij eigenlijk weinig tot niets interesseert of jij wel of niet onder de indruk van mij ben. Volgens mij is alles wat er zo juist is gezegd namelijk gewoon de waarheid.

1. Je bent toch te dwars om toe te geven dat jullie niet altijd reageren op klachten? Daar heeft Feestkabouter toch gewoon ervaring mee bij jullie, dat kan die dus gewoon aantonen. Hij heeft geen enkele reden om dat te gaan verzinnen.
2. Er zijn toch mensen uit slack gegooid wanneer ze iets te veel in opstand komen/de keiharde waarheid een aantal keer melden? Daar is toch ook bewijs van? Jullie willen natuurlijk niet dat er iemand is die andere Roamlers de ogen doet openen. Een Roamler vertelde mij dat hij een keer in een Slack pagina een bericht had geplaatst met een inhoud van: mensen doe **opdracht nog niet, die is onderbetaald, wacht tot ie de vergoeding is verhoogd. Vervolgens kreeg deze persoon niet zo lang daarna een bericht in z'n inbox van één van jullie, waarin hij streng werd verzocht om dit soort berichten niet te plaatsten. Er is toch ook een facebook die tot niet zo lang geleden werd gerund door Roamlers zelf en nu zitten jullie toch ook in dat team?
3. Jullie review tijd wordt toch steeds langer en tegenwoordig is 3 dagen wachten tot iets wordt nagekeken geen uitzondering meer. Dat kan men ook gewoon aantonen door te kijken hoelang de opdracht staat op 'niet nagekeken'. Jullie kijken toch allemaal op een andere manier na, waardoor de ene soms iets afkeurt wat de ander wel goed vind?
4. Je zei niet zo lang geleden dat je hier zit als Roamler en niet als een reviewer of wat je functie daar ook is, maar je hebt wel degelijk mensen hier weleens aangesproken op de regels van Roamler en slack. Behoorlijk wat topics terug zei iemand wat over wat er in Slack was gezegd, en die persoon heb jij aangesproken op het feit dat in de regels staat dat berichten van slack niet buiten slack mogen worden verteld....

'Dat je elkaar in een bepaalde vibe krijgt'.

Tja nu klink je weer als een echte Roamler medewerker. Jullie willen inderdaad niet dat we met elkaar in een 'vibe' raken die niet al te positief is wat betreft Roamler. Want als iedereen in 'opstand' komt is dat niet zo prettig voor Roamler natuurlijk.

Ik zie eigenlijk niet zo goed wat ik of Feestkabouter hebben verzonnen. 🤔

En geniet van je vakantie hé. 🏝
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2020 @ 01:05:08 #152
21636 Feestkabouter
pi_191018931
ik zocht een leuk Jerry Springer-gifje, maar ik kon niet echt een passende vinden :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij eigenlijk weinig tot niets interesseert of jij wel of niet onder de indruk van mij ben. Volgens mij is alles wat er zo juist is gezegd namelijk gewoon de waarheid.

1. Je bent toch te dwars om toe te geven dat jullie niet altijd reageren op klachten? Daar heeft Feestkabouter toch gewoon ervaring mee bij jullie, dat kan die dus gewoon aantonen. Hij heeft geen enkele reden om dat te gaan verzinnen.
2. Er zijn toch mensen uit slack gegooid wanneer ze iets te veel in opstand komen/de keiharde waarheid een aantal keer melden? Daar is toch ook bewijs van? Jullie willen natuurlijk niet dat er iemand is die andere Roamlers de ogen doet openen. Een Roamler vertelde mij dat hij een keer in een Slack pagina een bericht had geplaatst met een inhoud van: mensen doe **opdracht nog niet, die is onderbetaald, wacht tot ie de vergoeding is verhoogd. Vervolgens kreeg deze persoon niet zo lang daarna een bericht in z'n inbox van één van jullie, waarin hij streng werd verzocht om dit soort berichten niet te plaatsten. Er is toch ook een facebook die tot niet zo lang geleden werd gerund door Roamlers zelf en nu zitten jullie toch ook in dat team?
3. Jullie review tijd wordt toch steeds langer en tegenwoordig is 3 dagen wachten tot iets wordt nagekeken geen uitzondering meer. Dat kan men ook gewoon aantonen door te kijken hoelang de opdracht staat op 'niet nagekeken'. Jullie kijken toch allemaal op een andere manier na, waardoor de ene soms iets afkeurt wat de ander wel goed vind?
4. Je zei niet zo lang geleden dat je hier zit als Roamler en niet als een reviewer of wat je functie daar ook is, maar je hebt wel degelijk mensen hier weleens aangesproken op de regels van Roamler en slack. Behoorlijk wat topics terug zei iemand wat over wat er in Slack was gezegd, en die persoon heb jij aangesproken op het feit dat in de regels staat dat berichten van slack niet buiten slack mogen worden verteld....

'Dat je elkaar in een bepaalde vibe krijgt'.

Tja nu klink je weer als een echte Roamler medewerker. Jullie willen inderdaad niet dat we met elkaar in een 'vibe' raken die niet al te positief is wat betreft Roamler. Want als iedereen in 'opstand' komt is dat niet zo prettig voor Roamler natuurlijk.

Ik zie eigenlijk niet zo goed wat ik of Feestkabouter hebben verzonnen. 🤔

En geniet van je vakantie hé. 🏝
Niet allemaal even sterke punten, er speelt misschien wat emotie mee, maar voor het grootste deel klopt het feitelijk gewoon wel.
Het is overigens niet dat Martijn bepaalde dingen specifiek ontkent, maar hij geeft er gewoon geen antwoord op. Of hij draait er omheen. Dat is voor Roamler-medewerkers heel normaal gedrag, ik neem aan dat daar tijdens sollicitatiegesprekken aandacht aan wordt besteed: je moet het al in je hebben, of je moet ervoor openstaan om het te leren.

Maar goed, als Martijn dan meedoet in het 'op de man spelen', dan heb ik er ook nog wel 1:

jb88, je vergat een feitje: namelijk het feit dat Martijn een laffe zak hooi is.
heel veel geblaat over wat er niet juist zou zijn, maar als er kritische vragen worden gesteld komt er geen uitleg over hoe het dan wel is. ergo: hij is een laffe zak hooi.
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2020 @ 01:07:32 #153
21636 Feestkabouter
pi_191018943
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:39 schreef Martijntj het volgende:

tot nu toe ben ik verre van onder de indruk van je.
en toch nog even:
Martijn die hier op dit forum gaat zeggen dat ie niet onder de indruk is van iemand......... hoe dik is die plaat voor je hoofd joh? |:(
pi_191019255
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 01:07 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en toch nog even:
Martijn die hier op dit forum gaat zeggen dat ie niet onder de indruk is van iemand......... hoe dik is die plaat voor je hoofd joh? |:(
Echt bizar. Alsof wij op dit forum zitten om Martijn voor ons te winnen😂. Het enige wat wij willen is dat Roamler z'n fouten en gebreken toe geeft wanneer ze deze maken. Hoe moeilijk is dat? Ieder jaar komt er een opdracht onder de 'experience' tab waarin we aan mogen geven wat er beter kan/moet en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt het idee heb dat jullie onze tips/opmerkingen echt serieus nemen en er wat mee doen. Jammer.
pi_191020736
Waar ik vooral op doel is wanneer er opmerkingen komen dat er nauwelijks wordt nagekeken in het weekend. Zonder aantallen te noemen, je zou eens moeten zien hoeveel er beoordeeld wordt. Dat jouw inzending daar misschien niet tussen zit en je daardoor die ervaring hebt, dat snap ik.. maar doen alsof jouw gevoel een feit is, dat gaat er bij mij niet in.

Duurt het tegenwoordig langer dan een aantal jaar geleden? Dat kan helaas voorkomen en dat vindt letterlijk iedereen vervelend. Vacatures vind je op de site van Roamler en hoewel er recent nieuwe reviewers bij zijn gekomen, is die vacature nog steeds van toepassing.

Met betrekking tot bijvoorbeeld de feedback van Feestkabouter: hij stelt dingen die ik niet kan controleren. Ik zie wat hij noemt aan gegevens en data, maar het is voor mij niet controleerbaar. Ik heb een bepaalde veronderstelling en hij noemt dat die incorrect is.. en dat zou dan kunnen kloppen, maar ik heb niet de gelegenheid om daar iets mee te kunnen. Ik zeg niet dat hij niet eerlijk is, maar ik zie verhalen graag van twee kanten en de tweede kant ontbreekt. Daarop reageren heeft niet zo veel zin.

Ik merk dat ik het ingewikkeld vind om hier een reactie te formuleren omdat sommige zaken echt heel logisch zijn als je alle feiten kent, maar ook heel lastig te begrijpen zijn als dat niet het geval is. Een goed voorbeeld is zo’n gekke vraagvolgorde bij sommige opdrachten. Daar is een logische reden voor, als je de ins en outs en achtergrond van de opdracht kent. Ken je die achtergrond niet, dan is het begrijpelijk gewoon irritant dat je honderd rondjes door een winkel loopt.

Ik denk dat het verstandiger is dat ik maar niet reageer, haha. Te veel zaken die ik niet inhoudelijk wil toelichten, maar ik heb anderzijds een onwijs onlogisch verhaal als ik het niet doe. Dus- veel plezier hier met z’n alle ;)

Oh, en thanks.. heb inderdaad een fijne vakantie! :+
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2020 @ 11:58:06 #156
21636 Feestkabouter
pi_191022798
Misschien is dat laatste verstandig: als je alleen maar uit gaat van je eigen veronderstellingen en niet in staat bent om iets te controleren als mensen heel concrete aanwijzingen geven dat je veronderstelling incorrect is (en je dus ook los van wat anderen zeggen zelf niet in staat bent om te controleren of je veronderstelling klopt), kun je die veronderstelling beter niet als een feit laten klinken. Laat er dan duidelijk bij merken dat het slechts jouw gedachte/hoop/verwachting/veronderstelling is.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 12:36:51 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191023302
Het is sowieso het geval dat dingen die hier gezegd worden door worden gegeven aan roamler, danwel dat er vanuit roamler gereageerd wordt. Zo ben ik een keer op mijn vingers getikt door Martijn over iets wat ik hier gezegd had en eerlijk gezegd voelde dat erg onveilig.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_191024021
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:36 schreef MaJo het volgende:
Het is sowieso het geval dat dingen die hier gezegd worden door worden gegeven aan roamler, danwel dat er vanuit roamler gereageerd wordt. Zo ben ik een keer op mijn vingers getikt door Martijn over iets wat ik hier gezegd had en eerlijk gezegd voelde dat erg onveilig.
En dit ontkent hij dus, terwijl jij dat gewoon hebt meegemaakt en het eventuele bewijs misschien nog in je inbox hebt staan, hoe kan hij dat dan ontkennen? Dat is toch bizar?
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:32:06 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191024125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:23 schreef jb88 het volgende:

[..]

En dit ontkent hij dus, terwijl jij dat gewoon hebt meegemaakt en het eventuele bewijs misschien nog in je inbox hebt staan, hoe kan hij dat dan ontkennen? Dat is toch bizar?
Dat vind ik ook bizar want het is mij overkomen en ik weet dat dit ook bij anderen het geval is. Gewoon hand in eigen boezem steken, kom je gelijk een stuk betrouwbaarder over als bedrijf.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 14 januari 2020 @ 15:17:22 #160
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191025504
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 09:23 schreef Martijntj het volgende:
Waar ik vooral op doel is wanneer er opmerkingen komen dat er nauwelijks wordt nagekeken in het weekend. Zonder aantallen te noemen, je zou eens moeten zien hoeveel er beoordeeld wordt. Dat jouw inzending daar misschien niet tussen zit en je daardoor die ervaring hebt, dat snap ik.. maar doen alsof jouw gevoel een feit is, dat gaat er bij mij niet in.

Duurt het tegenwoordig langer dan een aantal jaar geleden? Dat kan helaas voorkomen en dat vindt letterlijk iedereen vervelend. Vacatures vind je op de site van Roamler en hoewel er recent nieuwe reviewers bij zijn gekomen, is die vacature nog steeds van toepassing.

Met betrekking tot bijvoorbeeld de feedback van Feestkabouter: hij stelt dingen die ik niet kan controleren. Ik zie wat hij noemt aan gegevens en data, maar het is voor mij niet controleerbaar. Ik heb een bepaalde veronderstelling en hij noemt dat die incorrect is.. en dat zou dan kunnen kloppen, maar ik heb niet de gelegenheid om daar iets mee te kunnen. Ik zeg niet dat hij niet eerlijk is, maar ik zie verhalen graag van twee kanten en de tweede kant ontbreekt. Daarop reageren heeft niet zo veel zin.

Ik merk dat ik het ingewikkeld vind om hier een reactie te formuleren omdat sommige zaken echt heel logisch zijn als je alle feiten kent, maar ook heel lastig te begrijpen zijn als dat niet het geval is. Een goed voorbeeld is zo’n gekke vraagvolgorde bij sommige opdrachten. Daar is een logische reden voor, als je de ins en outs en achtergrond van de opdracht kent. Ken je die achtergrond niet, dan is het begrijpelijk gewoon irritant dat je honderd rondjes door een winkel loopt.

Ik denk dat het verstandiger is dat ik maar niet reageer, haha. Te veel zaken die ik niet inhoudelijk wil toelichten, maar ik heb anderzijds een onwijs onlogisch verhaal als ik het niet doe. Dus- veel plezier hier met z’n alle ;)

Oh, en thanks.. heb inderdaad een fijne vakantie! :+
Martijn, je zet jezelf in een onmogelijke positie. Je schrijft hier nooit als gewone Roamler, maar altijd als medewerker die zogezegd niks kan en mag zeggen, maar wel insinueert. De toon die je hier (en in de app en in Slack) gebruikt is behoorlijk 'ik weet het en ik ben belangrijk', komt zeer irritant over.
Ook ik heb nog mails van jou met behoorlijk grote onzin, inmiddels reageer ik via app en slack al niet meer op jou. C'est le ton... (vul maar aan).

Wat de mensen hierboven zeggen is helaas waar. Dit is hoe wij het ervaren. De een slikt het, de ander denkt 'zak erin', de volgende negeert je en de laatste gaat vol tegen je in. Je bent niet de enige bij Roamler met zo'n attitude, maar in mijn ogen wel de ergste. Een beetje zelf-reflectie zou fijn zijn, maar zover ben je nog niet, klaarblijkelijk.

Maar... ik vind je niet zo belangrijk om het steeds over jou te hebben.

Feestkabouter heeft heel vaak gelijk, alleen de manier van dingen zeggen maakt hij geen vrienden mee. JB88 zegt alles nu zoals het is, zo is hij/zij blijkbaar in het echt.
pi_191025880
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:36 schreef MaJo het volgende:
Het is sowieso het geval dat dingen die hier gezegd worden door worden gegeven aan roamler, danwel dat er vanuit roamler gereageerd wordt. Zo ben ik een keer op mijn vingers getikt door Martijn over iets wat ik hier gezegd had en eerlijk gezegd voelde dat erg onveilig.
Ik heb dit ook gehad. Nadat ik hier 'klaagde' dat mijn opdracht om een onzin reden was afgekeurd kreeg ik in roamler een bericht dat ze het niet netjes vonden om op een forum mijn eigen fouten aan hun toe te schrijven.
pi_191026126
@Martijntj liegen Pinuts, MaJo, Babbelaar, Feestkabouter en b-engel nu allemaal?
pi_191026657
Ik noemde het net natuurlijk al even, maar ik word getagd dus kennelijk wordt toch nog een reactie verwacht. Ik had het plan om hier gewoon niet mee te posten en dat lijkt me het verstandigst.

Wil je nou iemand bereiken met vraag of opmerking, pak dan even een van de bekende contactmethoden. Ik ken het hier, anders gaan we alsnog eindeloos door.. en dat was m’n plan nou dus net niet. (;

Nu stel ik vast iemand teleur die gaat roepen dat ik ergens onderuit probeer te komen, haha. Sorry!
pi_191026820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:23 schreef Martijntj het volgende:
Ik noemde het net natuurlijk al even, maar ik word getagd dus kennelijk wordt toch nog een reactie verwacht. Ik had het plan om hier gewoon niet mee te posten en dat lijkt me het verstandigst.

Wil je nou iemand bereiken met vraag of opmerking, pak dan even een van de bekende contactmethoden. Ik ken het hier, anders gaan we alsnog eindeloos door.. en dat was m’n plan nou dus net niet. (;

Nu stel ik vast iemand teleur die gaat roepen dat ik ergens onderuit probeer te komen, haha. Sorry!
Als dit werkelijk je reactie is op mijn vorige vraag, dan ben je zoals Feestkabouter al eerder zei echt ontzettend laf. Ik vroeg je of Pinuts, MaJo, Babbelaar, Feestkabouter en b-engel hierover liegen....Dit is een vrij simpele vraag. Ja of nee?
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2020 @ 17:20:13 #165
21636 Feestkabouter
pi_191027399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:17 schreef b-engel het volgende:

[..]

Martijn, je zet jezelf in een onmogelijke positie. Je schrijft hier nooit als gewone Roamler
en dat heb je recent zelfs nog expliciet bevestigd/uitgelegd, volgens mij (uit mijn hoofd) door te schrijven dat je maar amper aan het uitvoeren van opdrachten toe komt.

quote:
C'est le ton... (vul maar aan).
He Martijn, hoe is het nou om dat eens over jezelf te horen?
Nadat het tig keer door jou en kornuiten tegen mij is gezegd (waarbij ik heb uitgelegd dat jullie die toon zelf ook hebben veroorzaakt door herhaaldelijk niet eerlijk met mij om te gaan), vind ik het nu wel zeer vermakelijk dat iemand anders het tegen jou zegt _O-

quote:
Martijn, je zet jezelf in een onmogelijke positie. Je schrijft hier nooit als gewone Roamler, maar altijd als medewerker die zogezegd niks kan en mag zeggen, maar wel insinueert. De toon die je hier (en in de app en in Slack) gebruikt is behoorlijk 'ik weet het en ik ben belangrijk', komt zeer irritant over.
Ook ik heb nog mails van jou met behoorlijk grote onzin, inmiddels reageer ik via app en slack al niet meer op jou. C'est le ton... (vul maar aan).

Wat de mensen hierboven zeggen is helaas waar. Dit is hoe wij het ervaren. De een slikt het, de ander denkt 'zak erin', de volgende negeert je en de laatste gaat vol tegen je in. Je bent niet de enige bij Roamler met zo'n attitude, maar in mijn ogen wel de ergste. Een beetje zelf-reflectie zou fijn zijn, maar zover ben je nog niet, klaarblijkelijk.
_O_ _O_ _O_

quote:
Feestkabouter heeft heel vaak gelijk, alleen de manier van dingen zeggen maakt hij geen vrienden mee. JB88 zegt alles nu zoals het is, zo is hij/zij blijkbaar in het echt.
_O_
en het klopt ook, laatst heb ik jb88 (of was het toch iemand anders hier?) gecomplimenteerd om een ontzettend mooie verwoording van een klacht die ik (op mijn eigen manier) ook al tijden probeer onder de aandacht te brengen.
pi_191027484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:37 schreef jb88 het volgende:

[..]

Als dit werkelijk je reactie is op mijn vorige vraag, dan ben je zoals Feestkabouter al eerder zei echt ontzettend laf. Ik vroeg je of Pinuts, MaJo, Babbelaar, Feestkabouter en b-engel hierover liegen....Dit is een vrij simpele vraag. Ja of nee?
Geen idee, omdat ik niet de enige ben die voor een bedrijf werkt? Ik denk dat ik jou liever in de laf-waan laat, dan dat ik nog een keer een discussie aan ga. :W
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2020 @ 17:36:50 #167
21636 Feestkabouter
pi_191027690
misschien is het een idee als verschillende mensen deze URL eens naar Roamler sturen (waar het onder de ogen van anderen dan Martijn komt).
GC / Het Roamler en Smartspotter topic #55: rijke Roamlers en veul Shifts

als ze dan door verschillende mensen worden gewezen op de feiten (hun gedrag) doet dat het besef een beetje groeien dat ze onacceptabel bezig zijn.

en als je dit dan mailt hoef je overigens niet te laten blijken dat je 1 van de forumleden bent (voor zover je nog niet herkend bent dan), je kunt ook gewoon zeggen dat je hier wel eens wat over Roamler leest of dat je deze pagina tegenkwam toen je zocht naar de ervaringen van anderen.

ik heb mijn mail alvast gestuurd.
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2020 @ 17:38:20 #168
21636 Feestkabouter
pi_191027708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:24 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Geen idee, omdat ik niet de enige ben die voor een bedrijf werkt? Ik denk dat ik jou liever in de laf-waan laat, dan dat ik nog een keer een discussie aan ga. :W
geheel volgens verwachting.
maar er is over een aantal punten weinig ruimte voor discussie: de feiten zijn er nou eenmaal en een aantal dingen die jij hebt gezegd klopt gewoon echt niet.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:02:42 #169
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191028073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:23 schreef Martijntj het volgende:
Ik noemde het net natuurlijk al even, maar ik word getagd dus kennelijk wordt toch nog een reactie verwacht. Ik had het plan om hier gewoon niet mee te posten en dat lijkt me het verstandigst.

Wil je nou iemand bereiken met vraag of opmerking, pak dan even een van de bekende contactmethoden. Ik ken het hier, anders gaan we alsnog eindeloos door.. en dat was m’n plan nou dus net niet. (;

Nu stel ik vast iemand teleur die gaat roepen dat ik ergens onderuit probeer te komen, haha. Sorry!
@Martijntj , degene die men hier probeerde te bereiken was JOU! En ja, door nu terug te verwijzen naar Roamler probeer je daar onderuit te komen. Blijkbaar is dit te confronterend of ben je nog niet klaar voor je eigen evaluatie.
Ik snap dat het rot is als hier meerdere mensen kritiek op je gedrag hebben, er zullen er ook zat helemaal blij met je zijn (binnen Roamler hoop ik het zeker).

Sorry zeggen terwijl je het niet meent is erg leeg. Zoals ik al vaker zei: zeg iets waar je achter staat, verschuil je niet steeds achter je rol of je huurbetaler. Own it!

Je kunt niet mensen steeds terecht (laten) wijzen en zelf er niet tegen kunnen.
pi_191029153
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 09:23 schreef Martijntj het volgende:
Waar ik vooral op doel is wanneer er opmerkingen komen dat er nauwelijks wordt nagekeken in het weekend. Zonder aantallen te noemen, je zou eens moeten zien hoeveel er beoordeeld wordt. Dat jouw inzending daar misschien niet tussen zit en je daardoor die ervaring hebt, dat snap ik.. maar doen alsof jouw gevoel een feit is, dat gaat er bij mij niet in.

Duurt het tegenwoordig langer dan een aantal jaar geleden? Dat kan helaas voorkomen en dat vindt letterlijk iedereen vervelend. Vacatures vind je op de site van Roamler en hoewel er recent nieuwe reviewers bij zijn gekomen, is die vacature nog steeds van toepassing.

Sorry, maar zelfs nu het mega rustig is in de app zijn mijn shifts na 4 dagen nog niet nagekeken. Daarom heb ik inderdaad mijn twijfels of er in het weekend wel veel wordt nagekeken. Ik las zelfs op Twitter dat Bowien schreef dat het drukker is, dan normaal. Dat kan ik mij echt niet voorstellen, bij een lege app.

Ik werk zelf op een inkoopafdeling bij een bedrijf en in tijden van drukte worden dan ook alle zeilen bijgezet, om ervoor te zorgen dat alle orderbevestigingen zo snel mogelijk weggewerkt worden. Voor mijn collega's en de klanten niet fijn, als ze 4 dagen op een antwoord moeten wachten ;)

Misschien eens een oproep doen op Facebook voor nieuwe reviewers ;)
pi_191029790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:24 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Geen idee, omdat ik niet de enige ben die voor een bedrijf werkt? Ik denk dat ik jou liever in de laf-waan laat, dan dat ik nog een keer een discussie aan ga. :W
Je bent niet de enige die voor Roamler werkt inderdaad, maar veel van de genoemde mensen noemen jou echt expliciet....Die geven dus aan dat ze door jou weleens zijn aangesproken door wat ze hier hebben gezet. Kan dit? Of heb jij dit nooit gedaan?
pi_191034324
Ik was mijn shifts vergeten maar net gekeken en die zijn idd ook nog niet nagekeken. Het wordt echt steeds langer. Vind het nou echt niet grappig meer. Kunt steeds rekenen op minimaal 4 dagen nakijk tijd.
pi_191035434
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:20 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en dat heb je recent zelfs nog expliciet bevestigd/uitgelegd, volgens mij (uit mijn hoofd) door te schrijven dat je maar amper aan het uitvoeren van opdrachten toe komt.
[..]

He Martijn, hoe is het nou om dat eens over jezelf te horen?
Nadat het tig keer door jou en kornuiten tegen mij is gezegd (waarbij ik heb uitgelegd dat jullie die toon zelf ook hebben veroorzaakt door herhaaldelijk niet eerlijk met mij om te gaan), vind ik het nu wel zeer vermakelijk dat iemand anders het tegen jou zegt _O-
[..]

_O_ _O_ _O_
[..]

_O_
en het klopt ook, laatst heb ik jb88 (of was het toch iemand anders hier?) gecomplimenteerd om een ontzettend mooie verwoording van een klacht die ik (op mijn eigen manier) ook al tijden probeer onder de aandacht te brengen.
Dat zal ik geweest zijn, het is echt diep triest kwa opdrachten op de roamler app. Wat een heerlijke discussie weer, ik ben op het heden wat terughoudend met roamleren kost mij nu meer dan het oplevert..

Trouwens het is nu wel een mooie kans om ons punt wat betreft uitbuiting te maken met zulke miezerige bedragen!
pi_191038743
Hahaha heerlijke discussies hier.
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
  woensdag 15 januari 2020 @ 11:37:02 #175
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191039437
Nou @Martijntj helaas geen positief antwoord op de eerste post van je in dit topic.

Lekker makkelijk hakken met een groep op één persoon, verschuilend achter een nickname.

Benieuwd naar wat Roamler anders maakt dan bijvoorbeeld Smartspotter. Kan iemand me dat uitleggen? Of is het zo dat omdat Roamler transparanter is (je hebt meer, persoonlijker contact, kent de namen en gezichten van medewerkers) een vrijbrief om lekker los te gaan?

Sneu gedoe.
pi_191039624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:37 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Nou @:Martijntj helaas geen positief antwoord op de eerste post van je in dit topic.

Lekker makkelijk hakken met een groep op één persoon, verschuilend achter een nickname.

Benieuwd naar wat Roamler anders maakt dan bijvoorbeeld Smartspotter. Kan iemand me dat uitleggen? Of is het zo dat omdat Roamler transparanter is (je hebt meer, persoonlijker contact, kent de namen en gezichten van medewerkers) een vrijbrief om lekker los te gaan?

Sneu gedoe.
Iedereen heeft gewoon dezelfde ervaringen met deze persoon, dat mogen we hier dan toch wel kenbaar maken? Als hij gewoon dingen zou toegeven is het klaar. Ik vroeg of ie weleens berichten heeft gestuurd naar mensen hier als werknemer van Roamler...En dit ontkent die, terwijl er nu een behoorlijk aantal hier laten weten dat ze weleens door hem zijn aangesproken hier. Dat is toch vreemd? Dat kan die toch gewoon toegeven? Als je liegt dan kan je verwachten dat mensen 'op je in gaan hakken', zeker als deze mensen hier ook gewoon bewijs van hebben.
  woensdag 15 januari 2020 @ 12:18:18 #177
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191040064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:50 schreef jb88 het volgende:

[..]

Iedereen heeft gewoon dezelfde ervaringen met deze persoon, dat mogen we hier dan toch wel kenbaar maken? Als hij gewoon dingen zou toegeven is het klaar. Ik vroeg of ie weleens berichten heeft gestuurd naar mensen hier als werknemer van Roamler...En dit ontkent die, terwijl er nu een behoorlijk aantal hier laten weten dat ze weleens door hem zijn aangesproken hier. Dat is toch vreemd? Dat kan die toch gewoon toegeven? Als je liegt dan kan je verwachten dat mensen 'op je in gaan hakken', zeker als deze mensen hier ook gewoon bewijs van hebben.
Misschien zie je het zelf niet, maar ik zou het anders formuleren. Generaliseren maakt een verhaal zwakker. Ik heb dergelijke ervaringen niet met hem. Wel onregelmatigheden, discussies, maar tot nu toe is het doorgaans zeer netjes opgelost. En soms niet. Agree to disagree. Je gelijk op een openbaar forum halen, zonder je identiteit te onthullen, is in mijn ogen sneu. Ik vraag me af of dat de schrijver hier veel beter maakt: hij moet met de billen bloot en jij kijkt bedekt toe.

Mogen er alsjeblieft meer opdrachten in de app? Ik geloof dat men tijd teveel heeft.
pi_191040878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:18 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Misschien zie je het zelf niet, maar ik zou het anders formuleren. Generaliseren maakt een verhaal zwakker. Ik heb dergelijke ervaringen niet met hem. Wel onregelmatigheden, discussies, maar tot nu toe is het doorgaans zeer netjes opgelost. En soms niet. Agree to disagree. Je gelijk op een openbaar forum halen, zonder je identiteit te onthullen, is in mijn ogen sneu. Ik vraag me af of dat de schrijver hier veel beter maakt: hij moet met de billen bloot en jij kijkt bedekt toe.

Mogen er alsjeblieft meer opdrachten in de app? Ik geloof dat men tijd teveel heeft.
Hoe moet ik het dan formulieren? Ik stelde de vraag of hij weleens mensen hier heeft bericht...wat is er mis met die vraag? Wat bedoel je met generaliseren? Ik kan er toch niet aan doen dat ik bijval krijg en dat er meerdere mensen dezelfde ervaringen hebben? Iets toegeven zonder dat het gaat om moord of zonder dat daar zware gevolgen aan zitten is toch niet echt 'met de billen bloot? Hij kan toch gewoon zeggen ja of nee? Doordat ie steeds geen antwoord geeft of liegt gaan mensen door. Niet zo gek natuurlijk als er iets wordt beweerd waarvan je zelf zwart op wit bewijs hebt door bijvoorbeeld berichtjes die je hebt ontvangen.
pi_191040963
Ik wou dat er een manier was om bepaalde opdrachten te kunnen laten verdwijnen uit de app. Ik wil die match checks & check de prijs opdrachten namelijk helemaal niet zien. Die wekken bij mij alleen maar irritatie op omdat ze zo zwaar zijn onderbetaald. Ik hoop dat februari ons weer wat betere opdrachten brengt.
pi_191042254
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:51 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik ken iemand in de UK die graag roamler wil gaan doen.
Weet een van jullie of je daarover ook kickback krijgt? Aangezien het een andere valuta is.
Ik heb het al aan roamler zelf gevraagd maar daar moest het nagevraagd worden en nu ben ik nieuwsgierig. Wie weet dat een van jullie er zelf ervaring mee heeft.
Ik heb er eentje gegeven aan iemand uit de UK, maandje geleden. Helaas niet erg actief, wel al level 2 bereikt en heb de 2 euro ontvangen. Heeft denk ik alleen een paar experience opdrachtjes gedaan aan het xp aantal te zien. Heb nog geen kickback gezien
pi_191042313
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef RM94 het volgende:
Volgens mij ging het er vooral om dat mensen meerdere producten kochten en die dan apart afrekenden en dat geeft dan blijkbaar geen representatief beeld van het koopgedrag. Dus als je meerdere bonnetjes na elkaar inlevert met een opeenvolgend ID-nummer kan het al als fraude worden beschouwd. Wat overigens helemaal niet te controleren valt, helemaal omdat ze aanmoedigen om buiten de winkel om bonnetjes te vragen. Dus stel dat er drie mensen na elkaar hun bonnetje aan je af willen staan die toevallig maar 1 product hebben gekocht dan zijn dat net zo goed opeenvolgende ID-nummers.
Ach nee, zo erg is het echt niet. Hier laten mensen vaak bonnetjes slingeren en pak ik het bonnetje van mijn voorganger rustig mee. Nooit problemen mee gehad. Een paar opeenvolgende bonnetjes is echt geen probleem tenzij ze 5x achter elkaar dezelfde code zien van je rekening. Of als je elke keer plastic tasje van 3 cent haalt.

ik doe deze opdracht wel vaak. Ben iedere week wel meerdere keren bij de action, haal daar bijna alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sensaa op 15-01-2020 14:30:36 (Typfout) ]
pi_191042412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:20 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik heb er eentje gegeven aan iemand uit de UK, maandje geleden. Helaas niet erg actief, wel al level 2 bereikt en heb de 2 euro ontvangen. Heeft denk ik alleen een paar experience opdrachtjes gedaan aan het xp aantal te zien. Heb nog geen kickback gezien
'Helaas niet erg actief' Ik denk dat de meeste hier wel over kunnen mee praten. Echt zoveel invites weg gegeven aan quiters.😫
pi_191042977
Ja klopt. Ik mag eigenlijk al blij zijn dat ze uberhaupt level 2 heeft gehaald en dat ik er iig 2 euro aan heb overgehouden. Het is trouwens nog geen hele maand geleden zie ik nu. Misschien komt het nog, kerstvakantie zat er natuurlijk ook tussen.
  woensdag 15 januari 2020 @ 15:26:38 #184
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191043103
Wat een leesvoer haha

Wat ik inderdaad bij Roamler merk is dat ze fouten niet toegeven maar er een swing aangeven
Stom voorbeeld AH actieplekken :
Ik lever de opdracht in die goedgekeurd wordt
Week later doe ik de opdracht precies hetzelfde, afgekeurd omdat ik mandjes apart moest fotograferen. Iets wat bij de vorige opdracht ook niet gedaan is en die werd wel goedgekeurd.
Ik wijs hun daarop krijg ik als verweer dat ik geluk heb gehad dat die vorige opdracht goedgekeurd werd.

Zo heb ik dat ook met twee andere opdrachten meegemaakt
Ze zijn dan niet consequent merk ik.

Vandaag stuur ik een mail over een opdracht zoek zuivel maar die brasserie ligt midden op Groot Schuilenburg. En dat is een leefgemeenschap met zware gehandicapte mensen.

Ik geef dat aan en gaf erbij aan dat dit dus niet echt een plek is waar je kan gaan fotograferen ivm met privacy van de bewoners. Krijg ik als antwoord dat ze geen probleem zien en dat ik maar een manager moet aanspreken.
Ja dat deed ik en toen zei die man of ik gek ben en welk bedrijf zoiets verzint.
Ik ben maar snel weggegaan want hij was echt niet blij.
Bamm
  woensdag 15 januari 2020 @ 15:50:51 #185
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191043423
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:37 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Nou @:Martijntj helaas geen positief antwoord op de eerste post van je in dit topic.

Lekker makkelijk hakken met een groep op één persoon, verschuilend achter een nickname.

Benieuwd naar wat Roamler anders maakt dan bijvoorbeeld Smartspotter. Kan iemand me dat uitleggen? Of is het zo dat omdat Roamler transparanter is (je hebt meer, persoonlijker contact, kent de namen en gezichten van medewerkers) een vrijbrief om lekker los te gaan?

Sneu gedoe.
Ik vind het lief dat je voor @Martijntj opkomt. Echter: dit heeft niks met het bedrijf Roamler te maken, dit gaat over gedrag van Martijn wat hij altijd ontkent heeft, waarvan iedereen het idee had de enige te zijn en waar nu uitkomt dat er veel meer mensen zijn met dezelfde ervaring (met het gedrag van hem dus).

Ook is de nickname dus niks om je achter te verschuilen. Meerderen zeggen hier iets en krijgen via Roamler zelf op hun flikker. Niemand is dus anoniem, want anders zou dat niet kunnen.
pi_191044191
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:11 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik wou dat er een manier was om bepaalde opdrachten te kunnen laten verdwijnen uit de app. Ik wil die match checks & check de prijs opdrachten namelijk helemaal niet zien. Die wekken bij mij alleen maar irritatie op omdat ze zo zwaar zijn onderbetaald. Ik hoop dat februari ons weer wat betere opdrachten brengt.
Dit vraag ik me al heel lang af, heb er ook al meerdere keren naar gekeken maar volgens mij kan het niet.
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:37:57 #187
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191044211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 15:50 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik vind het lief dat je voor @:martijntj opkomt. Echter: dit heeft niks met het bedrijf Roamler te maken, dit gaat over gedrag van Martijn wat hij altijd ontkent heeft, waarvan iedereen het idee had de enige te zijn en waar nu uitkomt dat er veel meer mensen zijn met dezelfde ervaring (met het gedrag van hem dus).

Ook is de nickname dus niks om je achter te verschuilen. Meerderen zeggen hier iets en krijgen via Roamler zelf op hun flikker. Niemand is dus anoniem, want anders zou dat niet kunnen.
Je mag ervan vinden wat je vindt, als je maar wel in de gaten hebt dat het niet mijn intentie is om "lief" te doen.

Niemand is anoniem: dat klopt niet. Als je het slim speelt, kan een doorsnee bezoeker van dit forum je niet snel herleiden. Zoals ik eerder al schreef, generaliseren ontkracht je boodschap.

Ik heb die ervaring met Roamler niet. Ook niet met de genoemde persoon, terwijl ik zeker meerdere keren met hem contact heb gehad over onderwerpen die wat lastiger waren. Misschien is het zelfs wel een gevalletje pot verwijt de ketel, denk ik daardoor.

Ik zou het houden zoals het bedoeld is: zakelijk. Het wordt nu persoonlijk gemaakt, op een naar mijn mening vrij irritante en incorrecte manier. Ik lees liever inhoudelijke zaken.
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:42:59 #188
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191044274
@
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:06 schreef jb88 het volgende:

[..]

Hoe moet ik het dan formulieren? Ik stelde de vraag of hij weleens mensen hier heeft bericht...wat is er mis met die vraag? Wat bedoel je met generaliseren? Ik kan er toch niet aan doen dat ik bijval krijg en dat er meerdere mensen dezelfde ervaringen hebben? Iets toegeven zonder dat het gaat om moord of zonder dat daar zware gevolgen aan zitten is toch niet echt 'met de billen bloot? Hij kan toch gewoon zeggen ja of nee? Doordat ie steeds geen antwoord geeft of liegt gaan mensen door. Niet zo gek natuurlijk als er iets wordt beweerd waarvan je zelf zwart op wit bewijs hebt door bijvoorbeeld berichtjes die je hebt ontvangen.
Je schrijft dat iedereen die ervaring heeft. Nee dus, ik niet. Wat gedoe soms, maar prima over te praten.

Het is je toon die ik onprettig vind, het sarcasme, denigrerend praten, ik zou zelf ook niet inhoudelijk reageren. Waarom zou hij? Misverstanden of ongeregeldheden los je niet op door internetheld te spelen op FOK!

Je reageert trouwens zelf ook niet op mijn vragen, al in de gaten?
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:44:10 #189
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191044287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit vraag ik me al heel lang af, heb er ook al meerdere keren naar gekeken maar volgens mij kan het niet.
Nee, niet mogelijk. Ik heb gewoon een blinde vlek gecreëerd voor dit soort opdrachten. Standje negeer, veel beter.
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:44:38 #190
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191044297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:34 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

'Helaas niet erg actief' Ik denk dat de meeste hier wel over kunnen mee praten. Echt zoveel invites weg gegeven aan quiters.😫
Ik doe niet eens meer moeite om ze te slijten. 😉
pi_191044465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:42 schreef ranjazonderrietje het volgende:
@
[..]

Je schrijft dat iedereen die ervaring heeft. Nee dus, ik niet. Wat gedoe soms, maar prima over te praten.

Het is je toon die ik onprettig vind, het sarcasme, denigrerend praten, ik zou zelf ook niet inhoudelijk reageren. Waarom zou hij? Misverstanden of ongeregeldheden los je niet op door internetheld te spelen op FOK!

Je reageert trouwens zelf ook niet op mijn vragen, al in de gaten?
Ik heb me bewust afzijdig gehouden van deze discussie, maar wil me hier (en de post hierboven) graag bij aansluiten.

Dit is ook niet zoals ik het ervaar.
Ook ik heb wel eens met Martijn of andere personen van Roamler gesproken over wat lastigere dingen, maar heb dit nooit als vervelend ervaren.
Ik ben ooit 1x door Martijn aangesproken over iets wat ik hier heb gezet, waarbij hij duidelijk aangaf dat hij niet sprak namens roamler, maar mij wel deed nadenken over mijn eigen uitspraken.
Wat er hier nu gebeurd lijkt haast wel een soort heksenjacht. Volgens mij is er niets wat Martijn kan doen om het goed te doen.
Hij heeft volgens mij al aangegeven niet meer echt te zullen posten. Kan het daarmee niet gewoon klaar zijn?

Ook ik heb gemerkt dat het nakijken van opdrachten de laatste tijd erg lang duurt, maar ik heb ook gezien dat er al eeuwenlang vacatures voor reviewers open staan.
Ik geloof niet dat ze met z'n allen op kantoor aan het tafeltennissen zijn, terwijl wij wachten op goedkeuring.
Heel vervelend, maar ik weet uit ervaring dat goed personeel voor vrijwel elke op het moment schaars is.
  woensdag 15 januari 2020 @ 17:08:02 #192
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191044558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:37 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Je mag ervan vinden wat je vindt, als je maar wel in de gaten hebt dat het niet mijn intentie is om "lief" te doen.

Niemand is anoniem: dat klopt niet. Als je het slim speelt, kan een doorsnee bezoeker van dit forum je niet snel herleiden. Zoals ik eerder al schreef, generaliseren ontkracht je boodschap.

Ik heb die ervaring met Roamler niet. Ook niet met de genoemde persoon, terwijl ik zeker meerdere keren met hem contact heb gehad over onderwerpen die wat lastiger waren. Misschien is het zelfs wel een gevalletje pot verwijt de ketel, denk ik daardoor.

Ik zou het houden zoals het bedoeld is: zakelijk. Het wordt nu persoonlijk gemaakt, op een naar mijn mening vrij irritante en incorrecte manier. Ik lees liever inhoudelijke zaken.
Een doorsnee bezoeker niet, maar daar hadden we het niet over. We hadden het over Martijn. En die kan het duidelijk herleiden, doet dat ook en speelt het door en ontkent dat vervolgens. Natuurlijk zal niet iedereen die ervaring hebben, net wat ik eerder al aangaf: sommigen halen hun schouders op, negeren het etc Je bent de eerste hier die serieus meldt het niet zo te ervaren.
Jouw uitdrukking: de pot verwijt de ketel klopt precies. Martijn doet dit bij mensen in het geniep, diezelfde mensen melden nu openlijk dat hij dat doet. De pot en ketel zijn dus helemaal uitwisselbaar.
Iemand op gedrag aanspreken vind ik niet persoonlijk. Als iemand het nou over zijn neus of zijn haar zou hebben, dat is persoonlijk. Ik krijg steeds meer de indruk dat Martijn het niet beseft hoe hij overkomt. En ja, het kan vriendelijker, maar is het niet erg opvallend dat meerderen diezelfde ervaring hebben en er nu achter komen dat ze niet de enige zijn? Ik vraag me af wat er gebeurt als iedereen zijn correspondentie es openbaar maakt? (en nee, ik ga het niet doen, dan kunnen we meteen 6 nieuwe threads beginnen)
pi_191044787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:44 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Nee, niet mogelijk. Ik heb gewoon een blinde vlek gecreëerd voor dit soort opdrachten. Standje negeer, veel beter.
Ja dat doe ik dus ook omdat ik in de gaten krijg dat het dus gewoon niet mogelijk is. Ik probeer dan gewoon de opdrachten eruit te filteren die ik denk dat wel rendabel zijn.

Over standje negeer gesproken, dit doe ik dus ook bij bovenstaande discussie, ik vind het voornamelijk ook sneu om Martijn hierop aan te spreken, hierbij word het persoonlijk gemaakt en wat ik al eens eerder heb gezegd, als je iets van roamler wilt (en dit zegt Martijn ook vaak) dan moet je hun een bericht sturen. Maar met zijn allen op 1 persoon hier van roamler duiken is in dat opzicht natuurlijk veel makkelijker maar maakt het niet minder sneu.
pi_191044789
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:42 schreef ranjazonderrietje het volgende:
@
[..]

Je schrijft dat iedereen die ervaring heeft. Nee dus, ik niet. Wat gedoe soms, maar prima over te praten.

Het is je toon die ik onprettig vind, het sarcasme, denigrerend praten, ik zou zelf ook niet inhoudelijk reageren. Waarom zou hij? Misverstanden of ongeregeldheden los je niet op door internetheld te spelen op FOK!

Je reageert trouwens zelf ook niet op mijn vragen, al in de gaten?
Ik heb helemaal nergens gezegd dat iedereen die ervaring heeft. Ik heb degene genoemd die ook die ervaring hebben, die hebben het hier zelf ook neergezet. Welke vraag heb je mij precies gesteld? Dan beantwoord ik hem gewoon even hoor, geen probleem.
  woensdag 15 januari 2020 @ 17:25:06 #195
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191044790
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 17:08 schreef b-engel het volgende:

[..]

Een doorsnee bezoeker niet, maar daar hadden we het niet over. We hadden het over Martijn. En die kan het duidelijk herleiden, doet dat ook en speelt het door en ontkent dat vervolgens. Natuurlijk zal niet iedereen die ervaring hebben, net wat ik eerder al aangaf: sommigen halen hun schouders op, negeren het etc Je bent de eerste hier die serieus meldt het niet zo te ervaren.
Jouw uitdrukking: de pot verwijt de ketel klopt precies. Martijn doet dit bij mensen in het geniep, diezelfde mensen melden nu openlijk dat hij dat doet. De pot en ketel zijn dus helemaal uitwisselbaar.
Iemand op gedrag aanspreken vind ik niet persoonlijk. Als iemand het nou over zijn neus of zijn haar zou hebben, dat is persoonlijk. Ik krijg steeds meer de indruk dat Martijn het niet beseft hoe hij overkomt. En ja, het kan vriendelijker, maar is het niet erg opvallend dat meerderen diezelfde ervaring hebben en er nu achter komen dat ze niet de enige zijn? Ik vraag me af wat er gebeurt als iedereen zijn correspondentie es openbaar maakt? (en nee, ik ga het niet doen, dan kunnen we meteen 6 nieuwe threads beginnen)
Dat zou ik zeker niet doen nee, dat zou laag bij de grond zijn.

Over anoniem zijn: kijk, het is me duidelijk wie jij bent. Van een aantal anderen ook. En een aantal speelt het slimmer en daarvan heb ik geen idee. Bovendien mag ik hopen dat Martijn iets beters te doen heeft dan detective spelen. En bovenal hoop ik dat hij geniet van zijn vakantie.

Heksenjacht ja, inderdaad. Zo ervaar ik het ook. Obsessief gedrag ook. Ik heb niet de illusie dat ik mensen kan overtuigen ergens van, ik wil echter wel zeer graag aangeven dat er ook een andere kant is.

De uitdrukking die ik gebruikte heb je overigens op een andere manier uitgelegd dan ik bedoelde, maar ik vermoed dat je dat zelf wel in de gaten hebt.
pi_191044807
Inderdaad, kan me ook best voorstellen dat de reviewers het oa druk hadden met de voorraadsprint. Er is overal gewoon personeelstekort. Genoeg horeca die 1/2 dagen noodgedwongen moeten sluiten, simpelweg omdat er geen personeel is. Busbedrijven die een aangepaste dienstregeling erop nahouden omdat ze geen buschauffeurs meer hebben. Roamler is geen bol.com waar voor iedere vacature 200 mensen in de rij staan
  woensdag 15 januari 2020 @ 17:27:43 #197
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191044826
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:50 schreef jb88 het volgende:

[..]

Iedereen heeft gewoon dezelfde ervaringen met deze persoon, dat mogen we hier dan toch wel kenbaar maken?.
Daarop doelde ik. Excuses voor de verwarring.
pi_191044887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:37 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Nou @:Martijntj helaas geen positief antwoord op de eerste post van je in dit topic.

Lekker makkelijk hakken met een groep op één persoon, verschuilend achter een nickname.

Benieuwd naar wat Roamler anders maakt dan bijvoorbeeld Smartspotter. Kan iemand me dat uitleggen? Of is het zo dat omdat Roamler transparanter is (je hebt meer, persoonlijker contact, kent de namen en gezichten van medewerkers) een vrijbrief om lekker los te gaan?

Sneu gedoe.
Oh dit zijn je vragen.
Ik doe niets met Smartspotter dus ik zou het niet weten. Ik vind vragen of een persoon eerlijk wilt zijn en iets wilt toegeven waar bewijs van is niet 'lekker los gaan', maar jij mag uiteraard die mening wel hebben. Agree to disagree dan toch.
pi_191044903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 17:27 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Daarop doelde ik. Excuses voor de verwarring.
Oja, Ik bedoelde met 'iedereen' dus degene die ik nu al een aantal keer heb genoemd, die ook die ervaring hebben. Ik dacht die berichten staan nog op dezelfde pagina dus dat wordt wel begrepen, sorry.
pi_191046058
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 15:26 schreef JaVe het volgende:

Vandaag stuur ik een mail over een opdracht zoek zuivel maar die brasserie ligt midden op Groot Schuilenburg. En dat is een leefgemeenschap met zware gehandicapte mensen.

Ik geef dat aan en gaf erbij aan dat dit dus niet echt een plek is waar je kan gaan fotograferen ivm met privacy van de bewoners. Krijg ik als antwoord dat ze geen probleem zien en dat ik maar een manager moet aanspreken.
Ja dat deed ik en toen zei die man of ik gek ben en welk bedrijf zoiets verzint.
Ik ben maar snel weggegaan want hij was echt niet blij.
Zou de opdracht gewoon insturen, dat je geen toestemming hebt gekregen! Dan krijg je iig nog wat money...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')