quote:Op donderdag 19 december 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jawel, die droeg Jessie 24/7 onder zijn arm.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:53 schreef Amputalent het volgende:
Dit was de hofleverancier van Vanessa
[ afbeelding ]
Hoooiii! Yesssssquote:Op donderdag 19 december 2019 14:53 schreef franka het volgende:
* franka kijkt stiekem om het hoekje ....iets met afkicken van streams ofzo?
. Nou echt hè.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier ff lekker kwekken voor de afkickers die moeite hebben met het zwarte gat.
Voor wie ff offtopic wil gaan...
Die Maddie ook op de achtergrond, die doet het bijna in haar broek.quote:
Madilia is toch 'n meisje?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die Maddie ook op de achtergrond, die doet het bijna in zijn broek.
Heb je al gevraagd of dit topic gereekst kan worden?
Yepquote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die Maddie ook op de achtergrond, die doet het bijna in haar broek.
Heb je al gevraagd of dit topic gereekst kan worden?
Bloopers zijn altijd leuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Hilarische gifjes, lig in een deuk...
Gadverdamme..."Kijk, ik kus een halve dooie.." Het is nu of nooit meer Showtjequote:Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rowena vandaag bij Cees op bezoek...
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 19 december 2019 15:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zo hard moet ik niet afkicken hoor maar solidair met jullie
och, wat gaat Cees nu hard achteruit.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rowena vandaag bij Cees op bezoek...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aaaah mag ie nog eens hier?
[ afbeelding ]
Van mij wel. Dat was voor mij, en voor jou uiteraard, het hoogtepunt van Utopia.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je er blij uit, Sarahquote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het nog, we hebben toen gecapt en gegift als een malle.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag mijn idee van Utopia er uit. Mensen die elkaar gelukkig maken. Met een klein gebaar grootse dingen doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het nog, we hebben toen gecapt en gegift als een malle. [ afbeelding ]
Wat was je blij.
Ja idd. Dat was echt leuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zo zag mijn idee van Utopia er uit. Mensen die elkaar gelukkig maken. Met een klein gebaar grootse dingen doen.
Aan de bar van Bas.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd. Dat was echt leuk. [ afbeelding ]
Meerdere trouwens, Oma Nijn en Prisha was ook geweldig. Vooral @:OmaNijn met haar opmerking over Row zal ik nooit meer vergeten.
Ik heb ze bewaard op mijn gsmquote:Op donderdag 19 december 2019 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het nog, we hebben toen gecapt en gegift als een malle. [ afbeelding ]
Wat was je blij.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard op mijn gsm![]()
Nogmaals heel veel dank.
(Staat misschien al ergens maar mijn hoofdpijn is onder controle)
moet je ze dan ook niet ergens anders nog opslaan ? Als je ze alleen op je gsm hebt staan, en er gebeurd dan iets met je gsm, ben je alles kwijtquote:Op donderdag 19 december 2019 17:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard op mijn gsm![]()
Nogmaals heel veel dank.
(Staat misschien al ergens maar mijn hoofdpijn is onder controle)
Op de laptop en externe harde schijf.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
moet je ze dan ook niet ergens anders nog opslaan ? Als je ze alleen op je gsm hebt staan, en er gebeurd dan iets met je gsm, ben je alles kwijt
helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Op de laptop en externe harde schijf.
Yeps. Colinda was er niet naast met mijn hoofdpijn hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
helemaal goedLeuk om af en toe terug te kijken denk ik
Staat ook allemaal opgeslagen op FOK.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
moet je ze dan ook niet ergens anders nog opslaan ? Als je ze alleen op je gsm hebt staan, en er gebeurd dan iets met je gsm, ben je alles kwijt
Leuk Sara!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Sara!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt hè, Ach joh, mensen zetten tegenwoordig een selfie met hun nét overleden dierbare op Facebook...quote:Op donderdag 19 december 2019 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme..."Kijk, ik kus een halve dooie.." Het is nu of nooit meer Showtje
ik hoop niet dat je bedoelt een selfie met iemand die dood is???quote:Op donderdag 19 december 2019 17:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Leuk Sara!
[..]
Ja echt hè, Ach joh, mensen zetten tegenwoordig een selfie met hun nét overleden dierbare op Facebook...
Moraal is weg, ik heb al wat vrienden eraf gegooid hierom.
Ja Braam. Dat bedoel ik dus wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je bedoelt een selfie met iemand die dood is???
En dan hadden ze gisteren het "grapje" gemaakt dat ie al dood was.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef Joke43 het volgende:
Ja. Schrok ook van de foto hoe Cees eruit ziet. Duurt niet lang meer. Kut ziekte.
Tsja weet ook niet goed wat ik daar van moet denkenquote:Op donderdag 19 december 2019 17:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja Braam. Dat bedoel ik dus wel.
Is me meerdere malen overkomen, dus die lui gaan eraf bij mij. Echt bekenden van mij ook hè
Ik heb het ook 1 x mee gemaakt van een nichtje , bij haar Vader in open kistquote:Op donderdag 19 december 2019 17:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is me meerdere malen overkomen, dus die lui gaan eraf bij mij. Echt bekenden van mij ook hè
Nou ik wel Braam , dan ben je echt niet goed wijsquote:Op donderdag 19 december 2019 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Tsja weet ook niet goed wat ik daar van moet denken
die dode kan daar niks meer over beslissen, dat vind ik wel onterend, en als je zelf die herinnering zo nog wil hebben, kan ik me mss nog een heeeeellllllll klein beetje iets bij voorstellen, maar openbaar gooien, wtfquote:Op donderdag 19 december 2019 17:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou ik wel Braam , dan ben je echt niet goed wijs
Huh wat wie?quote:Op donderdag 19 december 2019 17:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En dan hadden ze gisteren het "grapje" gemaakt dat ie al dood was.
Hoe ziek ben je dan om zoiets te verzinnen?
Ja, heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ER is gister gezegd dat Cees al dood is/was.
Belachelijk zulke acties.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ER is gister gezegd dat Cees al dood is/was.
Dit.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die dode kan daar niks meer over beslissen, dat vind ik wel onterend, en als je zelf die herinnering zo nog wil hebben, kan ik me mss nog een heeeeellllllll klein beetje iets bij voorstellen, maar openbaar gooien, wtf
Absurt.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef Joke43 het volgende:
Nee, was gister tijdens een live verslag van “ Utopia live bij de poort”. Ene Mandy was live. En toen stond er bij t commentaar dat Cees dood was. Mandy vroeg nog wie het zei, en wilde blokkeren maar weet niet of het nou duidelijk is geworden wie er nou mee begonnen was.
Oh, wat ergquote:Op donderdag 19 december 2019 17:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ziek is het.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef Joke43 het volgende:
Nee, was gister tijdens een live verslag van “ Utopia live bij de poort”. Ene Mandy was live. En toen stond er bij t commentaar dat Cees dood was. Mandy vroeg nog wie het zei, en wilde blokkeren maar weet niet of het nou duidelijk is geworden wie er nou mee begonnen was.
tis bijna een gave, die sociaal gewenste BS van haarquote:Op donderdag 19 december 2019 20:25 schreef spapaars het volgende:
Video met Franny
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-12-19
Nogal, Lav...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, wat erg. Daar krijg je toch plaatsvervangende schaamte van?
Bla. Bla. Bla. Wat een wijf.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis bijna een gave, die sociaal gewenste BS van haar
Gelukkig ben ik dat nog niet tegengekomen.quote:
Ik vind het bizar dat je zover gaat voor aandacht. Ze zouden zich kapot moeten schamen. Er zijn dingen die je gewoon niet doet en dit is er één van.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat nog niet tegengekomen.
Ik vind het al heel vreemd dat mensen foto's van hun overleden huisdier plaatsen. Sowieso daar foto's van maken vind ik vreemd.
Ja idd. Een berichtje is niet genoeg dan ook nog maar foto's erbij.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je zover gaat voor aandacht. Ze zouden zich kapot moeten schamen. Er zijn dingen die je gewoon niet doet en dit is er één van.
Ik heb iemand in mijn Facebook die gewoon foto's plaats van begrafenissen. Ik vind dat gewoon not donequote:Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd. Een berichtje is niet genoeg dan ook nog maar foto's erbij.
Dat ze dat zelf niet beseffen is al idioot. Respectloos ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn Facebook die gewoon foto's plaats van begrafenissen. Ik vind dat gewoon not done
Ik snap dat niet. Echt respectloos.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn Facebook die gewoon foto's plaats van begrafenissen. Ik vind dat gewoon not done
Dat de uitvaartleider dat dan goed vondquote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hai Aggie. Hoe gaat het?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een leuk idee om nog ff na te praten hier. Ben weer aanwezig. Goedenavond allemaal.
Kan je wat doen, tegenwoordig heeft bijna iedereen een mobieltje een foto is zo gemaakt.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat de uitvaartleider dat dan goed vond
We moeten door he. Gisteren een paniek telefoontje van manlief (vanuit de instelling). Dreigen , vloeken, zou een taxi nemen, een heel verhaal. Ineens duidelijk verstaanbaar. Dus er moesten heel snel maatregelen genomen worden en dan begint de strijd weer opnieuw.Ik was vreselijk in paniek. Denk je? Gisteravond met trillend lichaam in de auto gestapt, het verhaal van de verplegers aangehoord en naar hem toe. Hij wist niks meer.Sja.quote:
Is ook zo. Omdat manlief en ik beiden in het uitvaartwezen gewerkt hebben, vroeg ik me dat af. Maar dat is al weer een tijd geleden. Dusquote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je wat doen, tegenwoordig heeft bijna iedereen een mobieltje een foto is zo gemaakt.
klinkt heftig allemaal. sterkte aggiequote:Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
We moeten door he. Gisteren een paniek telefoontje van manlief (vanuit de instelling). Dreigen , vloeken, zou een taxi nemen, een heel verhaal. Ineens duidelijk verstaanbaar. Dus er moesten heel snel maatregelen genomen worden en dan begint de strijd weer opnieuw.Ik was vreselijk in paniek. Denk je? Gisteravond met trillend lichaam in de auto gestapt, het verhaal van de verplegers aangehoord en naar hem toe. Hij wist niks meer.Sja.
Oef dat is heftig. Ineens een soort van helder moment of zo?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
We moeten door he. Gisteren een paniek telefoontje van manlief (vanuit de instelling). Dreigen , vloeken, zou een taxi nemen, een heel verhaal. Ineens duidelijk verstaanbaar. Dus er moesten heel snel maatregelen genomen worden en dan begint de strijd weer opnieuw.Ik was vreselijk in paniek. Denk je? Gisteravond met trillend lichaam in de auto gestapt, het verhaal van de verplegers aangehoord en naar hem toe. Hij wist niks meer.Sja.
Was het ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klinkt heftig allemaal. sterkte aggie
Oww...super. dat zag je ook op filmpjes. Mooi was die tijdquote:
De laatste crematie waar ik geweest ben is een paar jaar terug, toen werd alleen verzocht mobiel op stil te zetten of uit te doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is ook zo. Omdat manlief en ik beiden in het uitvaartwezen gewerkt hebben, vroeg ik me dat af. Maar dat is al weer een tijd geleden. Dus
Dat laatste is dan een voordeel voor hem, maar blijft jou bij.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was het ook.
Die wanen van hem zijn angstaanjagend, vooral voor hem.Eergisteren heeft hij zijn eten door het zaaltje gegooid....ze hadden 1 van onze katten geslacht en zaten die op te eten. Kom je daar aan , zit hij te huilen als een klein kind.Gelukkig had ik filmpjes op mijn mobiel. Na een uur was hij weer rustig. Ennnn..de volgende dag vergeten.
Lijkt me ook logisch.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De laatste crematie waar ik geweest ben is een paar jaar terug, toen werd alleen verzocht mobiel op stil te zetten of uit te doen.
Ik denk niet dat je iedereen de mobiel in kan laten leveren, het is ook maar een enkeling die dat doet denk ik.
ja zeg dat, leuk om weer een beetje dingetjes terug te kijken.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oww...super. dat zag je ook op filmpjes. Mooi was die tijd
Het gaat vandaag weer beter (met mij). Ik ben er ook nog, zeg ik dan.Komt goed.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan een voordeel voor hem, maar blijft jou bij.
Naar hoor. Veel sterkte.
Echt wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zeg dat, leuk om weer een beetje dingetjes terug te kijken.
het is echt zo raar. als je kan kijken maar je denkt, ga toch weg met die lamme utopianen is het geen enkel probleem. nu is het op zwart en denkje, goh best jammer
Ik weet niet eens meer hoe we op dit onderwerp kwamen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch.
Waar hebben we het over![]()
Ik vind de herinneringen aan de RLSsen leuker
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het gaat vandaag weer beter (met mij). Ik ben er ook nog, zeg ik dan.Komt goed.
is ook een heerlijk tijd verdrijf, beetje mensen kijken en erover lullenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel.
Het werd ook zo'n gewoonte: als ik hier klaar was met de kattenbakken en het verdere huishouden, gelijk de pc aan en even loeren. En dan verdikke blijven zitten loeren.
Ja, ik mis het.
Die foto met Ceesionequote:Op donderdag 19 december 2019 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe we op dit onderwerp kwamen.
Je hebt gelijk.
Ik was kapot van verdriet toen ik Fritsie moest laten inslapen, moest er niet aan denken omquote:Op donderdag 19 december 2019 21:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat nog niet tegengekomen.
Ik vind het al heel vreemd dat mensen foto's van hun overleden huisdier plaatsen. Sowieso daar foto's van maken vind ik vreemd.
Hi Aggie, lekker toch ff na kwekken!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een leuk idee om nog ff na te praten hier. Ben weer aanwezig. Goedenavond allemaal.
Dat ze niet verzopen is , al die tranem😂quote:Op donderdag 19 december 2019 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kijk dit mis ik nou![]()
hier word je toch blij van
Klopt Fritsie.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik was kapot van verdriet toen ik Fritsie moest laten inslapen, moest er niet aan denken om
Ik foto te maken van dat trieste lijfje wat daar lag😭
Dat hadden wij ook met onze honden, dacht er niet eens bij na.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik was kapot van verdriet toen ik Fritsie moest laten inslapen, moest er niet aan denken om
Ik foto te maken van dat trieste lijfje wat daar lag😭
Echt wel Fritsie. Leuk idee van je.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hi Aggie, lekker toch ff na kwekken!
😚 knuf voor jouquote:Op donderdag 19 december 2019 22:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel Fritsie. Leuk idee van je.
ja joh gek wijfquote:Op donderdag 19 december 2019 22:52 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze heeft echt, echt waar, maat 38.
Ja toen wel
merel is thuisquote:Op donderdag 19 december 2019 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6OkIG5JlHL/ Lukt het zo?
Omg...Ik ben aan het vissen, daarom wat later de reacties. Sterkte mop..Xxquote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omg...Ik ben aan het vissen, daarom wat later de reacties. Sterkte mop..Xx
Zelfs thuis die gemaakte lach..Echt zum kotzenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
Tering wat is het toch ‘n aandachtshoer😳quote:Op donderdag 19 december 2019 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
damn die tim jongequote:Op donderdag 19 december 2019 23:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ruzie Tim en Erik.
[ afbeelding ]
BAM bustedquote:Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Na een markt. Hiske, die uit het kistje geld pikt en in het rode heuptasje van Christel doet.
[ afbeelding ]
Dat waren echt 2 sneaky bitches.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Na een markt. Hiske, die uit het kistje geld pikt en in het rode heuptasje van Christel doet.
[ afbeelding ]
en proberen shelly als dief neer te zetten, omdat shel zogenaamd geld achterover had gedruktquote:Op donderdag 19 december 2019 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat waren echt 2 sneaky bitches.En daarna de vermoorde onschuld spelen en Sanne afbranden omdat ze de waarheid zei.
Winnaar Utopia 2.
echt hoor!quote:Op donderdag 19 december 2019 23:39 schreef Verida het volgende:
[..]
en proberen shelly als dief neer te zetten, omdat shel zogenaamd geld achterover had gedrukt
Kan ze meteen terug dokken van die 65K wat ze gewonnen heeft....quote:Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
zou liever willen weten wat haar moeder hier van vindquote:Op vrijdag 20 december 2019 00:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan ze meteen terug dokken van die 65K wat ze gewonnen heeft....
Maar ze is altijd goudeerlijk geweest...Ik beticht haar er nog steeds van dat ze in gehuurd is door de febo......Vanaf het begin had ik dat gevoel al...quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou liever willen weten wat haar moeder hier van vind
NLP denkt even meequote:Op vrijdag 20 december 2019 00:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou liever willen weten wat haar moeder hier van vind
Yup. All for Pretty Belinda!quote:
Veel plezier Utoop 2quote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omg...Ik ben aan het vissen, daarom wat later de reacties. Sterkte mop..Xx
Jaaaaaa!!!!! Bedaaaaaaankkkt @ANTPQ-36quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil @:ANTPQ-36 bedanken voor zijn kliko stream met muziek. van het een kwam het ander en toen hadden we een live reporter mandy ter plaatse
mandy zat totaal in het gips, maar diehard utopia exit aan de poort zoals altijd.
genieton was het.![]()
dat ga ik niet vergeten denk ik
echt goed manquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!!! Bedaaaaaaankkkt @:ANTPQ-36
Dat was super, de muziek. Mandy van top tot teen in het gips x 1000 maar ze flikte het toch.
Haske lekker!quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt goed man![]()
hele kar vol snekkies
[ afbeelding ]
Welkom thuis dan maar!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kun jij die dobber de volgende keer niet streamen
'n GoPro als dobberquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kun jij die dobber de volgende keer niet streamen
Ja dat kan zie ik net..... Dus Utopia2.0!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat kan zie ik net..... Dus Utopia2.0!
quote: De GoPro Super Suit is een (onderwater)behuizing die jouw GoPro 5, Hero 6 of Hero 7 Black action cam beschermt tegen extreme outdooractiviteiten. Deze behuizing schermt jouw camera optimaal af van rondvliegend zand, steentjes en vuil. Ook is het mogelijk om je GoPro mee te nemen tot een diepte van zestig meter onder water
schep netje meequote:Op vrijdag 20 december 2019 01:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Utopia2.0 zo lang onder water kan zonder zuurstof
In Dubai is het alweer half vijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Dubai is het alweer half vijf
jeetje wat veel lichtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
geinig hier ben ik is geweestquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Links boven in dat scherm bij Live Cams kan je diverse landen 'n cam aan klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarna door naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Goedemorgen Poezquote:Op vrijdag 20 december 2019 06:58 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen dit is een leuke topic
Morguh poes en fritsie.quote:
roestig he hiero het is overal nog rustig. Ben weer op tijd klaar met me rondje lopen, rommel opruimen etc. Hou tijd over nuquote:
Wat was Gerrit nog slank daar .quote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
was ik alweer helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
Ja toen hadden ze daar nog geen knoflooksausquote:
Goede morgen Dotteke , Fritsie en Poezewoes , ik heb mijn kamer al gedaan , dat is lang geleden dat ik dit zo vroeg deedquote:
LOL poez dat kloptquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja toen hadden ze daar nog geen knoflooksaus
zie je wel, ik wist dat ik iets fout deedquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die doet er 'n haakje in, zodat hij niet weg kan lopen als die er in bijt
auwwwwwquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die doet er 'n haakje in, zodat hij niet weg kan lopen als die er in bijt
Danke...quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.petities.com/(...)4gJe5Bxg_JmwQZkImA_Q
wowquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
SL bij ons in de buurt.
Mooi zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
SL bij ons in de buurt.
Mooie sl hebben julliequote:Op vrijdag 20 december 2019 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
SL bij ons in de buurt.
3x is scheepsrecht ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Voor mij hoeft een derde keer Utopia niet meer
De eerste keer viel het al tegen, de tweede was helemaal een flop
Ik zie liever iets anders
Nou denk dat een Utopia 3 nog meer een telleurstelling gaat wordenquote:
Hier heb ik vanochtend echt even van genoten,zulke mooie kleuren.quote:
iets totaal nieuws.....quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk dat een Utopia 3 nog meer een telleurstelling gaat worden
Weer die markten, weer die flut evenementen, weer al die luxe
Nee, iets totaal nieuws, iets waarbij ze geen schuim nodig hebben en die daar dan ook niet komen.
Eindelijk eens een keer zelfvoorzienend zoals het bedoelt was.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk dat een Utopia 3 nog meer een telleurstelling gaat worden
Weer die markten, weer die flut evenementen, weer al die luxe
Nee, iets totaal nieuws, iets waarbij ze geen schuim nodig hebben en die daar dan ook niet komen.
Laters.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:55 schreef Schakeltopia het volgende:
tot de volgende sessie lieve menson![]()
ff druk bezig doen enzo
Ik denk dat het beeld erover voorgoed verpest is, het zal altijd een herhaling van zetten blijven, wat voor format men ook zal bedenken...quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Eindelijk eens een keer zelfvoorzienend zoals het bedoelt was.
Geen info van buitenaf.
Stond op FB.quote:
Okee , ook dit zag ik voorbij komen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Okee , ook dit zag ik voorbij komen,Heb ik ook gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Weet je FF we wachten het gewoon af en is er niets , jammer danquote:
Een eigen moestuinquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Eindelijk eens een keer zelfvoorzienend zoals het bedoelt was.
Geen info van buitenaf.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je FF we wachten het gewoon af en is er niets , jammer dan
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]ow my god wat erg. Mijn man heeft ms. Kut ziekte. Zeg altijd, kan erger. Zo zie je maar. Sterkte hoor. Gelukkig zijn wij beiden erg positief.
Jullie ook.quote:
LV tas en een jas van de Aldi.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Merel gaat winkelen, tja die heeft weinig om aan te trekken
Lijkt wel een plastic tasquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
LV tas en een jas van de Aldi.
Ik denk Thuis , ik las ook dat ze in een hotel zaten , iemand reageerde met niet liegen Merel , allemaal de zelfde huiskamerquote:
die was hilarischquote:
Heeft ze nu alleen 'n tuniek en panty aan........ en die wanstaltige nepjasquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Turkse LV tas kosten 'n tientjequote:Op vrijdag 20 december 2019 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
LV tas en een jas van de Aldi.
Maar ze zitten wel weer allemaal op Insta. Ik denk dat ze toch thuis zijn. Maar vind het raar, want met de Uto1 finale was dat niet zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk Thuis , ik las ook dat ze in een hotel zaten , iemand reageerde met niet liegen Merel , allemaal de zelfde huiskamer
quote:
over lippen gesprokenquote:
Dit is ook duidelijk een neppert.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Turkse LV tas kosten 'n tientje
Merel is d'r geld aan het uitgeven wat ze over heeft gehouden, en wat ze eigenlijk overquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:10 schreef ES... het volgende:
Je kunt ook gewoon een andere lifestream bekijken: https://www.npo3fm.nl/live![]()
Is er een waar Merel aan mee zou moeten doen, ze lopen voor slachtoffers van mensenhandel.
Ze had nog wat zakgeld over....quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel is d'r geld aan het uitgeven wat ze over heeft gehouden, en wat ze eigenlijk over
wilde maken naar WRTW
zakgeld van merel is te vergelijken met de kruik van de weduwe van Sarfath.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk "Achterover gedrukt"
2200 euro weer terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk "Achterover gedrukt"
Ja zeker jammer dat het afgelopen is, maar gister 'n geweldige winnares! Wat deed ze het goedquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
zakgeld van merel is te vergelijken met de kruik van de weduwe van Sarfath.
(jammer he, dat masterchef australie af is gelopen, heel holland bakt is toch niet helemaal hetzelfde)
Heel terechte winnaar, jong grietje en dan zo kunnen koken, en kunnen anticiperen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja zeker jammer dat het afgelopen is, maar gister 'n geweldige winnares! Wat deed ze het goed
die Larissa.
zo te zien heeft ze geen broeken in de kast.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kunstgrasquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Direct een stuk minder rozequote:Op vrijdag 20 december 2019 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer naar Londen denk,Victoria`s secret leegkopen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
zo te zien heeft ze geen broeken in de kast.
maar dat zijn onderbroeken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer naar Londen denk,Victoria`s secret leegkopen.
Ja maar,die heeft ze wel nodig toch?quote:
Veters van AliExpress zijn goedkoperquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,die heeft ze wel nodig toch?
Wat heeft dat #makeup #shownieuws #panter #diva #presenteren te maken met 'n verjaardagquote:
En die mini Merel dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat heeft dat #makeup #shownieuws #panter #diva #presenteren te maken met 'n verjaardag
van 'n 6 jarig jongetje.
Het is gewoon een felicitatie voor een kindquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:39 schreef Alocanda het volgende:
Ja logisch, hoe durft dat irritante joch jarig te zijn en shine te pakken.
Het ging om de #.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon een felicitatie voor een kind
Je leest voor geen meter. Maar ik heb jou al jaren in de negeerstand staan en wil dat liever blijven doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, dat hoort nou eenmaal bij social media.
Wat precies?quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ziet ze nu echt zelf niet dat het geen porem is????
Lelijk kan ik naar echt niet noemen, als ik naar de foto kijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:37 schreef mcspicy het volgende:
Al draagt een panter een gouden ring,het is en blijft een lelijk ding!
De persvoorlichter van Merel is ook weer aanwezig zie ik!quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Lelijk kan ik naar echt niet noemen, als ik naar de foto kijk.
de scheve wenkbrauwquote:
Het is iig stukken beter dan in utopia.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Lelijk kan ik naar echt niet noemen, als ik naar de foto kijk.
Wel met de nodige fotosoep filters zo te zien...quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is iig stukken beter dan in utopia.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:45 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wel met de nodige fotosoep filters zo te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Eerlijk, ik heb best moeite met afkicken, bepaalde dagelijkse routines, tis weg, 7 uur streams, de eerste COSsers die binnen komen, bakkie koffie erbij, ik ga maar weer een abonnement op de Volkskrant nemen, en zaterdags het cryptogram oplossen Haha. Hier net zo hoor.
is er hier een subforum voor het zaterdagse cryptogram van de Volkskrant? Ik heb al trouwens 2 keer gewonnen, de geweldige geldprijs van 25 euro ofzoquote:
Ik denk echt dat we dat allemaal wel in meer of mindere mate hebben, Braam.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Eerlijk, ik heb best moeite met afkicken, bepaalde dagelijkse routines, tis weg, 7 uur streams, de eerste COSsers die binnen komen, bakkie koffie erbij, ik ga maar weer een abonnement op de Volkskrant nemen, en zaterdags het cryptogram oplossen
Je gelooft toch niet dat die bende mijn huis binnenkomt he?quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam dat aan diggelen binnen of heb jij dat in een woedeaanval gedaan, FF?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat die bende mijn huis binnenkomt he?
Je weet maar nooit Soulquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar nu wel met spinnenpootjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
Die kleur is een stuk beter. Het geel is pleite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |