abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 februari 2020 @ 22:38:34 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191512101
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 11:02 schreef Jordy-B het volgende:
Het is dat je de grafische kaart al had, maar in deze spannende tijden zou ik toch even de kat uit de boom kijken om te zien wat AMD kan doen om de high-end GPU-markt open te breken. (Intels poging lijkt geen deuk in een pakje boter te gaan slaan)
Daar moeten we nog tot minstens eind dit jaar mee wachten. Dan zou die oude GTX680 toch wel meer om te janken zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games zaterdag 15 februari 2020 @ 14:57:15 #252
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_191520578
Wie van jullie heeft er nu uiteindelijk alsnog Metro: Exodus aangeschaft nu het op Steam uit is?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 15 februari 2020 @ 20:00:55 #253
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191525007
Ik word echt KNETTERgek van de Origin-client.
Eerst wil die client niet updaten, terwijl hij dat wel zelf gaat doen. Dus blijft hangen.
Na de nodige reboots, leegkieperen van caches etc uiteindelijk kunnen updaten...
Kan ie nou mijn GAMES niet updaten. "Windows heeft deze actie afgebroken" en verder niets.

Wát een kansloze klote-app :6 :6 :6
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191525107
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yup, na release drong de game meteen de top 10 Steam charts binnen met 61.000 concurrent players. Wolcen Studios heeft naar verluidt overgewerkt om servercapaciteit uit te breiden. Momenteel ook #6 op Twitch met 89.591 kijkers. Succesvolle release iig, verbindingsissues ten spijt. Ze zijn in ieder geval zeer betrokken, houden voortdurend mensen op de hoogte van de voortgang (https://twitter.com/wolcengame). Ik gun ze het succes wel.
Gisteren nog even een uurtje gespeeld en ik vond het echt wel tof. Als je het character selection scherm ziet denk je wel "dit is echt schaamteloos gejat van D3" en dat geldt wel een beetje voor meer interface zaken, maar qua gameplay, skills en dat soort zaken heeft het wel degelijk een eigen smoel. Als ik zo nog in staat ben mezelf van de bank overeind te hijsen ga ik nog wel even verder. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191529726
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie van jullie heeft er nu uiteindelijk alsnog Metro: Exodus aangeschaft nu het op Steam uit is?
gewishlist, ik had niet eens door dat hij er inmiddels op stond..

met huidige korting is het te overwegen, al heb ik een hoop andere kosten deze maand. twijfel :)
  zondag 16 februari 2020 @ 02:05:29 #256
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191532307
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie van jullie heeft er nu uiteindelijk alsnog Metro: Exodus aangeschaft nu het op Steam uit is?
Serieus "out of spite" in de laatste uren op steam gekocht voordat het naar Epic ging.

En deel twee nog niet eens uitgespeeld :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 16 februari 2020 @ 10:09:31 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_191533730
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 02:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Serieus "out of spite" in de laatste uren op steam gekocht voordat het naar Epic ging.

En deel twee nog niet eens uitgespeeld :')
Last Light is echt goed :Y
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 16 februari 2020 @ 11:40:10 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191534631
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Last Light is echt goed :Y
Mijn PC echter niet, althans, toen. Nieuwe GPU doet wonderen, kwam ook meteen verder. Binnenkort maar eens uitspelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_191534714
ik moet 1 nog steeds uitspelen :')


toen zat pc ook beetje dwars, mag inmiddels geen issue meer zijn
  zondag 16 februari 2020 @ 12:31:45 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_191535355
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mijn PC echter niet, althans, toen. Nieuwe GPU doet wonderen, kwam ook meteen verder. Binnenkort maar eens uitspelen.
De Redux versies zijn beter geoptimaliseerd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_191539836
Nou, even een potje Wolcen ter ontspanning zit er ook niet in. De makers hadden de populariteit van de game een beetje onderschat. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191540146
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef Monolith het volgende:
Nou, even een potje Wolcen ter ontspanning zit er ook niet in. De makers hadden de populariteit van de game een beetje onderschat. :')
Tsja, het drama van Diablo 3 heeft een hoop mensen smachtend om een goede game in het genre achtergelaten. PoE was wel ok maar toch ook meteen weer heel wat anders.

Hoe is Wolcen verder?
Conscience do cost.
pi_191540320
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja, het drama van Diablo 3 heeft een hoop mensen smachtend om een goede game in het genre achtergelaten. PoE was wel ok maar toch ook meteen weer heel wat anders.

Hoe is Wolcen verder?
Ik vond D3 uiteindelijk helemaal niet zo'n drama hoor. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik er vele uren aan gespendeerd.

Wat ik tot nu toe van Wolcen heb gezien stemt wel vrolijk. Qua interface en dergelijke is het wel heel erg gejat van D3, maar qua gameplay beviel het uurtje dat ik heb kunnen spelen prima. :P
Je hebt geen classes. In plaats daarvan bepaalt het type wapen dat je gebruikt welke actieve skills je hebt. Je stats zijn ook generiek, of je nou magic, melee of ranged weapons gebruikt.
Alleen je passive skills zijn wel afhankelijk van het soort wapen dat je gebruikt, maar die kun je ook weer resetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191540607
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja, het drama van Diablo 3 heeft een hoop mensen smachtend om een goede game in het genre achtergelaten. PoE was wel ok maar toch ook meteen weer heel wat anders.

Hoe is Wolcen verder?
Diablo 3 was (en is) na wat updates toch gewoon prima?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191540964
quote:
5s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Diablo 3 was (en is) na wat updates toch gewoon prima?
Mja, ik overdreef misschien maar persoonlijk vind ik het gewoon niets. Ik heb diablo 1 en 2 zowel single als multiplayer echt helemaal kapot gespeeld maar, hoewel ik ook flink wat uren in D3 heb gestopt, doet het gewoon een stuk minder met me. Ik weet dat ik hiermee een dood paard aan het meppen ben maar de sfeer kon het voor mij persoonlijk in de verste verte niet halen bij de voorgaande delen.

Qua gameplay was alles vloeiend en technisch zat het goed in elkaar maar door dat gebrek aan duisterheid voelde het voor mij allemaal een beetje disney aan. Toen ik in diablo 1 voor het eerst naar de catacombs ging vond ik het bijna creepy. Niet alleen de duisterheid in graphics maar ook de bijbehorende soundtrack maakten een stuk meer indruk op mij.

Maar ik was natuurlijk ook een stuk jonger, dat speelt ook mee. Toch hoop ik dat ze bij D4 iets meer terug gaan naar die 'ongemakkelijke' roots.

Ik ben sowieso nooit echt van de portals en seasons enzo geweest dus ondanks dat ze daar tegenwoordig goed mee scoren in D3 heeft dat voor mij verder nooit echt wat bijgedragen. Ik herinstalleer het spel om de zoveel tijd omdat ik toch weer een beetje die diablo-jeuk krijg maar meestal doe ik het spel dan een paar uurtjes om het vervolgens weer maanden niet aan te raken. Dat terwijl ik in vergelijking mij letterlijk maanden tot jaren heb weten te vermaken met de voorgaande delen.

Maar enfin, het is allemaal persoonlijk. En ik ben ook een beetje een zeikerd. Mijn interesse is gewekt doordat men zo positief is over Wolcen maar ik denk dat ik er gewoon een beetje uit ben ;(
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vond D3 uiteindelijk helemaal niet zo'n drama hoor. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik er vele uren aan gespendeerd.

Wat ik tot nu toe van Wolcen heb gezien stemt wel vrolijk. Qua interface en dergelijke is het wel heel erg gejat van D3, maar qua gameplay beviel het uurtje dat ik heb kunnen spelen prima. :P
Je hebt geen classes. In plaats daarvan bepaalt het type wapen dat je gebruikt welke actieve skills je hebt. Je stats zijn ook generiek, of je nou magic, melee of ranged weapons gebruikt.
Alleen je passive skills zijn wel afhankelijk van het soort wapen dat je gebruikt, maar die kun je ook weer resetten.
Ik ga het gewoon een keertje checken. Ben benieuwd!
Conscience do cost.
pi_191541359
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Mja, ik overdreef misschien maar persoonlijk vind ik het gewoon niets. Ik heb diablo 1 en 2 zowel single als multiplayer echt helemaal kapot gespeeld maar, hoewel ik ook flink wat uren in D3 heb gestopt, doet het gewoon een stuk minder met me. Ik weet dat ik hiermee een dood paard aan het meppen ben maar de sfeer kon het voor mij persoonlijk in de verste verte niet halen bij de voorgaande delen.

Qua gameplay was alles vloeiend en technisch zat het goed in elkaar maar door dat gebrek aan duisterheid voelde het voor mij allemaal een beetje disney aan. Toen ik in diablo 1 voor het eerst naar de catacombs ging vond ik het bijna creepy. Niet alleen de duisterheid in graphics maar ook de bijbehorende soundtrack maakten een stuk meer indruk op mij.
Tijden veranderen natuurlijk ook wel. Ik had destijds een demo van Diablo (zat volgens mij bij de PC gameplay) en dat was echt zo tof en ongekend dat ik de game toen hij eindelijk uit was gelijk heb gehaald van mijn zuurverdiende centjes. Voor de jongere lezers: vroeger kocht je tijdschriften met de laatste informatie over nieuwe games met daarbij vaak een CD met speelbare demo's van games.
Toen ik de game had speelden we die "multiplayer", oftewel ik deed de muis en skills een vriend van me de potions. :P
Echt één van de tofste games die ik ooit gespeeld heb.

Maar ja, we zijn nu 23 jaar verder, ik ben een stuk ouder, games koop ik met drie clicks en geld is geen enkel probleem. De magie die ik destijds ervoer gaat er nooit meer komen. Natuurlijk kan ik me nog steeds prima vermaken, maar mezelf totaal verliezen in een game en erachter komen dat het alweer midden in de nacht is zit er niet meer in.


quote:
Maar ik was natuurlijk ook een stuk jonger, dat speelt ook mee. Toch hoop ik dat ze bij D4 iets meer terug gaan naar die 'ongemakkelijke' roots.

Ik ben sowieso nooit echt van de portals en seasons enzo geweest dus ondanks dat ze daar tegenwoordig goed mee scoren in D3 heeft dat voor mij verder nooit echt wat bijgedragen. Ik herinstalleer het spel om de zoveel tijd omdat ik toch weer een beetje die diablo-jeuk krijg maar meestal doe ik het spel dan een paar uurtjes om het vervolgens weer maanden niet aan te raken. Dat terwijl ik in vergelijking mij letterlijk maanden tot jaren heb weten te vermaken met de voorgaande delen.
Dit was uiteindelijk toch ook gewoon wat D2 zo populair maakte? Waar D3 initieel meer de mist mee in ging was in mijn ogen de auction house met echt geld en het feit dat de items eigenlijk vlees noch vis waren. De kracht van Diablo was toch altijd wel de echt unieke wapens waar je builds omheen kon maken in plaats van op zoek gaan naar rares met een zo perfect mogelijke roll maar verder geen onderscheidend vermogen.

quote:
Maar enfin, het is allemaal persoonlijk. En ik ben ook een beetje een zeikerd. Mijn interesse is gewekt doordat men zo positief is over Wolcen maar ik denk dat ik er gewoon een beetje uit ben ;(
[..]

Ik ga het gewoon een keertje checken. Ben benieuwd!
Ik zou het zeker aanraden. :)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 16 februari 2020 @ 22:46:49 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191545879
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De Redux versies zijn beter geoptimaliseerd.
Niet voor een GTX680. Die nieuwe 2070S loopt daar dubbel zo hard in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_191549124
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tijden veranderen natuurlijk ook wel. Ik had destijds een demo van Diablo (zat volgens mij bij de PC gameplay) en dat was echt zo tof en ongekend dat ik de game toen hij eindelijk uit was gelijk heb gehaald van mijn zuurverdiende centjes. Voor de jongere lezers: vroeger kocht je tijdschriften met de laatste informatie over nieuwe games met daarbij vaak een CD met speelbare demo's van games.
Toen ik de game had speelden we die "multiplayer", oftewel ik deed de muis en skills een vriend van me de potions. :P
Echt één van de tofste games die ik ooit gespeeld heb.
Ik weet nog dat ik voor het eerst online ging samen met een vriendje. Ik had zelf nog geen internet maar hij had een heuse 33.6k modem. En dan meteen die andere players omver hakken O+

Kings sword of haste _O_
quote:
Maar ja, we zijn nu 23 jaar verder, ik ben een stuk ouder, games koop ik met drie clicks en geld is geen enkel probleem. De magie die ik destijds ervoer gaat er nooit meer komen. Natuurlijk kan ik me nog steeds prima vermaken, maar mezelf totaal verliezen in een game en erachter komen dat het alweer midden in de nacht is zit er niet meer in.
Misschien niet meer dezelfde magie maar ik ben nog altijd op zoek naar games waarin ik mij kan verliezen. Ik woon ondertussen wel samen, heb een drukke baan en alles. Maar als ik de volgende dag vrij ben stop ik m'n chick tijdig in bed, pak ik een goede whisky en slinger ik wat aan. Laatste game waar ik echt verliefd op was was Witcher 3.
quote:
Dit was uiteindelijk toch ook gewoon wat D2 zo populair maakte? Waar D3 initieel meer de mist mee in ging was in mijn ogen de auction house met echt geld en het feit dat de items eigenlijk vlees noch vis waren. De kracht van Diablo was toch altijd wel de echt unieke wapens waar je builds omheen kon maken in plaats van op zoek gaan naar rares met een zo perfect mogelijke roll maar verder geen onderscheidend vermogen.
Wat voor mij D1 en D2 zo populair maakte was dus de sfeer. Ook waren de mogelijke builds voor mijn gevoel een stuk dynamischer dan het handjevol skills wat je in D3 kon gebruiken. Maar dat kan ook onervarenheid zijn. Ik pakte diablo altijd relatief casual aan, behalve de zeldzame dagen dat ik een lan met vrienden had oid. Dan was het hardcore :P
quote:
Ik zou het zeker aanraden. :)
Morgen vrij, morgen proberen 8-)
Conscience do cost.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:10:27 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191549255
Diablo _O_ O+

De veranderende spelwereld vond ik ook wel fijn, dan was het met ieder nieuw spel toch weer zoeken waar je heen moest gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_191549267
met D1 heb ik mij vermaakt, D2 deed mij niks..
pi_191549280
Heel wat uurtjes in D2 gestoken O+
D3 was ik helaas relatief snel klaar mee.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:16:39 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191549339
D1 ken ik niet, D2 uren mee vermaakt, D3 viel zwaar tegen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 17 februari 2020 @ 11:13:08 #273
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_191550005
Ik heb een DX7
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_191550120
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een DX7
well, that was random.. :D
pi_191550125
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
D1 ken ik niet, D2 uren mee vermaakt, D3 viel zwaar tegen.
D1 niet kennen :{w

vroeger ook goed vermaakt met Nox
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')