Weet wat je vraagt hè, want dan moet jij gaan modden, terwijl je nu relax een rondgang kan maken op FOK een beetje gebabbel hier een beetje gebabbel daarquote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom in BNW posten je hebt er talent voor merk ik.
Jaquote:
Johquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk! Is al eerder gebeurd met een ander subforum en dat pakte heel goed uit
Het moet haast wel een cruciaal leeftijdspunt zijn. Jezelf jarenlang naar de tyfus drank 'n drugs-en en op die leeftijd, een kruising: er op of er onderdoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Club 27, het is bijna niet te bevatten ......
Zoiets ......quote:Op woensdag 18 december 2019 15:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het moet haast wel een cruciaal leeftijdspunt zijn. Jezelf jarenlang naar de tyfus drank 'n drugs-en en op die leeftijd, een kruising: er op of er onderdoor.
Ohww, gaat dat zo, een beetje komen rondselen in dooie subforums, mooi is dat..quote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom in BNW posten je hebt er talent voor merk ik.
Tjacka is oké, olé, oléquote:Op woensdag 18 december 2019 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww, gaat dat zo, een beetje komen rondselen in dooie subforums, mooi is dat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tjacka is oké, olé, olé
Dat valt wel mee hoor maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Oke maatquote:Op woensdag 18 december 2019 16:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het feit dat je maat tegen me zegt illustreert al dat je toch een beetje in de war bent.
Hopelijk komt er een nieuwe RLS, maar daar is nog niets over bekend. Maar ronselen voor FOK! is natuurlijk altijd een puik planquote:Op woensdag 18 december 2019 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
We moeten jou natuurlijk wel aan het werk houden en dan is het goed om nwe leden te ronselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |