quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Als je niet doorhebt dat hij haar puur even als neukmateriaal ziet heb je echt een plaat voor je kop.quote:
Die gozer is beta as fuck.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:00 schreef Generationalpha het volgende:
Als je niet doorhebt dat hij haar puur even als neukmateriaal ziet heb je echt een plaat voor je kop.
Gast. Hij zoent 150 vrouwen. Die ziet haar echt niet als relatiemateriaal maar gaat er gewoon een keer overheen.quote:
Klopt. Dat had je nog niet door?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Okay zij is ook een thot blijkbaar.
nounou, en dan die suffe ogen dr bovenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik erger me aan die bek van die gast
Daarom passen ze wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:03 schreef Ik2 het volgende:
[..]
nounou, en dan die suffe ogen dr boven
die bek van haar is ook erg
Als je zo in trek bij de dames bent heb je a) dit programma niet nodig, en b) heb je niet dit soort dikkerds als neukie nodig.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:
Gast. Hij zoent 150 vrouwen. Die ziet haar echt niet als relatiemateriaal maar gaat er gewoon een keer overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |