Ik verdenk @bitterbalquote:Op donderdag 19 december 2019 09:04 schreef Karzai het volgende:
Het laatste avondmaal met duindorpers😃
Ik probeer straattaal juist te mijden.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ey![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar Bargoense of straattaal- of anderszins informele namen voor geldbedragen. Ik heb al wel het e.e.a. gevonden, maar wat weten jullie? Alvast bedankt![]()
PS did is nied voor sgool
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verdenk @:bitterbal
Doekoe? Floes?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ey![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar Bargoense of straattaal- of anderszins informele namen voor geldbedragen. Ik heb al wel het e.e.a. gevonden, maar wat weten jullie? Alvast bedankt![]()
PS did is nied voor sgool
Ja dat is doekoe. Maar ik doel meer op bedragen: affoe, donnie, barkie dat soort dingen. En dan ook met hoeveel er dan bedoeld wordt.quote:
De OP met duindorp.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k weet niet waar het over gaat
Je begrijpt de berichten van je dealer niet?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is doekoe. Maar ik doel meer op bedragen: affoe, donnie, barkie dat soort dingen. En dan ook met hoeveel er dan bedoeld wordt.
ah ja heb het niet gezien :pquote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De OP met duindorp.
Heb hem al weggehaald
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je begrijpt de berichten van je dealer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |