nouja GMG stoppen dus is het sowieso maar afwachten hoe het volgende jaren wordtquote:Op donderdag 19 december 2019 20:25 schreef WheeleE het volgende:
Misschien moeten we collectief Net5 gaan bestoken met mails dat ze niet meer zo lomp moeten knippen. Het wordt steeds meer een afknapper.
Het besef dat dit het laatste was wat we van de jury in Masterchef Australia zullen zien kwam pas later na de aflevering. Toch jammer dat er geen fatsoenlijk afscheid over overdracht isquote:Op donderdag 19 december 2019 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja GMG stoppen dus is het sowieso maar afwachten hoe het volgende jaren wordt
heb de aflevering vandaag niet kunnen zien. Maar had al gespoilerd dus wist t al...
Eind van een tijdperk.
Ja dat vind ik ook.... zouden ze wel verdienen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het besef dat dit het laatste was wat we van de jury in Masterchef Australia zullen zien kwam pas later na de aflevering. Toch jammer dat er geen fatsoenlijk afscheid over overdracht is
Och, vind het eigenlijk zo wel mooi. Niet van dat weemoedige gedoe. Larissa staat te shinen, en die verdient ook alle aandacht. Gelukkig geen soft gedoe over de jury.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het besef dat dit het laatste was wat we van de jury in Masterchef Australia zullen zien kwam pas later na de aflevering. Toch jammer dat er geen fatsoenlijk afscheid over overdracht is
Oh absoluut, de finale is daar niet de juiste plek voor. Maar een soort van overdracht-special van een kwartiertje ofzo, of aan het begin van het nieuwe seizoen. Iets kleins zodat de overgang niet zo plotseling is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Och, vind het eigenlijk zo wel mooi. Niet van dat weemoedige gedoe. Larissa staat te shinen, en die verdient ook alle aandacht. Gelukkig geen soft gedoe over de jury.
Samira ook top 4quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:26 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben wel echt onder de indruk van Tim. Volgens mij is er nog nooit een teruggekomen afvaller zo ver gekomen.
Dank voor het melden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:57 schreef franklop het volgende:
Vanaf 31 augustus het nieuwe seizoen, met nieuwe jury , maar met alleen oud deelnemers!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:57 schreef franklop het volgende:
Vanaf 31 augustus het nieuwe seizoen, met nieuwe jury , maar met alleen oud deelnemers!
Kick!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:57 schreef franklop het volgende:
Nog steeds boos om de afloop. Jury duidelijk niet eerlijkquote:
Had ik ook veel last van, ziggo bellen en vragen om nieuwe wandcontactdoos.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:40 schreef Kanaroe het volgende:
Grrrrr, altijd storing op Net5 bij mij. Ik was het even vergeten......
Moeilijk kijken zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |