Zou methadon helpen bij deze afkick.quote:
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:50 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zou methadon helpen bij deze afkick.
Morgen gelijk naar de dokter.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 18 december 2019 23:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Denk je dat er een nieuwe RLS komt?
Neuh ..ik ben er wel overheen . ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat zegt je gevoel?
Of tril je nog te erg van het afkicken.
quote:Op donderdag 19 december 2019 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neuh ..ik ben er wel overheen . ik zou het echt niet weten.
Ik ga er vanuit dat er nog wel een BB komt.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neuh ..ik ben er wel overheen . ik zou het echt niet weten.
En er zijn nog genoeg Cossers die nog ff na willen kleppen. Maar heb nu al spijt dat ik dezequote:Op donderdag 19 december 2019 00:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een beetje een abrupt einde.
Het was plots , en ff wennen ..dat welquote:Op donderdag 19 december 2019 00:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een beetje een abrupt einde.
Ach joh geen spijt van hebben, het komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En er zijn nog genoeg Cossers die nog ff na willen kleppen. Maar heb nu al spijt dat ik deze
topic geopend heb.
Nee joh, lekker verder lullen...quote:Op donderdag 19 december 2019 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En er zijn nog genoeg Cossers die nog ff na willen kleppen. Maar heb nu al spijt dat ik deze
topic geopend heb.
Slaap lekker Fritsie...Hoop dat de pijn wat minder is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |