Heeft Ajax echt een keer in deze samenstelling gespeeld?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
Dit idee heb ik helemaal zelf verzonnen, in tegenstelling tot mijn vorige topic: VBL / Het beste elftal van jouw favoriete club dit decennium!
Om het een beetje leuk te maken: de speler moet minimaal 10 wedstrijden voor jouw club gespeeld hebben!
Dat kan weer: https://www.buildlineup.com/
Ik begin, ik support Ajax!![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft Ajax echt een keer in deze samenstelling gespeeld?
Nee, het zijn de 11 slechtste individuen van het afgelopen decennium.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft Ajax echt een keer in deze samenstelling gespeeld?
Je snapt niet wat een decennium is?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:29 schreef Generationalpha het volgende:
Feyenoord 2006-2007 incoming?
Excuus, maar dat was zo'n godvergeten slecht team. Dat team mag wel dispensatie krijgen toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt niet wat een decennium is?
Ik vind het idee leuk maar ik zou de categorie dan aanpassen naar "vanaf 2000". Zoveel kutelftallen die ik me vanaf 2000 kan herinneren.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:38 schreef GGMM het volgende:
Verdomme Generationalpa je verpest alles!
Mensen leren maar gewoon wat het woord decennium betekent.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk maar ik zou de categorie dan aanpassen naar "vanaf 2000". Zoveel kutelftallen die ik me vanaf 2000 kan herinneren.
Genoeg spelers die geen 10 wedstrijden hebben gespeeldquote:Op woensdag 18 december 2019 17:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er nog wel 2 maken
Ik had de openingspost niet helemaal gelezen (die staan doorgaans bol van de fouten wanneer het een topic van GGMM betreft)quote:Op woensdag 18 december 2019 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genoeg spelers die geen 10 wedstrijden hebben gespeeld
We kunnen wel een team of 3 maken denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog zonder Immers, Kazim en Cabral enzo
Immers hoort bij lange na niet in jullie wall of shame.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog zonder Immers, Kazim en Cabral enzo
Alsjeblieft maat!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:10 schreef Ramboetan het volgende:
https://www.buildlineup.com/shared/5dfa6b56138c092e24aeba4e
Bijna gelukt om er een plaatje van te posten.
Natuurlijk wel, ook al is dat deels omdat ie drie jaar onbetwist basisspeler was.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Immers hoort bij lange na niet in jullie wall of shame.
Nieveld, Tiendalli, Buijs en Lensky zijn allemaal van een ander decennium.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:52 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Had wel moeite om te kiezen tussen Te Vrede en Kramer, wat een oogaids was dat.
Woopsquote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieveld, Tiendalli, Buijs en Lensky zijn allemaal van een ander decennium.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |