dus we gaan niet op zwartquote:Op woensdag 18 december 2019 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mocht het toch niet op streams zijn niet nee. En dan kun je contractjes moeten ondertekenen maar dat valt toch niet te controleren wie gelekt heeft.
Nee en ze staan ook aan de poort, die horen het toch wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
50 schuimpjes kunnen zich toch niet stil houden
Nee hoor oud Utopianen mocht nooit op bezoek ook, ook niet als ze een relatie haddenquote:
En heeft de meeste om te winnenquote:Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Jessie zit misschien straks wel tussen het publiek.
Stream 3, Zit naast dame met witte haarquote:Op woensdag 18 december 2019 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie is die Fadert van Hits???
quote:Op woensdag 18 december 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
denkt fran ook dat ze echt kan winnen
Is toch anders,ik heb met Schakel een soort van interactie wat geweldig is,we posten vaak op de seconde exact hetzelfde.Dat ga ik missen.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Er zijn meer subfora dan uto hier hoor
Er was maar eentje die de andere gedag zei ...quote:Op woensdag 18 december 2019 11:45 schreef shiitake het volgende:
Wel raar dat ze meteen moeten gaan zitten en niet lekker even rondlopen om kennis te maken met de andere families. Weet niet of daar instructies gegeven zijn dat het zo moet.
Nee, ik verwacht van niet anders hadden we dat gisteren al geweten...quote:
die families hebben elkaar natuurlijk allang ontmoet. En waarschijnlijk ook vanmorgen al uitgebreid aan de koffie gezeten samen bij de Febo.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:45 schreef shiitake het volgende:
Wel raar dat ze meteen moeten gaan zitten en niet lekker even rondlopen om kennis te maken met de andere families. Weet niet of daar instructies gegeven zijn dat het zo moet.
Geldt ook voor jou.quote:
die krullebol met die witte baardquote:Op woensdag 18 december 2019 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie is die Fadert van Hits???
Ah, zo.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor oud Utopianen mocht nooit op bezoek ook, ook niet als ze een relatie hadden
Het zonnetje in huis.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan elkaar allemaal missen denk ik. Je bouwt toch een soort van band op. Of je het nu met elkaar eens bent of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |