abonnement Unibet Coolblue
pi_190852496
Vind je.niet gewoon het intense contact leuk ipv hem?

En moet je jezelf niet beschermen tegen het drama dat er uit door daten gaat komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 3 januari 2020 @ 08:42:50 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190852518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb een periode van een jaar erg veel gedate en het klopt wat je hierboven beschrijft. Ik zat toen heel slecht in mijn vel en achteraf kakelen de kippen, maar dat had ik toen nodig en dat was idd best chaotisch. Ik moet wel zeggen dat ik gewoon een enthousiast en positief persoon ben en dus ook zo schrijf. Het afgelopen half jaar post ik hier veel minder en heb 2x langere tijd gedate. De laatste is recent gestopt omdat ik verliefd werd, maar hij niet. Pijnlijk, maar ik merk daardoor dat ik nu wel op zoek ben naar iemand om mee te bouwen. Maar het moet wel goed zitten.
Ik herken wel wat van jouw enthousiasme en hoe pijnlijk het soms voor jezelf ook uitpakt, ik vind het altijd fijn om te zien dat mensen (ondanks teleurstellingen en afwijzing) nog steeds er keer op keer vol voor gaan.

Fijn om te lezen dat je daar wel wat meer rust in hebt gevonden en ik heb dat je uiteindelijk dan ook de passende match vindt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 januari 2020 @ 08:49:03 #78
545 dop
:copyright: dop
pi_190852551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind je.niet gewoon het intense contact leuk ipv hem?

En moet je jezelf niet beschermen tegen het drama dat er uit door daten gaat komen?
als je open en eerlijk bent, is de kans op drama niet zo groot.
En dingen niet doen omdat er kans is op drama, betekent zo ongeveer dat je beter helemaal niet kunt daten.
Soms is het drama geheel van de ander, en mag je het ook rustig daar laten.
Ze kan gewoon liefdevol met zijn angst omgaan en zeggen dat ze gezien zijn verleden zijn verlangen naar commitment begrijpt, maar dat ze dat niet in dit tempo kan geven. Dat ze zelf ruimte en tijd nodig heeft haar gevoelens te ontdekken.
Hij zou daar ook begrip voer moeten hebben.
Of hij dat verder aan kan mag hij dan zelf kiezen.
Dit soort dingen zijn uiteindelijk goede om elkaars verlangens, gevoelens en angsten te leren kennen, en om er op een gezonde manier mee om te leren gaan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190852696
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind je.niet gewoon het intense contact leuk ipv hem?

En moet je jezelf niet beschermen tegen het drama dat er uit door daten gaat komen?
Ik denk dat ik intens even moet verduidelijken. Ik bedoel niet 24/7 contact of de aandacht, dat kan ik overal wel vinden. Maar dat we er diepte in zit, dat we dingen bespreken en kunnen bespreken die je niet met iedereen deelt en dat het klikt, dat je niet uitgepraat raakt. En dat vind ik bijzonder.
Sarcasme. Herken het.
pi_190852720
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik herken wel wat van jouw enthousiasme en hoe pijnlijk het soms voor jezelf ook uitpakt, ik vind het altijd fijn om te zien dat mensen (ondanks teleurstellingen en afwijzing) nog steeds er keer op keer vol voor gaan.

Fijn om te lezen dat je daar wel wat meer rust in hebt gevonden en ik heb dat je uiteindelijk dan ook de passende match vindt!
Wat lief! Dank je wel :* Het komt ook wel goed, ik heb er vertrouwen in. Met elke date ontdek ik weer iets nieuws en weet ik beter wat ik wel of niet wil. Ben jij nog aan het daten?
Sarcasme. Herken het.
pi_190852739
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoe reageert hij als je aangeeft dat je je onzeker voelt door die verhalen?
Dat er geen enkele reden tot onzekerheid is, hij is bang om te snel te gaan en dat herken ik wel, maar we zijn exclusief inmiddels ;)
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 januari 2020 @ 09:18:10 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190852757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat lief! Dank je wel :* Het komt ook wel goed, ik heb er vertrouwen in. Met elke date ontdek ik weer iets nieuws en weet ik beter wat ik wel of niet wil. Ben jij nog aan het daten?
Daarom je leert er sowieso altijd van!

Nope, ik woon sinds juni vorig jaar samen O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190852794
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Daarom je leert er sowieso altijd van!

Nope, ik woon sinds juni vorig jaar samen O+.
Liefde O+ Toch blijft dat de wens he, ook al vind ik het heerlijk om mijn eigen plek te hebben: iemand waar je alles mee kunt delen.
Sarcasme. Herken het.
pi_190852858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik intens even moet verduidelijken. Ik bedoel niet 24/7 contact of de aandacht, dat kan ik overal wel vinden. Maar dat we er diepte in zit, dat we dingen bespreken en kunnen bespreken die je niet met iedereen deelt en dat het klikt, dat je niet uitgepraat raakt. En dat vind ik bijzonder.
Volgens mij heb ik je dit echter ook al vaker zien zeggen in de afgelopen tijd. Is dit ook niet wat daten zo kut maakt? Er zijn best veel mensen die een (soms flink) aantal aspecten hebben die je onwijs aantrekken, maar die hét toch niet voor je zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 3 januari 2020 @ 09:37:52 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190852910
Als ik kijk hoevaak Spirit zo'n intens contact heeft met iemand en hoevaak ik dat zelf heb/had.. dan is dat in die zin best vaak.

Maar wij horen/lezen het natuurlijk enkel wanneer ze dat wel heeft en ze is hier veelal stil wanneer het andere gevallen zijn. Dus misschien heeft ze wel tig slechte gesprekken met diverse mannen en dan valt zo'n goede best op dan.
pi_190852953
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Als ik kijk hoevaak Spirit zo'n intens contact heeft met iemand en hoevaak ik dat zelf heb/had.. dan is dat in die zin best vaak.

Maar wij horen/lezen het natuurlijk enkel wanneer ze dat wel heeft en ze is hier veelal stil wanneer het andere gevallen zijn. Dus misschien heeft ze wel tig slechte gesprekken met diverse mannen en dan valt zo'n goede best op dan.
Ik heb momenteel geen dating apps meer, maar voor elk positief contact staan er 20 negatieve, als het er niet meer zijn. Als ik dat elke keer moet posten, heb ik in no time een ban 🙈 Maar die kap ik ook relatief snel af.
Sarcasme. Herken het.
pi_190853004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je dit echter ook al vaker zien zeggen in de afgelopen tijd. Is dit ook niet wat daten zo kut maakt? Er zijn best veel mensen die een (soms flink) aantal aspecten hebben die je onwijs aantrekken, maar die hét toch niet voor je zijn.
Ja. Dat is ook kut. Maar wat moet ik dan? Ik ga niet bij de pakken neer zitten en van elk contact of elke date leer ik weer iets beter wat ik wel en niet wil of ontdek ik iets nieuws wat ik leuk vind. Daarom spreek ik ook niet meer zomaar af voor een date, als ik die klik met appen/bellen al niet voel. Maar mijn opvatting van veel/niet veel is anders dan van anderen, heb ik gemerkt. Ik leef snel en ben impulsief. Voor mijn doen is 2 dates in een maand heel weinig en extreem rustig aan. Voor anderen is het veel.
Sarcasme. Herken het.
pi_190853214
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat er geen enkele reden tot onzekerheid is, hij is bang om te snel te gaan en dat herken ik wel, maar we zijn exclusief inmiddels ;)
Zie je nou, zat gewoon in je hoofd :P ^O^
pi_190853254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja. Dat is ook kut. Maar wat moet ik dan? Ik ga niet bij de pakken neer zitten en van elk contact of elke date leer ik weer iets beter wat ik wel en niet wil of ontdek ik iets nieuws wat ik leuk vind. Daarom spreek ik ook niet meer zomaar af voor een date, als ik die klik met appen/bellen al niet voel. Maar mijn opvatting van veel/niet veel is anders dan van anderen, heb ik gemerkt. Ik leef snel en ben impulsief. Voor mijn doen is 2 dates in een maand heel weinig en extreem rustig aan. Voor anderen is het veel.
Zeker niet bij de pakken neer gaan zitten! Meer niet proberen vierkante blokjes in ronde gaatjes (whehehehe) te proppen en daarmee energie, tijd en levenslust te verspillen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190853307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeker niet bij de pakken neer gaan zitten! Meer niet proberen vierkante blokjes in ronde gaatjes (whehehehe) te proppen en daarmee energie, tijd en levenslust te verspillen.
Ja nee dat ben ik ook aan het leren. Loslaten is niet mijn sterkste punt daarin :@ Maar ik weet nu gewoon niet zeker of het een vierkant in een rond gat is, of dat ik het blokje gewoon moet draaien. Dops advies was een goede. Ik ga terugkoppelen dat ik de commitment die hij wil, niet kan bieden, maar hem wel graag nog een keer wil zien. Dan kan hij zelf beslissen wat hij wil.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:00:26 #91
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190856878
Is het niet handiger om eerst uit te zoeken wat je überhaupt wil voordat je verder gaat 'daten'. Zelf vind ik het nogal een rare manier om eerst met iemand in zo'n situatie te belanden terwijl je niet eens weet wat je wil.
pi_190856952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Kleurplaatje het volgende:
Hinge valt ook wel mee hoor. De intentie is daar echt niet anders dan op Tinder of Bumble. Gewoon je eigen kop erbij houden en je filter aanhouden

Feeld ken ik niet. Wat is dat precies?
Zal dan ook veel hetzelfde volk erop zitten? ergo Tinder gebruikers zitten ook op Hinge?
pi_190857163
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
Is het niet handiger om eerst uit te zoeken wat je überhaupt wil voordat je verder gaat 'daten'. Zelf vind ik het nogal een rare manier om eerst met iemand in zo'n situatie te belanden terwijl je niet eens weet wat je wil.
Ze zit al jaren in die situatie, (bijna) altijd helemaal hotel de botel en dan is er "iets", vervolgens begint de cyclus weer opnieuw..

En om het algemeen te houden, velen weten niet wat ze willen, dat maakt het ook een uitdaging..

Maar de wil om iemand te vinden is zo groot, ook al liggen ze zelf in puin, vervolgens match je iemand die ook in puin ligt en dan gaat het niet werken omdat je beide "shit" hebt om te verwerken.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:35:02 #94
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190857373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zal dan ook veel hetzelfde volk erop zitten? ergo Tinder gebruikers zitten ook op Hinge?
Soms ja. Al is het wel zo dat Hinge ook het slag vrouwen aantrekt dat Tinder voor de seks vinden...

En ergens zegt mij dat ook wel weer wat...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:35:15 #95
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190857376
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja nee dat ben ik ook aan het leren. Loslaten is niet mijn sterkste punt daarin :@ Maar ik weet nu gewoon niet zeker of het een vierkant in een rond gat is, of dat ik het blokje gewoon moet draaien. Dops advies was een goede. Ik ga terugkoppelen dat ik de commitment die hij wil, niet kan bieden, maar hem wel graag nog een keer wil zien. Dan kan hij zelf beslissen wat hij wil.
Je denkt teveel na. Net zoals veel mensen hier al hebben geschreven gewoon eerlijk zijn naar die man hoe je erin staat, dan kun je jezelf altijd in de spiegel aankijken dat je vanaf het begin in ieder geval altijd duidelijk en eerlijk bent geweest. Voorkomen dat je een ander kwetst kun je niet, je kunt er wel voor zorgen dat je jezelf zo min mogelijk kwetst en de andere de keus te geven nu gekwetst te worden, of misschien later op een hardere manier.

Immers, als het inderdaad een leuke avond was (maar misschien die klik niet dusdanig is dat je hoteldebotel bent), zou je jezelf alleen maar een leuke avond ontnemen als je iets anders zou doen dan het vorenstaande.Overigens bestaat de kans dat de andere persoon er precies zo over denkt als jij. Dan zit je nu te twijfelen om niets ;).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:37:07 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190857407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze zit al jaren in die situatie, (bijna) altijd helemaal hotel de botel en dan is er "iets", vervolgens begint de cyclus weer opnieuw..

En om het algemeen te houden, velen weten niet wat ze willen, dat maakt het ook een uitdaging..

Maar de wil om iemand te vinden is zo groot, ook al liggen ze zelf in puin, vervolgens match je iemand die ook in puin ligt en dan gaat het niet werken omdat je beide "shit" hebt om te verwerken.
Oh zeker, ik ben het ook gewoon eens met wat er eerder al voorbij kwam.

Maar die gast is gewoon niet leuk genoeg. Alleen vind ik dat er nogal omheen geluld wordt met het zeggen dat er geen committent gegeven kan worden.

Maargoed ik weet niet wat de insteek ervan was en wat die gast vooraf is wijsgemaakt.
pi_190857443
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, ik ben het ook gewoon eens met wat er eerder al voorbij kwam.

Maar die gast is gewoon niet leuk genoeg. Alleen vind ik dat er nogal omheen geluld wordt met het zeggen dat er geen committent gegeven kan worden.
Het is, zoals zo vaak, gewoon een kulsmoes, maar direct zijn is lastig.
pi_190857483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is, zoals zo vaak, gewoon een kulsmoes, maar direct zijn is lastig.
Yep, de een vindt de ander gewoon niet leuk genoeg voor een relatie. Direct tegen iemand zijn gezicht zeggen doen niet veel mensen.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:53:18 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190857648
Wauw, wat een aannames weer door de boze mannen brigade. Als iemand direct om commitment vraagt (exclusief daten, er een stempel opzetten, whatever) en de ander is daar niet aan toe, is diegene eigenlijk gewoon niet leuk genoeg? Blij dat jullie allemaal de date van Spirit zijn...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:59:01 #100
545 dop
:copyright: dop
pi_190857743
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:53 schreef Debsterr het volgende:
Wauw, wat een aannames weer door de boze mannen brigade. Als iemand direct om commitment vraagt (exclusief daten, er een stempel opzetten, whatever) en de ander is daar niet aan toe, is diegene eigenlijk gewoon niet leuk genoeg? Blij dat jullie allemaal de date van Spirit zijn...
Ze kunnen zich niet zo goed in een ander verplaatsen, dus vullen ze het maar snel in met hun eigen gekwetste ego.

Wonderlijk want ik vind spirit meestal behoorlijk eerlijk en kwetsbaar. Zouden de heren eens een voorbeeld aan moeten nemen.

Heren je kunt de liefde niet vinden met je ego.
Daar moet je je gevoel voor gebruiken!
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')