Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Doe soms wel eens alsof ik per ongeluk verkeerd zit maar veel verder dan dat kom ik niet
Het ligt ook niet aan mij, ik vind haar best leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
why not
Het lijkt alsof jij het wel wil.
Wat ordinairquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die van mij eigen R. D staat voor dick.
Iedere man zijn naam zou moeten beginnen met een Rquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die van mij eigen R. D staat voor dick.
Niet zo onzeker doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan mij, ik vind haar best leuk.
Is goed Rogierquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere man zijn naam zou moeten beginnen met een R
True story, but I soldier onquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zovaak wordt afgewezen is het moeilijk om positief te blijven vriendin
Herkenbaar. Ik heb dat met iedere tegengoal op Fifa. Het breekt mijn hart, maar ik blijf het gewoon proberenquote:
Niet eens dronken worden wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef TTSS het volgende:
Gesloopt na deze week. Ik ga naar bed. Wat een vrijdagavond...
Prima Roderickquote:
Robquote:
Je boy heeft wel wat biertjes op vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet eens dronken worden wat is dit nou weer
Haha ja echt hè.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heet je boy Roderick? Mooie naam. Echt een statement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |