SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Piet!quote:
Die is goed, ff luisteren.quote:
Gooi maar sneeuw over mijn plaatje hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel jammer dat alleen puzziepie en ik sneeuw hebben
Thanx, maar zo is ie het ook goedquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht
Hier heb ik sneeuw gekregen, weet niet of ze het nog doen.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Thanx, maar zo is ie het ook goed
''The end is inevitable Maverick. You're kind is headed for extinction."quote:
Rawwwquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
''The end is inevitable Maverick. You're kind is headed for extinction."
''Maybe so sir, but not today''
quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
Ik drink port, gekregen van m'n werk. Pfff
Dat was hetquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Lekker toch
Hoe was je pakket?
Heb je de rest van het jaar vrij? Laat het smakenquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
Ik drink port, gekregen van m'n werk. Pfff
Die heb ik altijd, ICquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inzichten? Na het drinken van de port
Jullie hebben het accent. Fucking schattigquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als Belg krijg je trouwens soberso geen kerstpakket. kennen we niet
Hey, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jullie hebben het accent. Fucking schattig
Vertel eens gedetaileerdquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik je leuk vindOw
Helaas wel met brabants accent, kijk maar eens naar de geschiedenis tussen Lommel en Luyksgestel.quote:
Je bent idd belangrijk, dat wil je horen toch? Niks mis mee, maar ook zonder jou draait de boel wel door. Dus niet zo hypocriet, jij bent hier omdat je het leuk vindt. toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
Je komt me halen in topics, dus je vind me echt leuk ^^
Oooof, jullie topics hebben mijn oppepper nodig, dat kan ook.
1 van de 2
geen idee, linkje?quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:57 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Helaas wel met brabants accent, kijk maar eens naar de geschiedenis tussen Lommel en Luyksgestel.
Belangrijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent idd belangrijk, dat wil je horen toch? Niks mis mee, maar ook zonder jou draait de boel wel door. Dus niet zo hypocriet, jij bent hier omdat je het leuk vindt. toch?
Toen Nedeland en Belgi onafhankelijk werden lag Lommel in Nederland en Luysksgestel in Belgi. Kijk maar eens op google erarth. Dan begrijp je het wel.quote:
Teach mequote:Op zaterdag 21 december 2019 02:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Toen Nedeland en Belgi onafhankelijk werden lag Lommel in Nederland en Luysksgestel in Belgi. Kijk maar eens op google erarth. Dan begrijp je het wel.
Als ik al belangrijk ben dan weet je dat je Disney nooit moet posten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jawel en ik ga dat niet uitleggen. Voor je het weet ga ik Disney posten
Ik ben geen Brabanderquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hertog dom Luik en Hertogenbosch de rest zoek je zelf maar op,gek
quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik al belangrijk ben dan weet je dat je Disney nooit moet posten.
Ja sorry, als ik er ben loopt dat vaak een beetje andersquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Er werd me verteld dat ze hier zo heel af en to ook music video posten
Terwijl ik ooit begon met dit nummer hierquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik er ben loopt dat vaak een beetje anders
quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik er ben loopt dat vaak een beetje anders
Mijne is een Mixquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ons dicalect is nu eenmaal brabants
Maar wel van de smurfenquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
Ik hou gewoon niet van getekende shit
Je bent een communist? Dus en hoe zit het dan met smurvin en die baby?quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hield nooit van tekenfilms, alleen de smurfen
Ben ik een communist?quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:17 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je bent een communist? Dus e hoe zit het dan met smurvin en die baby?
Jij bent een vampierquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was erg jong toen ik dat keek, ik heb serieus al geen eeuwen een tekenfilm gezien
Als je als volwassene bekijkt is er toch het een en ander fout bij de smurven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was erg jong toen ik dat keek, ik heb serieus al geen eeuwen een tekenfilm gezien
Wat awkward ....quote:
Dat doe ik dus niet, ik bekijk het zoals het toen was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als je als volwassene bekijkt is er toch het een en ander fout bij de smurven.
Je hebt het over vampiersquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat? Ik begrijp niks van wat je post.
Want?quote:
Soms, hangt ervan af hoe vaag mensen dingen maken en jij bent daar erg goed in en daar heb ik vaak geen zin inquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar de PI, de onderliggende boodschap?
Ik ben niet vaag, jij vertrouwd gewoon niemand en ook dat snap ik.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Soms, hangt ervan af hoe vaag mensen dingen maken en jij bent daar erg goed in en daar heb ik vaak geen zin in
Qua vampiers ben ik meer dit soort type
doelde eerder op Katjaquote:
Das geen tuig gekkiequote:Op zaterdag 21 december 2019 02:35 schreef Bonken het volgende:
[..]
doelde eerder op Katjadat die met dat tuig omgaat
![]()
Je bent wel vaag en ik vertrouw inderdaad niet zo snel mensen onlinequote:Op zaterdag 21 december 2019 02:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben niet vaag, jij vertrouwd gewoon niemand en ook dat snap ik.
Zeker niet in communities die al erg lang bestaan en waar mensen al lang rondhangen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent wel vaag en ik vertrouw inderdaad niet zo snel mensen online
quote:
Ook mooi.quote:
Ik lees die meuk nooit , maar ik zou geen probleem hebben met een nymphoquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:45 schreef Bonken het volgende:
[..]Katja moet nympho (las ik laatst) zijn en mooi wezen op tv verder mijn droombeeld niet aantasten ....
Ook een mooie brunette:
Lekker is dat he?quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ook mooi.
beetje relaxed de nacht in qua mezelf
Ik heb je foto gezien, was die echt?quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees die meuk nooit , maar ik zou geen probleem hebben met een nympho
en Katja is een lekker wijf![]()
....behalve als ze gaat praten![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, was die echt?
Hoe is het met haar zusje eigenlijk? Hoor er nooit iets over ... en dit was niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees die meuk nooit , maar ik zou geen probleem hebben met een nympho
en Katja is een lekker wijf![]()
....behalve als ze gaat praten![]()
Of de foto die je ooit plaatste of dat echt jij was?quote:
Nee klopt! Ik herinner me een nummer van haar wat best wel lekker was, net ff zitten googelen , maar ik kom nog niks bekends tegenquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:56 schreef Bonken het volgende:
[..]
Hoe is het met haar zusje eigenlijk? Hoor er nooit iets over ... en dit was niet eens zo slecht
Vast dit nummerquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee klopt! Ik herinner me een nummer van haar wat best wel lekker was, net ff zitten googelen , maar ik kom nog niks bekends tegen![]()
Who cares scripted rotzooiquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:09 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vast dit nummer
Zit even Utopia te kijken, finale ... weet nog steeds niet wie er gewonnen heeft
Kan best leuk zijn, mensen kijken ... zie dat die slappe rooie gewonnen heeft... bummerquote:
Niet mijn type mensenquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:19 schreef Bonken het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn, mensen kijken ... zie dat die slappe rooie gewonnen heeft... bummer![]()
in het kader van, wie zijn ons ontvallen ...
Wat wat wat doe ik verkeertquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:21 schreef IxCalypso het volgende:
Mensen die andermans ellende als hobby hebben zullen nooit mijn vriend worden. Nooit.
uhuh ... dat had ik altijd met Prince ... goeie muziek en teksten ... lekkere wijven ...quote:
Dan heb je Prince niet helemaal begrepen, just a part ofquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
uhuh ... dat had ik altijd met Prince ... goeie muziek en teksten ... lekkere wijven ...
poehee ... hoeveel zou hij er gedaan hebben?
Die is echtquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, was die echt?
Inderdaad jaquote:
Je denkt toch niet dat ik daar op zit te wachten? Ik heb niets met grijze muizenquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Als, dan zou ik qua die combi nooit op je vallen
Geil manquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Sowieso mensen die leven op rl tradegy van anderen
Tja meid ..het leven gaat niet altijd over rozen..that's lifequote:
Staat me nog een ander nummer bij ,maar nu ga ik twijfelenquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:09 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vast dit nummer
Zit even Utopia te kijken, finale ... weet nog steeds niet wie er gewonnen heeft
En toch houden jullie allemaal van me op een gekke manierquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is echt
[..]
Inderdaad ja
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar op zit te wachten? Ik heb niets met grijze muizen![]()
Zo schattig en zo vreselijk doorzichtig ...deze kutnijd
[..]
Geil man
[..]
Tja meid ..het leven gaat niet altijd over rozen..that's life
maar ik heb het nog steeds reuze naar mijn zin
Speciaal voor jou
Jij hebt ons nodig, maar jij weet eigenlijk alles altijd zo te draaien dat mensen jou nodig hebben ...iedere vrijdag weer vermakelijk om te lezen. Eigenlijk ben je gewoon heel onzeker en heb je iedere vrijdag onze bevestiging nodig..quote:Op zaterdag 21 december 2019 03:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En toch houden jullie allemaal van me op een gekke manier
Juistquote:Op zaterdag 21 december 2019 04:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ons nodig, maar jij weet eigenlijk alles altijd zo te draaien dat mensen jou nodig hebben ...iedere vrijdag weer vermakelijk om te lezen. Eigenlijk ben je gewoon heel onzeker en heb je iedere vrijdag onze bevestiging nodig..
Maar je mag hier gewoon zijn in al je grijs tonen..![]()
Dat hoort nou eenmaal bij jou![]()
5.40quote:Op zaterdag 21 december 2019 04:20 schreef IxCalypso het volgende:
Misschien wel n de best gewaardeerde optredens tijdens de Super Bowl ooit.
Ik moet eigenlijk gaan slapen, jij?quote:
Zou ook moeten maar ben niet moequote:Op zaterdag 21 december 2019 04:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gaan slapen, jij?
Kerstmuts, kerstmis, missen, iemandquote:Op zaterdag 21 december 2019 04:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zou ook moeten maar ben niet moe
Ik laat het zoals het isquote:Op zaterdag 21 december 2019 04:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 2 posts.
Wel eng dezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |