Ach waarom? Het suddert toch nog wel na, morgen en overmorgen ook nog wel denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:36 schreef chufi het volgende:
laatste met een gelijk maar een slotje er op ?
Lijkt mij ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ach waarom? Het suddert toch nog wel na, morgen en overmorgen ook nog wel denk ik.
Nihil. It is.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:46 schreef Appeltje het volgende:
Is er nog een kans dat Hiske niet de winnaar is?
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
hebben de beesten al gegeten dan ?
statisch gezien zou het hebben gekund ..quote:Op donderdag 19 december 2019 00:46 schreef Appeltje het volgende:
Is er nog een kans dat Hiske niet de winnaar is?
top top topquote:Op donderdag 19 december 2019 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners op de andere stream voor de streams eraf gingen, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
De bewoners maken zich op voor de finale - deel 1.
x7pc97s
Vind het zo'n vaag verhaal dat in de bosjes liggen luisteren.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
statisch gezien zou het hebben gekund ..
Welterusten en bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2019 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners op de andere stream voor de streams eraf gingen, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
De bewoners maken zich op voor de finale - deel 1.
x7pc97s
daar ligt nog voor jaren aan overbodig voedsel ... en anders gaat ie gewoon weer thuis bedelenquote:Op donderdag 19 december 2019 01:15 schreef Flow3r het volgende:
Arme keesje krijgt ineens geen eten meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |