Ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom een nieuw account
Oke ik zet de worst en kaas klaarquote:
Ik neem ook chips mee en popcornquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke ik zet de worst en kaas klaar
Ik ook niet maar de laatste keer liep ik iets naars op dus better safe then sorryquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
En misschien condooms. Ik doe het alleen wel liever zonder
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ook niet maar de laatste keer liep ik iets naars op dus better safe then sorry
Waarom vertel je het niet gewoon.quote:
Zou wel lekker zijn hequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vertel je het niet gewoon.
Dit is ook een beetje zo zo.
Heb je haar een keer geneukt ofzo?
Die kans is grootquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vertel je het niet gewoon.
Dit is ook een beetje zo zo.
Heb je haar een keer geneukt ofzo?
Je mag wel met mijn spiderman spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik film gaan kijken of Spiderman spelen
No thanks doe geen gestoorde gekkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:18 schreef Excavator het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn spiderman spelen.
Moest er toch ooit van komenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je nu beter op jezelf let.
lijkt me een pleonasmequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
No thanks doe geen gestoorde gekken
Dus je vindt mij geen gestoorde gekquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
No thanks doe geen gestoorde gekken
Natuurlijk niet jij bent mijn backupquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus je vindt mij geen gestoorde gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |