Stel nou:
Op een dag komen er aliens aan en die vinden dat het mensen ras ook onder hun staat. Een alien slacht op een keer een mens en eet hem op en voila hij vindt Mens lekker. De aliens zien het grote geld ook weer en willen meteen McAliens beginnen op meerdere planeten met lekker dubbele 'wereldburgers'. Ze gaan zorgen dat ze genoeg hebben voor alle planeten waarop ze leven, dus ze gaan mensen fokken. Mensen gebruiken veel ruimte, maar daar hebben de aliens schijt aan en zetten ze in kleine hokjes, waar de mensen nauwelijks kunnen bewegen. Nu vinden sommige aliens ee volwassen mens niet zo lekker dus beginnen ze 'babyburgers' te maken. Net geboren baby's worden bij moeder weggehaald en komen op de lopende band, waar een alien kijkt of er niks mis mee is en de goede mogen door en de slechte mogen een andere kant op en worden verbrand/vergast. Nu hebben ze ook gehoord van legbatterijen en daar gaan de vrouwen heen, want die hebben de eieren
Nou dit was mijn wazige gedachte!
In Zork is er sinds donderdag een mensburger van 560 gram te verkrijgen. Niet zo speciaal natuurlijk, maar het gaat dan ook om de prijs van de mensburger: 41 plorks.
Speciaal aan deze mensburger is het feit dat deze gemaakt is van speciale mensen, de zogenaamde Kobe-mensen. Deze mensen, ingevoerd uit Japan, hebben wel een zeer speciaal leven gehad: elke dag staat er bier op het menu en een massage. Dat laatste zorgt ervoor dat het vlees goed mals blijft.
De mensburger wordt geserveerd met verse sla, champignons en zelfgemaakte ketchup, mosterd en frietjes.
Wel heeft et me doen besluiten sterk te matigen met vlees en koop ik zoveel mogelijk 'groen' vlees, danwel bio-eggs of vleesvervangers.
Helaas is die rommel zo duur voor een student
quote:Door dit soort gedachten ben ik juist vegetarier geworden!
Op maandag 13 januari 2003 10:48 schreef Patrique het volgende:
Wel heeft et me doen besluiten sterk te matigen met vlees en koop ik zoveel mogelijk 'groen' vlees, danwel bio-eggs of vleesvervangers.
quote:Het is toch al een hele mooie stap dat we geen gekleurde mensen meer eten?
Op maandag 13 januari 2003 10:42 schreef TechXP het volgende:
Mens vind zich zelf boven dieren (inclusief gekleurde mensen van eigen soort) staan
I think we are property.
I should say we belong to something:
That once upon a time, this earth
was No-man's land,
that other worlds explored
and colonized here,
and
fought among themselves for possesion, but that now
is owned by something:
That something owns this earth -
all others warned off "
Charles Fort - The Book of the Damned
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22I+think+we+are+property%22&lr=
Je wazige idee heeft een te groot onzingehalte. Bovendien maak je hierbij nauwelijks verschil tussen mens en dier.
quote:Dit is geen onzin! Ik maak geen onderscheid tussen mens en dier omdat een mens nou eenmaal een dier is, behalve voor sommige gelovigen en sommige ongelovige (die ook al niet kijken naar al het harde bewijs).
Op maandag 13 januari 2003 10:57 schreef Kogando het volgende:
Misschien komt er wel een grote paarse egel van Uranus die ons allemaal platslaat en op eet...Je wazige idee heeft een te groot onzingehalte. Bovendien maak je hierbij nauwelijks verschil tussen mens en dier.
quote:Nee, dat zeg ik ook niet! Ik probeer met deze gedachte weer te geven dat wij niet hoeven te rekenen op buitenaards leven die ons als gelijke ziet. Als er buiten deze planeet een soort zelfde gedachte patroon bestaat, dan kunnen ze net zo egoistisch en onnadenkend zijn als vele mensen. Dus er kan hetzelfde gebeuren als dat wij doen met andere dieren en zelfs als wat wij deden met onze eigen soort.
Op maandag 13 januari 2003 10:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik eet vlees, koop geen bio eten. En geloof niet in aliens. En als ze er zijn dan zullen ze jou niet minder aanpakken dan mij omdat ik vlees eet en jij vegetarier.
Is het juist wat wij de dieren aandoen?
Of er aliens bestaan doet er ff niet toe, dat dient alleen
om ons in het kader te zetten van het "vee".
Goede vergelijking en je gaat wel nadenken.
Mensen kunnen al lang veel beter voedsel als vlees tot zich
nemen. Vlees eten is vroeger uit noodzaak geboren.
Het is vandaag de dag niet meer nodig, er zijn alternatieven.
Alleen de meeste zijn zo verslaafd aan vlees dat ze het blijven eten.
Het vlees dat wij eten van de koe/varken/kip/vis enz...
Bevat zo ontzettend veel medicamenten en antibiotica dat het
kort gezegd ongezond is om het uberhaupt te eten.
Just my 2 cents.
quote:Dat zou niet werken, omdat de handige mens altijd wel iets vind om de slechte alien legbatterijen te saboteren. Mensen zijn namelijk meesterlijk in het kapotmaken van mooie dingen
Wij mensen behandelen dieren slecht! Heel slecht zelfs. De dieren worden gefokt om geslacht en opgegeten te worden en het restandje word gebruikt voor allerlei middelen. Dit alleen omdat de mensen andere dieren zien als mindere. Eerst was het:
Mens vind zich zelf boven dieren (inclusief gekleurde mensen van eigen soort) staan
daarna is het wel opgeschoven naar
Mens vind zich zelf boven dieren staan. (gelukkig zien ze nu in dat gekleurde mensen tot dezelfde soort behoren).Stel nou:
Op een dag komen er aliens aan en die vinden dat het mensen ras ook onder hun staat. Een alien slacht op een keer een mens en eet hem op en voila hij vindt Mens lekker. De aliens zien het grote geld ook weer en willen meteen McAliens beginnen op meerdere planeten met lekker dubbele 'wereldburgers'. Ze gaan zorgen dat ze genoeg hebben voor alle planeten waarop ze leven, dus ze gaan mensen fokken. Mensen gebruiken veel ruimte, maar daar hebben de aliens schijt aan en zetten ze in kleine hokjes, waar de mensen nauwelijks kunnen bewegen. Nu vinden sommige aliens ee volwassen mens niet zo lekker dus beginnen ze 'babyburgers' te maken. Net geboren baby's worden bij moeder weggehaald en komen op de lopende band, waar een alien kijkt of er niks mis mee is en de goede mogen door en de slechte mogen een andere kant op en worden verbrand/vergast. Nu hebben ze ook gehoord van legbatterijen en daar gaan de vrouwen heen, want die hebben de eierenNou dit was mijn wazige gedachte!
Maar och, zie onder mijn nickname:
Ignorance is bliss,
dus wat kan het geven, ik weet toch niet dat ze bestaan??
Als we het nu zo houden en er voor zorgen dat de bad aliens ook van ons bestaan niet afweten, blijft alles goed
quote:zou kunnen in de toekomst
Wij mensen behandelen dieren slecht! Heel slecht zelfs. De dieren worden gefokt om geslacht en opgegeten te worden en het restandje word gebruikt voor allerlei middelen. Dit alleen omdat de mensen andere dieren zien als mindere. Eerst was het:
daarna is het wel opgeschoven naar
Mens vind zich zelf boven dieren staan. (gelukkig zien ze nu in dat gekleurde mensen tot dezelfde soort behoren).Stel nou:
Op een dag komen er aliens aan en die vinden dat het mensen ras ook onder hun staat. Een alien slacht op een keer een mens en eet hem op en voila hij vindt Mens lekker. De aliens zien het grote geld ook weer en willen meteen McAliens beginnen op meerdere planeten met lekker dubbele 'wereldburgers'. Ze gaan zorgen dat ze genoeg hebben voor alle planeten waarop ze leven, dus ze gaan mensen fokken. Mensen gebruiken veel ruimte, maar daar hebben de aliens schijt aan en zetten ze in kleine hokjes, waar de mensen nauwelijks kunnen bewegen. Nu vinden sommige aliens ee volwassen mens niet zo lekker dus beginnen ze 'babyburgers' te maken. Net geboren baby's worden bij moeder weggehaald en komen op de lopende band, waar een alien kijkt of er niks mis mee is en de goede mogen door en de slechte mogen een andere kant op en worden verbrand/vergast. Nu hebben ze ook gehoord van legbatterijen en daar gaan de vrouwen heen, want die hebben de eierenNou dit was mijn wazige gedachte!
dan ben ik fok-mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |