Sowieso mag er wel meer van Queens in.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Dochters is weer 14 plekken gestegen.
*diepe zucht*
En No one knows (m'n grote jaren 00-lieveling) blijkt 44 plekken gedaald.
*zucht andermaal*
Yep, My God is the sun (die in een persoonlijke jaren 10-lijst weer de bovenste drie zou halen).quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso mag er wel meer van Queens in.
Ja, erg sterk nummer. Ook moeten nummers als The Sky Is Falling of Mosquito Song er echt in. Maar ja, het top 2000 publiek kent immers er al heel weinig van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Yep, My God is the sun (die in een persoonlijke jaren 10-lijst weer de bovenste drie zou halen).
Maar die hoor je amper ergens.
Ik pak alvast de popcorn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga even de lijst bekijken en klagen
Moment
dit denk ik elk jaar, en elke keer als zo'n nummer langskomt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:04 schreef alopio het volgende:
Sommige nummers denk in wel, wie stemt hier op? En is dit nu echt een van de 35 beste nummers ooit?
Wansmaak Nederland weer
Ik ben geen Boomer, maar ééntje uit de lost generation, maar....quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
One van Metallica naar 21 gestegen, hier ben ik dan wel weer blij mee.
Ik blijf Disturbed op 18 alsnog een schande vinden.
Ik ben de enige in dit hele topic geloof ik en heb er zelf niet eens op gestemd dit jaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ben geen Boomer, maar ééntje uit de lost generation, maar....
wie zijn die millenials die deze slechte copie van het "best wel te pruimen origineel van S+G" zo waarderen. Wat is de meerwaarde die deze Metal-heren toevoegen?
Of zijn de millenials niet bekend met S+G?
Van 2000 tot 1954 valt het mij nog meequote:
Klopt, ik vraag me af waaromquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Marvin doet het sws slecht dit jaar
Shockingquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
geheel toevallig wordt Angel of Death ook weer tussen 3 en 4 uur 's nachts gedraaid. Het zal ook weer niet hoor.
Echoes overigens tussen 5 en 6.
Die van Disturbed gaat, doordat het zo moddervet aangezet is, nogal direct richting de onderbuik. Daar zijn velen nogal gevoelig voor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
wie zijn die millenials die deze slechte copie van het "best wel te pruimen origineel van S+G" zo waarderen. Wat is de meerwaarde die deze Metal-heren toevoegen?
Ik zou het kunnen uitleggen. Ben zelf 24 maar niet met de meest representatieve muzieksmaak.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"de enige"?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit hele topic geloof ik en heb er zelf niet eens op gestemd dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |