abonnement Unibet Coolblue
pi_190513706
Ik zit met het volgende en loop mij al een tijdje te kwellen.

Ik heb 5 maanden lang een vriendschap gehad met een leuk meisje dat ik leerde kennen omdat we allebei naar het buitenland gaan voor hetzelfde soort werk/carriere. Vorige maand sliepen we voor het eerst samen en toen hebben we eigenlijk 2 weken lang heel intens contact gehad en elke dag samen geslapen.

2 weken geleden zouden we uiteten gaan maar op de dag van de afspraak reageerde ze niet op mijn berichtjes en uiteindelijk zei ze 10 minuten voor de afspraak telefonisch af omdat ze nog ergens bezig mee was en ze wilde toen ook niet even kort elkaar zien of samen slapen (we wonen 5 minuten fietsen van elkaar vandaan). Toen heb ik een beetje raar gereageerd en gevraagd of ze uberhaubt nog wel wilde afspreken want ik had een beetje een raar onderbuik gevoel (omdat ze me in eerste instantie negeerde en vervolgens dat ze gelijk benoemde niet samen te kunnen slapen). Ze zei dat er niks aan de hand was. Zij is de type die suggesties geeft als ze wilt afspreken/of zelf voorstelt, maar niet zo goed aan kan als iemand iets voorstelt/wilt plannen.

In ieder geval de dag erna hebben we niet gepraat, zij zou immers laten weten wanneer het haar zou uitkomen. De dag erna zag ik opeens dat haar whatsapp status was verdwenen (ik denk dat ze me had verwijderd of op privacy modus gezet had) ik stuurde toen maar een appje hoe het met dr ging. Toen hebben we 1 week beetje bot contact gehad over de app (wat vragen heen en weer maar niet echt spontaan), verder die desbtreffende dag ook niet meer besproken. Toen was ik er zelf ook wel een beetje klaar mee.

Maar goed vorige week kwam ze langs om iets terug te brengen wat ze had geleend en de dag daarvoor hadden we weer erg leuk contact over de app. Echter toen ze kwam zei ze gelijk dat ze maar 5 minuten blijven want ze zou gaan eten met huisgenootjes die gekookt hadden. Toen knapte er iets in me, we hebben al 1.5 week kut contact en we hadden juist deze avond gekozen zodat ze niet direct weg hoefde. We hebben even gezoend en toen benoemde ik dat ik het botte contact een beetje raar vond en toen vroeg ik nogmaals expliciet over er nou wat was, of ze iets wilde zeggen maar het niet kon. Ze beloofde me dat er niks was en toen vroeg ik het nog een keer en of ze misschien even 5 minuten wilde praten over de situatie. Ze zei ik moet nu echt gaan.

Die avond stuurde ik een appje met daarin excuses dat ik een beetje aandwong om iets te spreken, terwijl ze had aangegeven haast te hebben ivm eten met huisgenootjes. 2 dagen later reageerde ze dat dat inderdaad niet zo fijn was en dat het verder wel oke was. Toen de dag erna stuurde ik een appje om dr succes te wensen met haar tentamens, toen vroeg ze later of ik die avond even kon bellen maar dat het geen haast had. Anyway aan de telefoon zei ze dat ze het ook allemaal niet weet maar eigenlijk geen contact meer wilt want het voelde opeens niet meer goed.

Ik snap deze hele situatie niet meer. Dit meisje is erg onzeker, ze is heel knap en krijg mega veel aandacht van jongens dus dan ben ik altijd bang om net zoals al die andere jongen over te komen. Ze had een jaar of 1.5 met niemand geslapen, en dat vond ik best wel apart op deze leeftijd (23-25). Toen wij vrienden waren heeft ze ook een paar keer zo bot gedaan, toen maakte het me niet uit want we waren immers enkel vrienden. Dus ik baal een beetje dat ik heb aangedwongen en haar een hoek heb ingeduwd waardoor ze wellicht uit ontwetendheid het contact maar gestaakt heeft.

Ik wil dr nu over een paar weken even bellen om te kijken of alles ok is en of ze misschien zin heeft in een koffietje want er zijn duidelijk nog dingen die ik heel raar vind en ik vind het ongemakkelijk om over een half jaar op dezelfde afdeling te moeten werken zonder dit te hebben afgesloten. Mijn vrienden zeggen echter dat ik haar moet verwijderen/blokkeren/uit mijn leven moet deleten.

[ Bericht 2% gewijzigd door datefiasco12345 op 18-12-2019 11:58:27 ]
pi_190513932
Ze vindt je leuk, maar ook niet meer dan dat en ze zou het daar graag bij willen laten. Lijkt me toch wel duidelijk, maar kennelijk heb jij meer 'afsluiting' van het geheel nodig. Ik zou het advies van je vrienden opvolgen, get over it (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).

Haar straks nog eens opbellen om om verdere opheldering te vragen zal toch wel slecht uitpakken. Sowieso is de uitkomst waarschijnlijk teleurstellend en laat haar lekker uitzoeken wat ze wil...
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  woensdag 18 december 2019 @ 12:15:20 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190514210
Ja, ze doet raar. Best lullig, ook. Ga er maar van uit dat het vooral aan haar ligt. Je kunt moeite blijven doen om haar te begrijpen, maar ik denk niet dat het je veel gaat opleveren. Het zijn haar issues. Laat ze maar bij haar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190514259
Ze moet je niet. Deal with it. :)
pi_190514611
Wat is exact de reden dat jij nog je tijd hieraan wil verspillen?
pi_190514634
Laat het gaan. Het is jammer dat ze niet wil zeggen wat er nu mis is, maar ze wil je niet meer.
pi_190514839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is exact de reden dat jij nog je tijd hieraan wil verspillen?
Door bepaalde gebeurtenissen die zeer heftig voor mij zijn geweest in mijn leven betekent ze ontzettend veel voor me als vriendschap
pi_190514868
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze doet raar. Best lullig, ook. Ga er maar van uit dat het vooral aan haar ligt. Je kunt moeite blijven doen om haar te begrijpen, maar ik denk niet dat het je veel gaat opleveren. Het zijn haar issues. Laat ze maar bij haar.
Wat ik niet snap is dat ze zo precies zo deed in de weken voordat we intiem werden. Toen dacht ik ook ok laat maar zitten en zeiden me vrienden al helemaal dat ik het moest afkappen. Toen heb ik gedaan alsof er niks aan de hand was en toen is het vervolgens goedgekomen en zijn we samen intiemer geworden en opeens dus elke avond samen slapen.

Door bovengenoemde ben ik nu geneigd om dit nu weer te doen

[ Bericht 6% gewijzigd door datefiasco12345 op 18-12-2019 12:51:22 ]
  woensdag 18 december 2019 @ 13:00:14 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190515196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 12:43 schreef datefiasco12345 het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat ze zo precies zo deed in de weken voordat we intiem werden. Toen dacht ik ook ok laat maar zitten en zeiden me vrienden al helemaal dat ik het moest afkappen. Toen heb ik gedaan alsof er niks aan de hand was en toen is het vervolgens goedgekomen en zijn we samen intiemer geworden en opeens dus elke avond samen slapen.

Door bovengenoemde ben ik nu geneigd om dit nu weer te doen
Toen ging het van afstandelijk naar intiem. Nu van intiem weer naar afstandelijk. Ik denk dat je nooit die vorige fase weer terug gaat krijgen. Ook al warmt ze weer op, dan ga jij vrezen dat ze je weer zo afstandelijk gaat behandelen. Geloof me, je wilt niet een speelbal van haar grilligheid worden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 18 december 2019 @ 13:23:07 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190515685
Los van of het haar probleem is, of jouw probleem, dat doet er niet toe. Wat ze duidelijk aangeeft is dat ze het verder niet ziet zitten. Nou, het maakt niet uit of je direct vanaf het begin gelijk had met je gevoel (ik denk van wel), of dat het bij haar iets later is gekomen, want uiteindelijk blijft de conclusie hetzelfde; ze ziet het verder niet zitten met je.

Dat kan jou niet bevallen, dat snap ik, en dat is vervelend, maar als je haar nu blijft bestoken en 'een koffietje' willen doen en weet ik wat al niet meer gaat ze niet ineens magisch denken van 'och ja, kom, laten we afspreken', want jij wil niet gewoon maar een koffie doen, stiekem wil jij meer, en dat gaat 'm gewoon niet worden, wat jij ook wel of niet doet.

Ik zou het er dus met andere woorden bij laten. Daarnaast is dat ook beter voor je, want dan wordt je niet door haar bespeeld.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190516016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:23 schreef CoolGuy het volgende:
Los van of het haar probleem is, of jouw probleem, dat doet er niet toe. Wat ze duidelijk aangeeft is dat ze het verder niet ziet zitten. Nou, het maakt niet uit of je direct vanaf het begin gelijk had met je gevoel (ik denk van wel), of dat het bij haar iets later is gekomen, want uiteindelijk blijft de conclusie hetzelfde; ze ziet het verder niet zitten met je.

Dat kan jou niet bevallen, dat snap ik, en dat is vervelend, maar als je haar nu blijft bestoken en 'een koffietje' willen doen en weet ik wat al niet meer gaat ze niet ineens magisch denken van 'och ja, kom, laten we afspreken', want jij wil niet gewoon maar een koffie doen, stiekem wil jij meer, en dat gaat 'm gewoon niet worden, wat jij ook wel of niet doet.

Ik zou het er dus met andere woorden bij laten. Daarnaast is dat ook beter voor je, want dan wordt je niet door haar bespeeld.
Bedankt. De situatie is gewoon heel beladen omdat zij mijn beste vriend(in) was.
  woensdag 18 december 2019 @ 13:40:42 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190516142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef datefiasco12345 het volgende:

[..]

Bedankt. De situatie is gewoon heel beladen omdat zij mijn beste vriend(in) was.
als ze dat was, vraag ik me af waarom je haar neit gewoon even belt of opzoekt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 december 2019 @ 13:47:27 #14
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190516316
Hoe meer je aan haar gaat lopen trekken , hoe verder je haar van je afduwt.
Ik hoop dat jullie alsnog die vriendschap die jullie voor die laatste maand hadden terug kunnen krijgen. Ik begrijp dat die voor jou heel waardevol was. Maar als ik jou was zou ik haar nu vooral laten ...
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 18 december 2019 @ 13:50:45 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190516400
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef datefiasco12345 het volgende:

[..]

Bedankt. De situatie is gewoon heel beladen omdat zij mijn beste vriend(in) was.
Nou, als het je beste vriendin was, en dit soort dingen worden zo'n issue, dan zegt dat meer over je andere vriendschappen met vrouwen dan over deze vriendschap. Hoe dan ook, weet je zeker dat het niet vooral zo is dat het beladen is omdat jij stiekem meer wil dan vriendschap? ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190516433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:40 schreef avotar het volgende:

[..]

als ze dat was, vraag ik me af waarom je haar neit gewoon even belt of opzoekt.
Ze zei dat ze geen zin had in geforceerd drankje.
pi_190516456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Hoe meer je aan haar gaat lopen trekken , hoe verder je haar van je afduwt.
Ik hoop dat jullie alsnog die vriendschap die jullie voor die laatste maand hadden terug kunnen krijgen. Ik begrijp dat die voor jou heel waardevol was. Maar als ik jou was zou ik haar nu vooral laten ...
Ja ik baal zo ontzettend daarvan heh. Daarom geef ik mezelf de schuld en wil ik met haar praten om te kijken of dat de reden was of niet.
pi_190516472
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, als het je beste vriendin was, en dit soort dingen worden zo'n issue, dan zegt dat meer over je andere vriendschappen met vrouwen dan over deze vriendschap. Hoe dan ook, weet je zeker dat het niet vooral zo is dat het beladen is omdat jij stiekem meer wil dan vriendschap? ;)
Misschien, ik weet het niet
pi_190516481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:40 schreef avotar het volgende:

[..]

als ze dat was, vraag ik me af waarom je haar neit gewoon even belt of opzoekt.
Ik wil haar over paar weken appen, maar iedereen zegt dat ik haar moet blokkeren en vergeten.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 december 2019 @ 13:54:49 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190516514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:52 schreef datefiasco12345 het volgende:

[..]

Ja ik baal zo ontzettend daarvan heh. Daarom geef ik mezelf de schuld en wil ik met haar praten om te kijken of dat de reden was of niet.
Je moet jezelf niet de schuld geven , dat is zonde en onnodig. Maar ik denk dat je haar echt voorlopig het beste ff helemaal kan laten, geen contact zoeken en dat soort dingen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190516581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet de schuld geven , dat is zonde en onnodig. Maar ik denk dat je haar echt voorlopig het beste ff helemaal kan laten, geen contact zoeken en dat soort dingen.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet de schuld geven , dat is zonde en onnodig. Maar ik denk dat je haar echt voorlopig het beste ff helemaal kan laten, geen contact zoeken en dat soort dingen.
Hoelang denk je dan aan?
  Moderator woensdag 18 december 2019 @ 14:03:32 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190516725
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:53 schreef datefiasco12345 het volgende:

[..]

Misschien, ik weet het niet
Nou, het is geen moeilijke vraag. Elk ander antwoord dan 'nee, ik wil niet meer van haar' betekent 'ja, ik wil meer van haar' ;) Is niet erg natuurlijk, alleen wel jammer dat zij dat vanuit haar kant niet zo ziet.

Je zit te vissen naar hoe lang je haar met rust moet laten, met andere woorden, je kunt niet wachten tot haar weer te appen, wat mij verteld dat je wel degelijk wat van haar wil. Het maakt niet uit hoe lang je wacht, het is niet zo dat jij een bepaalde combinatie van dingen kunt doen die 'juist' is waardoor zij jou ook weer op die manier gaat zien. Dat gaat gewoon niet gebeuren.
Breitling - Instruments for Professionals
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 december 2019 @ 14:03:39 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190516733
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:57 schreef datefiasco12345 het volgende:

[..]

[..]

Hoelang denk je dan aan?
Oei ...dit vind ik al tricky
Daar zit niet echt een tijd aan vast
Wat ik vooral bedoel is dat je haar moet laten , en dat is dus een geforceerde beslissing, maar wel een om jezelf te beschermen.
In die tijd dat je geen contact hebt /zoekt zal je vanzelf ook merken dat je daar wat meer rust in gaat krijgen. Zoals ik je nu lees klinkt het voor mij een beetje obsessief . En precies dat is waar je zelf voor moet waken.
Probeer geen contact met haar te zoeken, niet bellen/appen of wat dan ook.
Als het een echte vriendschap is dan kan het wel tegen een stootje.
Ik denk dat de seks jullie vriendschap heeft veranderd/ en jou iig heeft verward
Voel je meer dan vriendschap? Dan denk ik dat het alleen maar duidelijk is dat je haar helemaal los moet laten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 december 2019 @ 14:04:28 #24
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190516754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, het is geen moeilijke vraag. Elk ander antwoord dan 'nee, ik wil niet meer van haar' betekent 'ja, ik wil meer van haar' ;) Is niet erg natuurlijk, alleen wel jammer dat zij dat vanuit haar kant niet zo ziet.

Je zit te vissen naar hoe lang je haar met rust moet laten, met andere woorden, je kunt niet wachten tot haar weer te appen, wat mij verteld dat je wel degelijk wat van haar wil. Het maakt niet uit hoe lang je wacht, het is niet zo dat jij een bepaalde combinatie van dingen kunt doen die 'juist' is waardoor zij jou ook weer op die manier gaat zien. Dat gaat gewoon niet gebeuren.
Dat bedoelde ik. jij verwoord het beter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190516909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef puzziepie het volgende:
n gaat krijgen. Zoals ik je nu lees klinkt het voor mij een beetje obsessief . En precies dat is waar je zelf voor moet waken.
Ik voel meer dan vriendschap maar de vrienschap heeft meer waarde voor me dan het andere.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')