Paul De Leeuw.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Trijntje of regenboog-rainbow-ellende?
Ja zeg, All Along The Watchtower van Hendrix en With A Little Help From My Friends van Ome Joe een beetje uit de lijst gooien zekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liever helemaal geen covers eigenlijk. Ook geen akoestische versies of liveversies. Elk nummer maar max 1 keer in de lijst graag.
We hadden het over Paul.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Trijntje of regenboog-rainbow-ellende?
Maar van sommige nummers is de live versie beter. Hoorde vanmiddag in de top 4000 de studioversie van Roll over Lay down. Aardig maar de live is echt bekender en beterquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liever helemaal geen covers eigenlijk. Ook geen akoestische versies of liveversies. Elk nummer maar max 1 keer in de lijst graag.
Oké, elk nummer maar max 1 keer in de lijst en dan de meest bekende versie dan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, All Along The Watchtower van Hendrix en With A Little Help From My Friends van Ome Joe een beetje uit de lijst gooien zeker
Staat idd al dagen opquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jongens, ik heb een oplossing. Allemaal de Top4000 op Radio 10 luisteren
Staat er af en toe bagger in? Ja, maar het is nog niet overgenomen door Pokemon enzo
Zit weer 100 dingen tegelijk te doen, fulltime mobiel Fok!ken is weer even wennenquote:
Klagen hoort er bijquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:41 schreef peaceman het volgende:
Zitten ook beste leuke en opvallende stijgers in vind ik. Genoeg te klagen ja, maar ook voldoende om te genieten.
Dat Queen er met de studio versie van Love Of My Life zo hoog in staat verbaast me ook. Die Live Killers versie is zoveel beter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar van sommige nummers is de live versie beter. Hoorde vanmiddag in de top 4000 de studioversie van Roll over Lay down. Aardig maar de live is echt bekender en beter
Ik tikte goodbye in en toen zag ik plots dat Krezip 300 plaatsen is gestegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
Red Eyes 72 plekken gestegen, hoera. Goodbye Stranger ook
Zoals gezegd, ik had echt veel meer bagger verwacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:41 schreef peaceman het volgende:
Zitten ook beste leuke en opvallende stijgers in vind ik. Genoeg te klagen ja, maar ook voldoende om te genieten.
Rammstein - Deutschland 1140.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tikte goodbye in en toen zag ik plots dat Krezip 300 plaatsen is gestegen.
Leuk is anders.
Die hebben dit jaar een rentree/doorstart gemaakt, vandaar..quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tikte goodbye in en toen zag ik plots dat Krezip 300 plaatsen is gestegen.
Leuk is anders.
RammsteinGodenquote:
En niemand heeft ze dat afgeraden?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een rentree/doorstart gemaakt, vandaar..
Ik, maar ze luisterden nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En niemand heeft ze dat afgeraden?
1035 SNELLEquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RammsteinGoden
Die ga ik volgend jaar live zien boh.
Kolibriequote:
Nee, niet nog meer normaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
High Hopes op 884Doe even normaal.
Dat heb ik met Lenny Kravitz. Staat er ook maar 2 keer in.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staan er serieus maar 3 nummers van Duran Duran in de Top 2000?![]()
En dan nog niet eens z'n betere nummersquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:52 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heb ik met Lenny Kravitz. Staat er ook maar 2 keer in.
Oh dat vind ik wel een prima plek. Mooi nummer en een prachtige solo op het einde, maar ook geen top 200 materiaal zeg maar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
High Hopes op 884Doe even normaal.
Als ik de Imagine Dragons mag vergelijken met een product: zachtgekookt ei.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Bad Liar van Imagine Dragons 814 nieuw, lol.
Buiten hun eerste album om.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik de Imagine Dragons mag vergelijken met een product: zachtgekookt ei.
Dat was achteraf gezien ook niet best. Ernstig korte houdbaarheidsdatum, behalve voor het klootjesvolk blijkbaar.quote:
Ja, met de lijst is het feest weer beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |