True story, but I soldier onquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zovaak wordt afgewezen is het moeilijk om positief te blijven vriendin
Herkenbaar. Ik heb dat met iedere tegengoal op Fifa. Het breekt mijn hart, maar ik blijf het gewoon proberenquote:
Niet eens dronken worden wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef TTSS het volgende:
Gesloopt na deze week. Ik ga naar bed. Wat een vrijdagavond...
Prima Roderickquote:
Robquote:
Je boy heeft wel wat biertjes op vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet eens dronken worden wat is dit nou weer
Haha ja echt hè.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heet je boy Roderick? Mooie naam. Echt een statement
Had al 4 wijn met lunch, ben net een Amerikaanse huisvrouw van middelbare leeftijdquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet eens dronken worden wat is dit nou weer
Als ik een baby zou kunnen maken dan zouden ze sws viktor en rolf heten. Of er nou een meisje tussen zit of nietquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Had al 4 wijn met lunch, ben net een Amerikaanse huisvrouw van middelbare leeftijd
Als je je boy uit het kamp als Roderick de wereld instuurt dan is het vragen om herresquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:16 schreef Catkiller het volgende:
Roderick is een naam die je geeft aan een kind waarvan je hoopt dat het goed uitpakt maar ze worden nooit iets
Waar is je zonneklep.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Had al 4 wijn met lunch, ben net een Amerikaanse huisvrouw van middelbare leeftijd
Dat herres mannetje is echt een baasquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je boy uit het kamp als Roderick de wereld instuurt dan is het vragen om herres
Ik dit keer ook, naai alle Koerden die ik kanquote:
Altijd herres als ik een broodje eet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat herres mannetje is echt een baas
Ik heb zijn shirt gevraagd voor Kerst dus ik hoop dat die onder de boom ligtquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat herres mannetje is echt een baas
Terecht ook als je dat volk om hem heen zag. Weet niet wat die buitenlanders te eten krijgen maar er zat er geen 1 tussen die normaal kon doen. Behalve herresquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
Mooie tijd leven we in. Gast is gewoon binnen nu.
Ja echt een schatje was het.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht ook als je dat volk om hem heen zag. Weet niet wat die buitenlanders te eten krijgen maar er zat er geen 1 tussen die normaal kon doen. Behalve herres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |