quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ler-tijden~ad086874/
En dan denken we dat Nederland een smakeloos land is
Arme Slayer-manquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef Eightyone het volgende:
Al die harde rock in korte tijd komt niet alleen midden in de nacht, maar ook nog eens in de uren dat het café dicht is. Wég potentiële beelden van springende mensen (had het dan tussen 2 en 3 uur geplaatst, als het toch in die richting wordt gemanipuleerd; dat is ook nog 's nachts).
*zucht*
Ohjaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iron Maiden-man, was het toch? Dat ene autistische mannetje wat jaarlijks weer terug komt?
Geen polonaise op Run to the Hillsquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef Eightyone het volgende:
Al die harde rock in korte tijd komt niet alleen midden in de nacht, maar ook nog eens in de uren dat het café dicht is. Wég potentiële beelden van springende mensen (had het dan tussen 2 en 3 uur geplaatst, als het toch in die richting wordt gemanipuleerd; dat is ook nog 's nachts).
*zucht*
Na Wish You Were Here komt De Boer is een Kerelquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:24 schreef Ferdo het volgende:
Ook nog muzikaal leuke overgangen te vinden zoals vorig jaar na Winter van Tori Amos gelijk daarachteraan Smack My Bitch Up?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Mag ik dan bij jou -> Load Up on Guns and bring your friends!!
Niet in huize Pippen. Na de tweede keer Aaaaah Aaaaaah Aaaaaaahhhh steek ik mijn duizendklapper af en ga ik op zoek naar buurvrouwen om te zoenen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:37 schreef cafca het volgende:
Na Child in Time komt niet het vuurwerk, maar eerst nog 11 andere liedjes
Wel een lijstje van q music. De lijst van q Nederland was ook meer (nieuwe) popmuziek.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef Peter88Online het volgende:
Kun je ergens de lijst per uur al bekijken?
Je bent op dreef vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet in huize Pippen. Na de tweede keer Aaaaah Aaaaaah Aaaaaaahhhh steek ik mijn duizendklapper af en ga ik op zoek naar buurvrouwen om te zoenen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet in huize Pippen. Na de tweede keer Aaaaah Aaaaaah Aaaaaaahhhh steek ik mijn duizendklapper af en ga ik op zoek naar buurvrouwen om te zoenen.
Dit is maar de warming up.quote:
Call me naive... maar ik denk niet dat ze het zo manipuleren eigenlijk, waarom zouden zequote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef Eightyone het volgende:
*zucht*
De aluhoedjes zijn ook alweer tevoorschijn gehaald zo te horen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef Eightyone het volgende:
*zucht*
Na *pakt uurlijstjes erbij* Wonderful World van Sam Cooke?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk op eerste kerstdag om half acht 's-avonds al doen, maar ik denk dat ik dan een beetje raar aangekeken ga worden....
Eentje eerderquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Na *pakt uurlijstjes erbij* Wonderful World van Sam Cooke?
Komt wel goed dankzij jullie dacht ik zoquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is maar de warming up.
Plus, we moeten zorgen dat je hier wel komt posten volgende week en dat je een beetje opgevrolijkt aan het nieuwe jaar kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |