Zou methadon helpen bij deze afkick.quote:
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:50 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zou methadon helpen bij deze afkick.
Morgen gelijk naar de dokter.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 18 december 2019 23:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Denk je dat er een nieuwe RLS komt?
Neuh ..ik ben er wel overheen . ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat zegt je gevoel?
Of tril je nog te erg van het afkicken.
quote:Op donderdag 19 december 2019 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neuh ..ik ben er wel overheen . ik zou het echt niet weten.
Ik ga er vanuit dat er nog wel een BB komt.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neuh ..ik ben er wel overheen . ik zou het echt niet weten.
En er zijn nog genoeg Cossers die nog ff na willen kleppen. Maar heb nu al spijt dat ik dezequote:Op donderdag 19 december 2019 00:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een beetje een abrupt einde.
Het was plots , en ff wennen ..dat welquote:Op donderdag 19 december 2019 00:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach joh geen spijt van hebben, het komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En er zijn nog genoeg Cossers die nog ff na willen kleppen. Maar heb nu al spijt dat ik deze
topic geopend heb.
Nee joh, lekker verder lullen...quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En er zijn nog genoeg Cossers die nog ff na willen kleppen. Maar heb nu al spijt dat ik deze
topic geopend heb.
Slaap lekker Fritsie...Hoop dat de pijn wat minder is...quote:
Wat me opvalt, op geen een foto Merel en Jessie, al waren die er wel. Merel geen zinquote:
Die muts moet ze ook ritueel verbranden!quote:Op donderdag 19 december 2019 07:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hiske weer met die lelijke muts over haar gestylde haar.Zo koud was het nou ook weer niet.
Goedemorgen Fritsie!quote:Op donderdag 19 december 2019 07:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die muts moet ze ook ritueel verbranden!
Goedemorgen Shiitake
Ja die Brandon is zeker flink afgevallen, hij heeft ook veel in de gym gehangen en bewustquote:Op donderdag 19 december 2019 07:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie!Kopje koffie gaat er wel in, ben nog niet helemaal wakker.
![]()
Het valt me op de foto's pas op dat Brandon zo'n mager (ingevallen) gezicht heeft.
Die zullen wel balen ....hoogmoed is dus echt voor de val gekomenquote:Op donderdag 19 december 2019 06:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat me opvalt, op geen een foto Merel en Jessie, al waren die er wel. Merel geen zin
of voelde die zich te goed voor dat klootjesvolk?
quote:Op donderdag 19 december 2019 07:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Die zullen wel balen ....hoogmoed is dus echt voor de val gekomen![]()
Wat mij opvalt is dat ze, als ze zelfs maar een paar minuten buiten die poort zijn, er zo veel meer ontspannen uitzien, behalve His, die is echt nog wel in de stressquote:Op donderdag 19 december 2019 07:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die Brandon is zeker flink afgevallen, hij heeft ook veel in de gym gehangen en bewust
op zijn voeding gelet.
Ik heb me een beetje verkeert uitgedrukt Joke , ik zal het cossen in de morgen wel missen , maar de streams nietquote:Op donderdag 19 december 2019 08:50 schreef Joke43 het volgende:
Nou ik mis het echt wel hoor. ‘s morgens even de streams aan met n kopje koffie. Lezen in de cos wat er vannacht allemaal gebeurt is. Filmpjes terug kijken. Niks meer van dit alles. Ja mijn kopje koffie, die is er gelukkig nog wel.
Geen spijt hebben, ik ben blij met dit topic.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
topic geopend heb.
Ik ben benieuwd hoelang die twee nu nog een stel zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 06:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat me opvalt, op geen een foto Merel en Jessie, al waren die er wel. Merel geen zin
of voelde die zich te goed voor dat klootjesvolk?
quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee joh.... ben er blij mee!!
[..]
topic geopend heb.
Ja ik dus ook , maar ik denk zo maar van niet langquote:Op donderdag 19 december 2019 09:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang die twee nu nog een stel zijn
Wakker worden ...... wakker worden ......wakker wordenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:27 schreef PTLe het volgende:
[..]HAHAHA.
Wakker worden ...... wakker worden ......wakker worden![]()
Had je dat niet verwacht? Ik zat er op te wachten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk het niet nu al dat gedoe op rtl over rl programma'squote:Op donderdag 19 december 2019 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er nog wel een BB komt.
Waarom spijt, is toch leuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
topic geopend heb.
Ja tiis wat he Cobain,quote:
Beter dan "Wijnen, Wijnen, Wijnen"quote:Op donderdag 19 december 2019 09:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wakker worden ...... wakker worden ......wakker worden![]()
Ze zeggen dat je op het scherm wat dikker lijkt, en dat is met Brandon zeker zo.quote:
Echt hè Elounda, greep vanmorgen ook met met het opstarten...quote:Op donderdag 19 december 2019 10:04 schreef Elounda het volgende:
Heeft Merel nou haar 24 uur aangevraagd?
lariekoek, jeetje dit is echt afkicken menson
Ja zeg dat Fritsie , van die vent word je gillend gekquote:Op donderdag 19 december 2019 10:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter dan "Wijnen, Wijnen, Wijnen"
Ja echt Fritsie.... Dit doet gewoon even héél zeer.. Goedemorgen lieverd.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè Elounda, greep vanmorgen ook met met het opstarten...
Heb nog geen aflevering gezien van die enge pisnicht............... En er komt 'n nieuwe seriequote:Op donderdag 19 december 2019 10:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja zeg dat Fritsie , van die vent word je gillend gek
Goedemorgen Kanjer.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja echt Fritsie.... Dit doet gewoon even héél zeer.. Goedemorgen lieverd.
Ik vond hem in Ik vertrek heel leuk. Ik kan hem nou wel schieten!quote:Op donderdag 19 december 2019 10:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb nog geen aflevering gezien van die enge pisnicht............... En er komt 'n nieuwe serie
aan voor de liefhebbers!![]()
Ga ik wel lekker netflixen
Precies , ik kikj nu naar de Crouwn , echt heel mooi , en ik heb ook al verschillend spannende series gezien Via Vis is spannend .Daar kunnen we het ook over hebben toch ?quote:Op donderdag 19 december 2019 10:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb nog geen aflevering gezien van die enge pisnicht............... En er komt 'n nieuwe serie
aan voor de liefhebbers!![]()
Ga ik wel lekker netflixen
The Crown, geweldige serie. Heb serie 3 in 1 dag gekeken en genoten!quote:Op donderdag 19 december 2019 10:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Precies , ik kikj nu naar de Crouwn , echt heel mooi , en ik heb ook al verschillend spannende series gezien Via Vis is spannend .
The Crown is zo goedquote:Op donderdag 19 december 2019 10:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Precies , ik kikj nu naar de Crouwn , echt heel mooi , en ik heb ook al verschillend spannende series gezien Via Vis is spannend .
Draait hier niet om mij hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk! Afkicken van UTO met Fritsie
Ja toch Laverderr , en af en toe wat over netflix aan elkaar vertellen , hartstikke leukquote:Op donderdag 19 december 2019 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk! Afkicken van UTO met Fritsie
Yesssssquote:Op donderdag 19 december 2019 10:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja wat ik tot nu toe heb gezien echt heel mooi
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier aan? Regiekamer toch?
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja FF, maak er 'n poster van en hang het boven je bed of in het schijthuis!
Heb alles op FB over Utopia al verwijderd.......... Dus Talpa kom maar op met 'n nieuwe BBquote:
Ik ook alles al verwijdert van FB , opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 19 december 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb alles op FB over Utopia al verwijderd.......... Dus Talpa kom maar op met 'n nieuwe BB
of "De Gouden Kooi"
owwwww echt was hij ziek ?quote:Op donderdag 19 december 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijg net 'n pop up dat Jules Deelder overleden is
Heb alleen nog 'n map met caps en bewerkingen van Uto 1+2quote:Op donderdag 19 december 2019 10:23 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ook alles al verwijdert van FB , opgeruimd staat netjes
Ik lees het ook.... kort ziekbed. Later meer.quote:
R.I.Pquote:Op donderdag 19 december 2019 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
75 jaar en 'n zeer kort ziekbed...
Dus je kunt makkelijk 75 jaar worden terwijl je spuit, slikt en snuift. Dat blijkt nu wel weer.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk... dat is beter dan wachten of er nog beeld uit Utopia komtquote:Op donderdag 19 december 2019 10:22 schreef PTLe het volgende:
Ik ga vanmiddag naar een Ballet voor stelling in de Bios , vanuit Engeland uitgezonden Royal opera house Coppelia
Oh da's waar...... ik spuit en slik ookquote:Op donderdag 19 december 2019 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kunt makkelijk 75 jaar worden terwijl je spuit, slikt en snuift. Dat blijkt nu wel weer.
Daar hebben we FF voorquote:Op donderdag 19 december 2019 10:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk... dat is beter dan wachten of er nog beeld uit Utopia komt
Nou, daarom, Fritsquote:Op donderdag 19 december 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh da's waar...... ik spuit en slik ook
Ik doe prikken, meten, spuiten, eten...dus ja, ik hoop ook dat ik er oud mee wordquote:
Hij lustte ook wel een druppel of meer..quote:Op donderdag 19 december 2019 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kunt makkelijk 75 jaar worden terwijl je spuit, slikt en snuift. Dat blijkt nu wel weer.
Hoop het ook voor jequote:Op donderdag 19 december 2019 10:36 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik doe prikken, meten, spuiten, eten...dus ja, ik hoop ook dat ik er oud mee word
Oh ja. Drank spuugde hij ook niet in.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:36 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij lustte ook wel een druppel of meer..
Als tegenhanger van de speed..quote:Op donderdag 19 december 2019 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Drank spuugde hij ook niet in.
*neutje pakt
Leuk! Ff kijken.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:37 schreef spapaars het volgende:
Brandon verteld in een ruim 10 minuten durende filmpje
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-12-19
Hier idem, vanmorgen nuchter stond die weer op 17.2quote:Op donderdag 19 december 2019 10:36 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik doe prikken, meten, spuiten, eten...dus ja, ik hoop ook dat ik er oud mee word
quote:
Jeetje , de nacht burgemeester is niet meer .quote:Op donderdag 19 december 2019 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is pittig Frits. Poehquote:Op donderdag 19 december 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier idem, vanmorgen nuchter stond die weer op 17.2
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:04 schreef Elounda het volgende:
Heeft Merel nou haar 24 uur aangevraagd?
lariekoek, jeetje dit is echt afkicken menson
Als hij wordt gecremeerd, is heel Rotterdam high.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Jeetje , de nacht burgemeester is niet meer .
Ik vanmorgen het begin weer even. Hahahahaquote:Op donderdag 19 december 2019 10:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]Heb net een paar afleveringen gezien van juli vorig jaar.
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als hij wordt gecremeerd, is heel Rotterdam high.
Leuk afscheidscadeautje.
Dan moet ik wel heel diep graven, Uto1= Charlotte, LauraA, LauraB aka Toekan, Giorgio, Vanessaquote:Op donderdag 19 december 2019 10:46 schreef cobain1994 het volgende:
Kennen jullie de namen nog wel van alle oud inwoners?
Ja laat die gast toch eerst eens lekker rotten in die Dubai-cel. Hij is zo zielig hele dagquote:Op donderdag 19 december 2019 10:53 schreef magnaal het volgende:
Poe ze zetten er wel vaart achter..
In de EBI in Vught zal straks een eerste verhoor door de rechter-commissaris - een onderzoeksrechter - van Taghi plaatshebben.
Paul, Hakim, Isabella, Ruud, Nicolinequote:Op donderdag 19 december 2019 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel diep graven, Uto1= Charlotte, LauraA, LauraB aka Toekan, Giorgio, Vanessa
En ondertussen Skyradio.... https://www.kerstradiozenders.nl/
Heb het begin niet echt bewust meegemaakt,, begon toen net met de chemo en bestralingquote:Op donderdag 19 december 2019 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Paul, Hakim, Isabella, Ruud, Nicoline
En de meest belangrijke voor het verloop van het verblijf van alle andere utopianen....Petertje!quote:Op donderdag 19 december 2019 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Paul, Hakim, Isabella, Ruud, Nicoline
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En de meest belangrijke voor het verloop van het verblijf van alle andere utopianen....Petertje!
Ja hier staat er weer alle luxe op hem te wachten..quote:Op donderdag 19 december 2019 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja laat die gast toch eerst eens lekker rotten in die Dubai-cel. Hij is zo zielig hele dag
alleen maar 1 kopje vieze thee en zijn matras delen met 'n celmaat.
Ja, moeten we nu medelijden met hem hebben? Hij krijgt het nu maar goed, hier in Nederland.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja laat die gast toch eerst eens lekker rotten in die Dubai-cel. Hij is zo zielig hele dag
alleen maar 1 kopje vieze thee en zijn matras delen met 'n celmaat.
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, moeten we nu medelijden met hem hebben? Hij krijgt het nu maar goed, hier in Nederland.
Maar goed, on topic. Oh wacht
En in Marokko zeker in zijn luxe appartement/villa met 'n enkelbandje om?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja hier staat er weer alle luxe op hem te wachten..
En er zullen heus wel maatjes van hem in de EBI zitten..
Maar anders had Marokko hem willen hebben
Ik las vanmorgen dat er een advocaat had geklaagd dat hij "ontvoerd" zou zijn om in Nederland in de cel te komen...quote:Op donderdag 19 december 2019 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, moeten we nu medelijden met hem hebben? Hij krijgt het nu maar goed, hier in Nederland.
Maar goed, on topic. Oh wacht
nou zoiets ja, alhoewel ze hem daar ook niet echt aardig vinden, vanwege die vergismoordquote:Op donderdag 19 december 2019 11:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En in Marokko zeker in zijn luxe appartement/villa met 'n enkelbandje om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Inez Weski weer (die met dr zwarte ogen) die is altijd wel controversieel, maar een goed advocate...helaasquote:Op donderdag 19 december 2019 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat er een advocaat had geklaagd dat hij "ontvoerd" zou zijn om in Nederland in de cel te komen...
Akequote:Op donderdag 19 december 2019 11:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou zoiets ja, alhoewel ze hem daar ook niet echt aardig vinden, vanwege die vergismoord
We kunnen om de beurt een naam van een oud Utopiaan of BB/DGK er noemen, maar dan wel op alfabet..Dan halen we de 5000 wel
Die gozer heeft echt een rare kronkel..quote:Op donderdag 19 december 2019 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
Ruud is nog steeds verlieft op zichzelf
Ja hij was erg met zichzelf ingenomenquote:Op donderdag 19 december 2019 11:09 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt een rare kronkel..
Kwam deze nog tegen, Billy voor haar nose job....quote:Op donderdag 19 december 2019 11:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou zoiets ja, alhoewel ze hem daar ook niet echt aardig vinden, vanwege die vergismoord
We kunnen om de beurt een naam van een oud Utopiaan of BB/DGK er noemen, maar dan wel op alfabet..Dan halen we de 5000 wel
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:06 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]Heerlijk die oude beelden, daar was Uto2 maar 'n slap aftrek van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen, Billy voor haar nose job....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan kreeg Lieke vervolgens van de psycholoog te horen dat het haar eigen schuld was, want ze was "passief agressief"quote:Op donderdag 19 december 2019 11:17 schreef magnaal het volgende:
daar wisten ze wel wat ze met ketchup enz moesten...
Dit was Merel toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Alleen het baby vet moest er nog af , komt goed
DGK was echt verslavend gaaf. Wat heb ik genoten......... Hoor nog die snerp stem van Natasiaquote:Op donderdag 19 december 2019 11:25 schreef magnaal het volgende:
Echt he, blijf ik weer verdwaald in deze filmpjes ...Ik ga wat anders doen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Huub die echt voor niemand bang wasquote:Op donderdag 19 december 2019 11:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DGK was echt verslavend gaaf. Wat heb ik genoten......... Hoor nog die snerp stem van Natasia
NEE BRIAN, NIET DOEN BRIAN. NEEEEE
En hop daar rende ze weer achter brian aan door de tuin. Brian die achter Huub
aan zat.,![]()
![]()
Ruzie met Bronno,toen moest ze even aarden.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was ze toen niet verdrietig dat ze haar blauwe Jomanda gewaad kwijt was?
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit is echt de mooiste tijd van 6 jaar utopia geweest
[ afbeelding ]
Billy is er wel op vooruit gegaan ...lolquote:Op donderdag 19 december 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Billy is er wel op vooruit gegaan ...lolquote:Op donderdag 19 december 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg. Dit ziet er niet uit.quote:
Ze spatte ook altijd van het scherm af...Vrouwtje Pollewop...quote:Op donderdag 19 december 2019 11:52 schreef cobain1994 het volgende:
En de winnaar is...
[ afbeelding ]
"De vis wordt duur betaald". Kniertjequote:Op donderdag 19 december 2019 11:52 schreef cobain1994 het volgende:
En de winnaar is...
[ afbeelding ]
Ik wordt helemaal parabrother....hihihiquote:Op donderdag 19 december 2019 11:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DGK was echt verslavend gaaf. Wat heb ik genoten......... Hoor nog die snerp stem van Natasia
NEE BRIAN, NIET DOEN BRIAN. NEEEEE
En hop daar rende ze weer achter brian aan door de tuin. Brian die achter Huub
aan zat.,![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Billy is er wel op vooruit gegaan ...lol
[..]
Omg. Dit ziet er niet uit.
Geweldig, De avonden en halve nachten dat Isa aan het oefenen was, heerlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit is echt de mooiste tijd van 6 jaar utopia geweest
[ afbeelding ]
Lang geleden Fritsiequote:Op donderdag 19 december 2019 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
PTLe en Isabella in Krommenie
[ afbeelding ]
Ik kocht op de markt haar CD geen idee hoe lang geleden ?quote:
Whahaha met "De Eurokok".quote:Op donderdag 19 december 2019 11:25 schreef magnaal het volgende:
Echt he, blijf ik weer verdwaald in deze filmpjes ...Ik ga wat anders doen haha
Smerig mens, kladdegat ughghhquote:
Wat leuk!!!!quote:Op donderdag 19 december 2019 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Een heel leuk filmpje.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:37 schreef spapaars het volgende:
Brandon verteld in een ruim 10 minuten durende filmpje
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-12-19
Inderdaad heel erg leukquote:
Klopt.. Martin, ouwe dwaas, moest altijd om hem lachenquote:Op donderdag 19 december 2019 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die is ook al weer heel wat jaartjes dood
Keek ook altijd zijn programma op RTVNHquote:Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Klopt.. Martin, ouwe dwaas, moest altijd om hem lachen
Was rechts niet die oliebollenbakker?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef Joke43 het volgende:
Om deze twee heb ik toen zo gelachen. [ afbeelding ]
Paul en Hakim o.i.d.?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef Joke43 het volgende:
Om deze twee heb ik toen zo gelachen. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was rechts niet die oliebollenbakker?
Meelbollen werden ze genoemd in de oliebollentest. Op de allerlaatste plaats geëindigd whaha.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Oliebollenbakkerquote:Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brendaquote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef stormiot het volgende:
[..]
Leuk om te zien die fotos. Wie is dat tussen Manon en Dylan?
Dat is Brenda de kapsterquote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef stormiot het volgende:
[..]
Ja zag t ook voorbijkomen Heftigquote:Op donderdag 19 december 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijg net 'n pop up dat Jules Deelder overleden is
Brenda.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef stormiot het volgende:
[..]
Menson, menson!quote:
Me2quote:Op donderdag 19 december 2019 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Keek ook altijd zijn programma op RTVNH
Leuk toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vanmorgen het begin weer even. Hahahaha
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor die hilarische foto's ....Prachtig...quote:
Zijner maar 109 😉 Dacht dat het er meer zouden zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 10:46 schreef cobain1994 het volgende:
Kennen jullie de namen nog wel van alle oud inwoners?
Die had de knie kapot, kan haast niet anders...quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:24 schreef PTLe het volgende:
Geweldig al de foto s dit is genietentot laters ik ga nu naar een ballet Coppilia , ik ga hier ook van genieten
![]()
![]()
Veel plezier PTLequote:Op donderdag 19 december 2019 13:24 schreef PTLe het volgende:
Geweldig al de foto s dit is genietentot laters ik ga nu naar een ballet Coppilia , ik ga hier ook van genieten
![]()
![]()
Gina.quote:
Cobain ook, die heeft volgens mij ook nog een hele collectie...quote:
quote:
Een soort van elegant ook nog.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Die vloog best op haar muil.
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van elegant ook nog.
Thanks 😊quote:Op donderdag 19 december 2019 13:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Gegoogeld, Utopia 2019, meen dat ie op tvblik naar bovenkwam
Linda.quote:
Wow...quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Linda die Billy nadoet.
Mooie compilatie van hem. Nu kun je toch zien dat hij echt niet stilgezeten heeft, wat velen hier altijd beweerden. Goeie gozer en zéér zeker ook beschaafd, wat je van de meesten daar niet kon zeggen. Voor mij is hij een winnaar.quote:
Jawel, die droeg Jessie 24/7 onder zijn arm.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:12 schreef Elounda het volgende:
Wel leuk om te zien, al die ordners netjes in de kast in 1. Die namen het héél serieus. In 2 nooit één ordner gezien.
Ik moest weer keihard lachen.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Linda die Billy nadoet.
Maar als je het verbergt tussen een kilo make up maak je het alleen maar erger. Als het daar al niet van komt.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jawel, maar aan een huidaandoening doe je niet zoveel.
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest weer keihard lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |