Ik was toen ook nog een stuk jonger natuurlijk, maar geen 10 haha.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was toen nog een stuk jonger natuurlijk he. Dat was in 2000 dus was ik.... 10. Kun je nagaan.
Ik zou hier iets op kunnen antwoorden dat binnen het kader van de vrijheid van meningsuiting wel past maar wat ik niet gepast vind, dus ik hou het op: "zou kunnen, geen idee".quote:Op woensdag 18 december 2019 01:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was die niet eens een keer heel erg ziek geweest?
Zeker weten. Vond het wel leuk om mijn nichtje daar op bezoek te zien. Maar in Utopia gaan zitten is heel wat anders.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. De moeder van Mylene die woont bij mijn zus in de buurt. Die heeft er ook al hysterisch bij het hek gestaan, geloof meerdere keren.
Zal voor familie soms echt wel lastig zijn.
En nu je jongste bijnaquote:Op woensdag 18 december 2019 01:23 schreef Leandra het volgende:
Darn, in 2000 werd mijn oudste zoon 9.
Ja, ik kan me ook voorstellen dat het voor familie echt kut is als je daar je broer, kind, whatever door het slijk gehaald ziet worden.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zeker weten. Vond het wel leuk om mijn nichtje daar op bezoek te zien. Maar in Utopia gaan zitten is heel wat anders.
En passant wordt de hele familie ook door het slijk gehaald.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook voorstellen dat het voor familie echt kut is als je daar je broer, kind, whatever door het slijk gehaald ziet worden.
En ik word al bejaard genoemd door mijn nichtje en haar vriendjes, ben je 29.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:23 schreef Leandra het volgende:
Darn, in 2000 werd mijn oudste zoon 9.
Ook nog ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En passant wordt de hele familie ook door het slijk gehaald.
Kan niet!quote:Op woensdag 18 december 2019 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die is net 9 geworden.... 2½ week geleden
Kijken je kinderen ook Utopia of zijn ze daar te klein voor?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog een stuk jonger natuurlijk, maar geen 10 haha.
Het moderne rekenen hè.... dan snappen ze niet meer dat je op je 29ste nog niet eens op de helft van je AOW bent.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En ik word al bejaard genoemd door mijn nichtje en haar vriendjes, ben je 29.
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ja, in het kader van ieder zijn mening moet dat allemaal kunnen.
Ja! 9 al!!!quote:
Ze zijn verbaasd als ik dingen op internet ken. Alsof zij het hebben bedacht.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het moderne rekenen hè.... dan snappen ze niet meer dat je op je 29ste nog niet eens op de helft van je AOW bent.
En dat voor de generatie die op hun 35ste nog niet op de helft is.
Heb hem nog een aai over zijn babyhaar gegeven.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja! 9 al!!!
Hij fietst ook al alleen naar school, want dat kan hij....![]()
Ik haal hem nog wel op, voor het geval er vriendjes mee moeten enzo.
Haha te klein zeker niet, volwassen en kijken niet naar Utopia.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Kijken je kinderen ook Utopia of zijn ze daar te klein voor?
Oh... die blijft mooi, het is nog steeds een natuurkind hoor; dinosaurussen, fossielen en als we ergens zijn waar hij een tijdje kan spelen dan bouwt hij een "huis" voor de insecten.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem nog een aai over zijn babyhaar gegeven.![]()
En als ik je over hem zie posten heb ik altijd de mierbestudeerfoto in mijn hoofd.
Tell me about itquote:Op woensdag 18 december 2019 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig kun je zelfs totale BS als "een mening" posten.
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zijn verbaasd als ik dingen op internet ken. Alsof zij het hebben bedacht.
Mooie eigenschap.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... die blijft mooi, het is nog steeds een natuurkind hoor; dinosaurussen, fossielen en als we ergens zijn waar hij een tijdje kan spelen dan bouwt hij een "huis" voor de insecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |