Ik heb het gezien, ze heeft een kerstnummer met Roy Donders uitgebracht.quote:Op donderdag 19 december 2019 01:23 schreef shiitake het volgende:
Corry Konings bij Pauw. Misschien heeft ze het dan ook nog over de gigantische hit die ze onlangs met de repperts heeft gemaakt.
Morgen even terugkijken, ook lekker zonder reclamequote:Op donderdag 19 december 2019 01:09 schreef shiitake het volgende:
Herhaling op tv nu is ook wel weer even genieten. Uitslag van de paspoorthouders.
Misschien hebben ze elkaar wel door Utopia ontmoet en plannen gemaakt?quote:Op donderdag 19 december 2019 01:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ze heeft een kerstnummer met Roy Donders uitgebracht.
Geen dank!quote:Op donderdag 19 december 2019 03:01 schreef Elounda het volgende:
Iedereen bedankt voor ALLES!!!!
Jullie hebben mij door een moeilijke periode heen geholpen. Heerlijk dat de COS bestond. Love u!!!
Fijne Kerstdagen en een mooi en gezond 2020 gewenst.
Tot ooit!!!!
Liefs, Elounda
quote:
Het zou kunnen toch dat de hele "Live bij de poort" een publiciteitsstunt is? De kans is superklein maar het is niet nihil.quote:
Nou Merel is het zeker niet, die was echt niet vrolijk gisteren, toen ze de poort uitgingen.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:46 schreef Appeltje het volgende:
Is er nog een kans dat Hiske niet de winnaar is?
quote:Op donderdag 19 december 2019 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners op de andere stream voor de streams eraf gingen, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
De bewoners maken zich op voor de finale - deel 1.
x7pc97s
Ergens anders las ik weer dat het een leugen was.quote:Op donderdag 19 december 2019 01:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vind het zo'n vaag verhaal dat in de bosjes liggen luisteren.
Brandon was toch ook blij?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou Merel is het zeker niet, die was echt niet vrolijk gisteren, toen ze de poort uitgingen.
De enige die echt vrolijk was, dat was Hiske
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het laatste deel, hier staan meer fragmenten: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
[ afbeelding ]
De bewoners maken zich op voor de finale - deel 2.
x7pcu7p
Lijkt me niet stond al vrij snel een berichtje van Brandon op sociale media, dat hij thuis was.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:47 schreef goldback het volgende:
Is er gisteren nog een eind feestje voor alle aanwezige (oud)deelnemers van Utopia gewest georganiseerd door Talpa?
Dus doeg en nu oprotten past uiteraard bij de dodelijk kilheid van JdMquote:Op donderdag 19 december 2019 09:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lijkt me niet stond al vrij snel een berichtje van Brandon op sociale media, dat hij thuis was.
Waarom zou dat. Ik geloof wel dat Hiske de winnaar is. De geruchten zijn te sterk.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:20 schreef Bwoek het volgende:
[..]
Het zou kunnen toch dat de hele "Live bij de poort" een publiciteitsstunt is? De kans is superklein maar het is niet nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |