Niks, vroeg me gewoon af waar de ingang was voor ik als een idioot vier rondjes loop en het opgeef.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er dan moeilijk aan CL?
Dat nergens wordt vermeld hoe je in die Statenpassage kunt komen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er dan moeilijk aan CL?
je kunt het toch aan een baliepoppetje vragen?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, vroeg me gewoon af waar de ingang was voor ik als een idioot vier rondjes loop en het opgeef.
De Statenpassage is de centrale hal van de uitbreiding van de Tweede Kamer in Den Haag.[1] De Statenpassage is dikwijls het decor voor interviews met Kamerleden, petitie-aanbiedingen en tentoonstellingen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, vroeg me gewoon af waar de ingang was voor ik als een idioot vier rondjes loop en het opgeef.
Alsof ik daar ooit heen ga als localquote:Op donderdag 19 december 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt het toch aan een baliepoppetje vragen?
EN WAAR IS DE INGANG DANNNNN ?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Statenpassage is de centrale hal van de uitbreiding van de Tweede Kamer in Den Haag.[1] De Statenpassage is dikwijls het decor voor interviews met Kamerleden, petitie-aanbiedingen en tentoonstellingen.
De passage tussen Plein en Hofplaats is 100 meter lang en 24 meter hoog met een glazen dak – met licht dat symbool staat voor de openheid van de democratie. De vloer is gemaakt van twee verschillende kleuren marmer die abstract eb en vloed weergeven.
Het is ontworpen door architect Pi de Bruijn, die ook de overige moderne aanbouw van de Kamer heeft ontworpen. De Bruijn had oorspronkelijk een vrije doorgang door de passage in gedachten, maar dit idee werd om veiligheidsredenen losgelaten.[2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Statenpassage
Als ik het goed heb is dit aan het plein
Ja denk zelf aan het plein en anders richting burger king lopen. Daar zit ook een ingangquote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN WAAR IS DE INGANG DANNNNN ?D'oh
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, Lange Poten 4 kun je naar binnen.
Dank jequote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, Lange Poten 4 kun je naar binnen.
Ja bal, leesquote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
A
[..]
Alsof ik daar ooit heen ga als local
jezus lees bal.
Laat maar.
Giraffes ook?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Het heet de lange poten omdat daar vroeger de markt was met langpotige dieren zoals paarden.
En op het Lange Voorhout was de markt met lange voorhouten?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Het heet de lange poten omdat daar vroeger de markt was met langpotige dieren zoals paarden.
Die hebben benen. Tsk.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja en zebra's.quote:
Geen idee wat ze daar deden.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op het Lange Voorhout was de markt met lange voorhouten?
De eerste bebouwing aan het Lange Voorhout verscheen rond het begin van de 15e eeuw. In 1404 schonk Margaretha van Kleef grond aan de Orde der Dominicanen om er een klooster te stichten. Uit die tijd dateert de huidige Kloosterkerk (1420). Het Lange Voorhout, zo genoemd omdat het een uitloper (voor-bos of voor-hout) van het Haagse Bos was, kreeg geleidelijk zijn karakteristieke L-vorm. Deze ontstond achtereenvolgens door de bebouwing van de Lange Vijverberg (1375-1400) en van de strook tussen de Hoge Nieuwstraat en het Voorhout (1400-1475).quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op het Lange Voorhout was de markt met lange voorhouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |