Wat?quote:
Naast dat ik mezelf respecteer hebben de mensen waarmee ik seks heb gehad wel een bepaald niveau van respect voor me dus nee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand in de auto gezogen? Al dan niet rijdend?
Meisje, ik bedoel niet met je random seks mannen, ik bedoel met je vaste partner?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naast dat ik mezelf respecteer hebben de mensen waarmee ik seks heb gehad hadden wel een bepaald respect voor me dus nee.
Sowieso weet jij niet hoe ik er uit ziequote:
Iedereen weet dat toch van elkaar hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Sowieso weet jij niet hoe ik er uit zie
Jammer dat de snelheid omlaag gaatquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand in de auto gezogen? Al dan niet rijdend?
En dan dat andere mensen voorbij rijden en mij dick zien sucken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Meisje, ik bedoel niet met je random seks mannen, ik bedoel met je vaste partner?
Nee hoor, tenzij jij mijn insta door dmtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat toch van elkaar hier
's nachts? 's avonds?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En dan dat andere mensen voorbij rijden en mij dick zien sucken?![]()
No. Daarnaast best een nare plek om te zijn met je hoofd tijdens een aanrijding.
Rot toch op lul, heb een beetje vertrouwen in mij, mongoolquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij jij mijn insta door dmt
Ik hou van mijn leven en vind zoiets dom en onverantwoord. Tijdens het rijden moet je gewoon bezig zijn met rijden.quote:
Rustig maar, daar ging ik niet vanuit hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Rot toch op lul, heb een beetje vertrouwen in mij, mongool
Geef je instaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Rustig maar, daar ging ik niet vanuit hoor
Jeetje, grappig dit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik hou van mijn leven en vind zoiets dom en onverantwoord. Tijdens het rijden moet je gewoon bezig zijn met rijden.
Ok, cool. Ik stuur nooit iets door.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Rustig maar, daar ging ik niet vanuit hoor
Waarom?quote:
Zoskquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
Hoe heet die kut pinda die hier vroeger wel eens ging posten..
@Zoskquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
Hoe heet die kut pinda die hier vroeger wel eens ging posten..
Ik escaleer veilig of ik escaleer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje, grappig dit.
[..]
Ok, cool. Ik stuur nooit iets door.
wanne lul, maar dat lijkt me niet zosk danquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
DIe ha dmijn foto naar iedereen doorgestuurd
Valt in het niet bij jouw nudesquote:
jawel joh, hij had altijd van die domme pics met wijven.quote:
Ooit gedaan. Gelijk relatie van 6 jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:20 schreef 00wildchild het volgende:
Je moet je nummer ook niet uitdelen aan Fokkers.
lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ooit gedaan. Gelijk relatie van 6 jaar.
Slecht move geweeste
Damnson. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ooit gedaan. Gelijk relatie van 6 jaar.
Slecht move geweeste
midden dertigquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Damnson. Hoe oud ben je eigenlijk?
Kom datenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:24 schreef TTSS het volgende:
Ik heb geen Foksters gedate gelukkig, wel een paar keer bijna
No thanks ik date al iemandquote:
Toen was ik nog niet hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis 2013 weleens. Voor dat ik een relatie kreeg en fok nog leuk was.
Moet dat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom zie ik haar niet op insta?!
Stuur me foto dat ze je zuigtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Moet dat?
Gaat sowieso nergens heen dit
Omdat ‘ie dan geen dm’s kan slidenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom zie ik haar niet op insta?!
Denken dat ik game hebquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat ‘ie dan geen dm’s kan sliden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |