? ja ja ratel maar wat, over futiliteiten misschien haalt het de aandacht een beetje weg van je falende communicatie en anders kun je altijd het topic nog dichtgooienquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of je geeft zelf toe dat je een fout maakt en maakt je niet zo druk.
Ik kan prima antwoorden, alleen ik kan er weinig aan doen als ik ergens nog geen antwoord op kan geven. Mods mogen nu eenmaal bepaalde dingen niet lekken voordat het bekend is.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij bent aan het droogmodden omdat Soul niet zelf kan antwoorden of wat?
of vegenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
? ja ja ratel maar wat, over futiliteiten misschien haalt het de aandacht een beetje weg van je falende communicatie en anders kun je altijd het topic nog dichtgooien
Al mod geweest? Een account van anderhalf jaar oud? Hoe dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zo is ze ook mod geworden. Ik krijg alleen maar notes voor droogmodden.
Nee, ik geef hier mijn mening net als jullie?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij bent aan het droogmodden omdat Soul niet zelf kan antwoorden of wat?
Prima, maar waarom laat je een ander dat zo lekker stoken?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan prima antwoorden, alleen ik kan er weinig aan doen als ik ergens nog geen antwoord op kan geven. Mods mogen nu eenmaal bepaalde dingen niet lekken voordat het bekend is.
Niks geheimzinnigs aan verder, en geen groot nieuws. Het word groter gemaakt dan het is.
Tsja...quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al mod geweest? Een account van anderhalf jaar oud? Hoe dan?
Ik laat niemand iets doen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar waarom laat je een ander dat zo lekker stoken?
2x gevraagd en na 10 weken zelf weer opgestapt omdat ik niet met een Januskop wil modden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
welgesteld of weldenkend ?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mooi gezegd Shiitake, zo denkt elk welgesteld mens erover.
Je maakt het zelf groot door allerlei dingen te zeggen ipv een simpel antwoord te geven.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan prima antwoorden, alleen ik kan er weinig aan doen als ik ergens nog geen antwoord op kan geven. Mods mogen nu eenmaal bepaalde dingen niet lekken voordat het bekend is.
Niks geheimzinnigs aan verder, en geen groot nieuws. Het word groter gemaakt dan het is.
Ja.... ik heb ook wel eens een mening, maar ik vind dit zacht gezegd niet handig, zeg maar, als oud-mod.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nee, ik geef hier mijn mening net als jullie?
Kan me daar wel wat bij voorstellen, is waarschijnlijk een prima beslissing geweest.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef Appeltje het volgende:
[..]
2x gevraagd en na 10 weken zelf weer opgestapt omdat ik niet met een Januskop wil modden.
En daarom heb ik ook gekozen om oud mod te zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... ik heb ook wel eens een mening, maar ik vind dit zacht gezegd niet handig, zeg maar, als oud-mod.
Ik ben enorm weldenkend, al denken anderen daar anders over.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat best vaak samen, maar het een is geen garantie voor het ander
Oh je hebt liever dat ik lieg? Er werd gevraagd wat ik ging doen, je kreeg antwoord en het is weer eens niet goed genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt het zelf groot door allerlei dingen te zeggen ipv een simpel antwoord te geven.
Je had kunnen zeggen; Geen idee, misschien weer op zwart.
Maar wat jij dan doet is van alles roepen en tig keer melden dat je toch echt blauw gaat blijven.
Iedereen kan hier blauw worden/blijven als je dat wil.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt het zelf groot door allerlei dingen te zeggen ipv een simpel antwoord te geven.
Je had kunnen zeggen; Geen idee, misschien weer op zwart.
Maar wat jij dan doet is van alles roepen en tig keer melden dat je toch echt blauw gaat blijven.
Gewoon totale waanzin, maar gelukkig zag Appeltje dat zelf ook in op een gegeven moment en ging weer op zwartquote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bevestig dat, je bent idd weldenkend.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben enorm weldenkend, al denken anderen daar anders over.
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Iedereen kan hier blauw worden/blijven als je dat wil.
Mijn hemel, ONZ modden? En dat terwijl deze SC al een probleem is? Wow, dat wordt ehm... een uitdaging.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef mootie het volgende:
Maar goed, je bent gevraagd voor ONZ.
En nee, je antwoord was totaal onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |