Wou al zeggen, we hebben toch al jaren een RLS-subforum?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij komt net kijken.
RLS-subforum bestaat al sinds jaar en dag.
Hier word ik echt niet warm of koud van hoor, het illustreert alleen jouw brevet van onvermogenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat bloes tegen zichzelf praat?
Jullie doen moeilijk, het lijkt hier de inquisitie wel. Stuur een mail naar forum@fok.nl, misschien kunnen zij je je antwoord geven.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk doen om niks. Alsof er iets enorm belangrijks en geheims aan de hand is.
Heeft eigenlijk niks met mods te maken. Simpele vraag, simpel antwoord. Maar sommige mensen zijn gek op moeilijk doen, waardoor er weer gedoe ontstaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Jeetje al paginalang gezeur over mods. Die zus, die zo. Op een gegeven moment moet het klaar zijn, vind ik dan. Zo dat wil ik even gezegd hebben.
Klopt en Opa en het hilarische uitglijders om een brug in Amsterdam, etc.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wou al zeggen, we hebben toch al jaren een RLS-subforum?
Zelfs WIDM is daar nog een tijdje onderdeel van geweest volgens mij.
Of je geeft zelf toe dat je een fout maakt en maakt je niet zo druk.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hier word ik echt niet warm of koud van hoor, het illustreert alleen jouw brevet van onvermogen
Daar is ie weer. Julliequote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jullie doen moeilijk, het lijkt hier de inquisitie wel. Stuur een mail naar forum@fok.nl, misschien kunnen zij je je antwoord geven.
Dank je wel, nu zijn we eruitquote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Jeetje al paginalang gezeur over mods. Die zus, die zo. Op een gegeven moment moet het klaar zijn, vind ik dan. Zo dat wil ik even gezegd hebben.
Mooi gezegd Shiitake, zo denkt elk welgesteld mens erover.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Welgesteld, was het maar zo’n feest.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mooi gezegd Shiitake, zo denkt elk welgesteld mens erover.
Wie is "jullie" en welke "wij" staat daar tegenover?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jullie doen moeilijk, het lijkt hier de inquisitie wel. Stuur een mail naar forum@fok.nl, misschien kunnen zij je je antwoord geven.
Het waren toch meerdere personen die door blijven drammen uit 'human interest' wat Soul gaat doen als Uto stopt? Jullie is meervoud...quote:
Ja, maar deze is ook relevant!quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Leandra het volgende:
Verdomme moots! Heb je de mol uit de OP gehaald?!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dank je wel, nu zijn we eruit
En jij bent aan het droogmodden omdat Soul niet zelf kan antwoorden of wat?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het waren toch meerdere personen die door blijven drammen uit 'human interest' wat Soul gaat doen als Uto stopt? Jullie is meervoud...
Ja maar jullie doen ook stomquote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het waren toch meerdere personen die door blijven drammen uit 'human interest' wat Soul gaat doen als Uto stopt? Jullie is meervoud...
Ja, zo is ze ook mod geworden. Ik krijg alleen maar notes voor droogmodden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij bent aan het droogmodden omdat Soul niet zelf kan antwoorden of wat?
? ja ja ratel maar wat, over futiliteiten misschien haalt het de aandacht een beetje weg van je falende communicatie en anders kun je altijd het topic nog dichtgooienquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of je geeft zelf toe dat je een fout maakt en maakt je niet zo druk.
Ik kan prima antwoorden, alleen ik kan er weinig aan doen als ik ergens nog geen antwoord op kan geven. Mods mogen nu eenmaal bepaalde dingen niet lekken voordat het bekend is.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
of vegenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
? ja ja ratel maar wat, over futiliteiten misschien haalt het de aandacht een beetje weg van je falende communicatie en anders kun je altijd het topic nog dichtgooien
Al mod geweest? Een account van anderhalf jaar oud? Hoe dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zo is ze ook mod geworden. Ik krijg alleen maar notes voor droogmodden.
Nee, ik geef hier mijn mening net als jullie?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar waarom laat je een ander dat zo lekker stoken?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan prima antwoorden, alleen ik kan er weinig aan doen als ik ergens nog geen antwoord op kan geven. Mods mogen nu eenmaal bepaalde dingen niet lekken voordat het bekend is.
Niks geheimzinnigs aan verder, en geen groot nieuws. Het word groter gemaakt dan het is.
Tsja...quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al mod geweest? Een account van anderhalf jaar oud? Hoe dan?
Ik laat niemand iets doen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar waarom laat je een ander dat zo lekker stoken?
2x gevraagd en na 10 weken zelf weer opgestapt omdat ik niet met een Januskop wil modden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
welgesteld of weldenkend ?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mooi gezegd Shiitake, zo denkt elk welgesteld mens erover.
Je maakt het zelf groot door allerlei dingen te zeggen ipv een simpel antwoord te geven.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan prima antwoorden, alleen ik kan er weinig aan doen als ik ergens nog geen antwoord op kan geven. Mods mogen nu eenmaal bepaalde dingen niet lekken voordat het bekend is.
Niks geheimzinnigs aan verder, en geen groot nieuws. Het word groter gemaakt dan het is.
Ja.... ik heb ook wel eens een mening, maar ik vind dit zacht gezegd niet handig, zeg maar, als oud-mod.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nee, ik geef hier mijn mening net als jullie?
Kan me daar wel wat bij voorstellen, is waarschijnlijk een prima beslissing geweest.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef Appeltje het volgende:
[..]
2x gevraagd en na 10 weken zelf weer opgestapt omdat ik niet met een Januskop wil modden.
En daarom heb ik ook gekozen om oud mod te zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... ik heb ook wel eens een mening, maar ik vind dit zacht gezegd niet handig, zeg maar, als oud-mod.
Ik ben enorm weldenkend, al denken anderen daar anders over.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat best vaak samen, maar het een is geen garantie voor het ander
Oh je hebt liever dat ik lieg? Er werd gevraagd wat ik ging doen, je kreeg antwoord en het is weer eens niet goed genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt het zelf groot door allerlei dingen te zeggen ipv een simpel antwoord te geven.
Je had kunnen zeggen; Geen idee, misschien weer op zwart.
Maar wat jij dan doet is van alles roepen en tig keer melden dat je toch echt blauw gaat blijven.
Iedereen kan hier blauw worden/blijven als je dat wil.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt het zelf groot door allerlei dingen te zeggen ipv een simpel antwoord te geven.
Je had kunnen zeggen; Geen idee, misschien weer op zwart.
Maar wat jij dan doet is van alles roepen en tig keer melden dat je toch echt blauw gaat blijven.
Gewoon totale waanzin, maar gelukkig zag Appeltje dat zelf ook in op een gegeven moment en ging weer op zwartquote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bevestig dat, je bent idd weldenkend.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben enorm weldenkend, al denken anderen daar anders over.
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Iedereen kan hier blauw worden/blijven als je dat wil.
Mijn hemel, ONZ modden? En dat terwijl deze SC al een probleem is? Wow, dat wordt ehm... een uitdaging.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef mootie het volgende:
Maar goed, je bent gevraagd voor ONZ.
En nee, je antwoord was totaal onduidelijk.
Wat? Nee man! Ik zit nooit op ONZ. Je doelt op wat FF postte in 40+? Dat was een tagje van users dat ik daar wel mijn heil mocht zoeken na uto, meer niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef mootie het volgende:
Maar goed, je bent gevraagd voor ONZ.
En nee, je antwoord was totaal onduidelijk.
Je verdraait de feiten weer eens, daar ben je wel goed in trouwesquote:Op woensdag 18 december 2019 00:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh je hebt liever dat ik lieg? Er werd gevraagd wat ik ging doen, je kreeg antwoord en het is weer eens niet goed genoeg.
Daarna word er een paar keer gepost dat ik weg moet, en ik geef aan dat dat niet in de planning zit. Kun je zo boos op mij worden als je wilt, ik zit er niet mee.
Ben hier mod geworden omdat ik graag mijn steentje wilde bijdragen en heb dat altijd met plezier gedaan, en nog steeds.
Ik lees elders dat ONZ haar wilde hebben, dus dan ga ik even uit dat het om modden gaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, ONZ modden? En dat terwijl deze SC al een probleem is? Wow, dat wordt ehm... een uitdaging.
Nee hoor, kijk naar jezelf, even los van fabeltjes die je er omheen verzintquote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Iedereen kan hier blauw worden/blijven als je dat wil.
Zou kunnen, maar moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees elders dat ONZ haar wilde hebben, dus dan ga ik even uit dat het om modden gaat.
Kan er natuurlijk naastzitten.
Wees gerustquote:Op woensdag 18 december 2019 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar moet er niet aan denken.
Gelukkig heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar moet er niet aan denken.
Sommige users gedragen zich totaal waanzinnig, dat is een feitquote:Op woensdag 18 december 2019 00:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gewoon totale waanzin, maar gelukkig zag Appeltje dat zelf ook in op een gegeven moment en ging weer op zwart
Maakt toch niet uit, een goeie blauwe gaat daar waarnaar hij/zij gestuurd wordt, tochquote:Op woensdag 18 december 2019 00:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik zit werkelijk nooit op ONZ
Nou ja, je moet wel iets hebben met het subforum natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, een goeie blauwe gaat daar waarnaar hij/zij gestuurd wordt, toch
Ja daar ben jezelf bij zeg ik dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Sommige users gedragen zich totaal waanzinnig, dat is een feit
Op zich vond ik het modden wel leuk maar
voel mij weer een stuk prettiger nu ik weer een discussie kan voeren of een grapje maken zonder hysterische users over me heen te krijgen.
Zoals niet naar Uto kijken, echt een binding ahw.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel iets hebben met het subforum natuurlijk.
Ik weet hoe het zit Bloes en hoef daar niets over te verzinnen. Confabuleer maar een eind heen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk naar jezelf, even los van fabeltjes die je er omheen verzint
Je hebt toch ook niks met RLS, althans niet iets wat ik ooit heb kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel iets hebben met het subforum natuurlijk.
Precies, ik denk dat jij het hier geen week zou uithouden zonder je eigen mening te mogen geven.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja daar ben jezelf bij zeg ik dan maar.
Ik ook, is toch ook geen geheim, er is op een gegeven moment een half subforum over je heen geflikkerd omdat ze je zat waren en daar heb jij je conclusie uit getrokken. proficiat!quote:Op woensdag 18 december 2019 01:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het zit Bloes en hoef daar niets over te verzinnen. Confabuleer maar een eind heen.
Ik ben er pas met Uto echt over gaan postten maar dat houdt niet in dat ik er niks mee heb.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hebt toch ook niks met RLS, althans niet iets wat ik ooit heb kunnen ontdekken.
Een mod mag gewoon een mening hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:05 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat jij het hier geen week zou uithouden zonder je eigen mening te mogen geven.
Ik geef altijd mijn mening, ik zou niet weten waarom ik dat als mod niet zou doen, er zijn er zat die dat heel goed en verantwoord kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:05 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat jij het hier geen week zou uithouden zonder je eigen mening te mogen geven.
Half subforum? Het waren er een stuk of 4 meen ik mij te herinneren. En ik was dat gezuig van hen inderdaad zat.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ook, is toch ook geen geheim, er is op een gegeven moment een half subforum over je heen geflikkerd omdat ze je zat waren en daar heb jij je conclusie uit getrokken. proficiat!
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Een mod mag gewoon een mening hebben.
Nou, dan ben je zeker geschikt.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:10 schreef Soulraven het volgende:
Ik heb zelfs de single van Jop nog gehad
4quote:Op woensdag 18 december 2019 01:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Half subforum? Het waren er een stuk of 4 meen ik mij te herinneren. En ik was dat gezuig van hen inderdaad zat.
Jij bent de zon, jij bent de zee? Of zoiets.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:10 schreef Soulraven het volgende:
Ik heb zelfs de single van Jop nog gehad
Ja hoor 4, zelfs die goedzak van een U2 flikkerde over je heen.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Half subforum? Het waren er een stuk of 4 meen ik mij te herinneren. En ik was dat gezuig van hen inderdaad zat.
Jaaaa, ik had hem. Op de camping, op cd spelertje met een vriendinnetje die op repeat luisteren, beschaaaamend.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij bent de zon, jij bent de zee? Of zoiets.
Zo stapte ik er dus ook in Bloes, nog dubbel gecheckt bij de FA toendertijd. Mooi handboek gelezen veel uitleg gehad, en dan blijkt het in de praktijk in Uto toch iets anders te gaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik geef altijd mijn mening, ik zou niet weten waarom ik dat als mod niet zou doen, er zijn er zat die dat heel goed en verantwoord kunnen.
Pret pret pret met een hoopje op je hoofd.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:13 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, gezellig weer in de SC iig, ik zoek ook altijd een kroeg op waar ik de mensen en de muziek kut vind zodat ik een beetje kan gaan lopen zeiken tegen en over die mensen en muziek.
Ik heb de bus wel af en toe gekeken dus er ging wel een lampje branden.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jaaaa, ik had hem. Op de camping, op cd spelertje met een vriendinnetje die op repeat luisteren, beschaaaamend.
Ah, het is dus eigenlijk de schuld van die vermaledijde FA'squote:Op woensdag 18 december 2019 01:14 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zo stapte ik er dus ook in Bloes, nog dubbel gecheckt bij de FA toendertijd. Mooi handboek gelezen veel uitleg gehad, en dan blijkt het in de praktijk toch iets anders te gaan.
Jop zijn moeder werkte hier bij de gemeente, je zag dat arme mens aftakelen naarmate haar zoon 'beroemder' werdquote:Op woensdag 18 december 2019 01:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jaaaa, ik had hem. Op de camping, op cd spelertje met een vriendinnetje die op repeat luisteren, beschaaaamend.
Was die niet eens een keer heel erg ziek geweest?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:17 schreef Leandra het volgende:
Godver, Henk vd Meijden bij Pauw..... die is wel heel oud geworden.
Was toen nog een stuk jonger natuurlijk he. Dat was in 2000 dus was ik.... 10. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb de bus wel af en toe gekeken dus er ging wel een lampje branden.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ah, het is dus eigenlijk de schuld van die vermaledijde FA's
Ik dacht dat hij al was overledenquote:Op woensdag 18 december 2019 01:17 schreef Leandra het volgende:
Godver, Henk vd Meijden bij Pauw..... die is wel heel oud geworden.
Kan ik me best voorstellen. De moeder van Mylene die woont bij mijn zus in de buurt. Die heeft er ook al hysterisch bij het hek gestaan, geloof meerdere keren.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:17 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jop zijn moeder werkte hier bij de gemeente, je zag dat arme mens aftakelen naarmate haar zoon 'beroemder' werd
Ik was toen ook nog een stuk jonger natuurlijk, maar geen 10 haha.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was toen nog een stuk jonger natuurlijk he. Dat was in 2000 dus was ik.... 10. Kun je nagaan.
Ik zou hier iets op kunnen antwoorden dat binnen het kader van de vrijheid van meningsuiting wel past maar wat ik niet gepast vind, dus ik hou het op: "zou kunnen, geen idee".quote:Op woensdag 18 december 2019 01:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was die niet eens een keer heel erg ziek geweest?
Zeker weten. Vond het wel leuk om mijn nichtje daar op bezoek te zien. Maar in Utopia gaan zitten is heel wat anders.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. De moeder van Mylene die woont bij mijn zus in de buurt. Die heeft er ook al hysterisch bij het hek gestaan, geloof meerdere keren.
Zal voor familie soms echt wel lastig zijn.
En nu je jongste bijnaquote:Op woensdag 18 december 2019 01:23 schreef Leandra het volgende:
Darn, in 2000 werd mijn oudste zoon 9.
Ja, ik kan me ook voorstellen dat het voor familie echt kut is als je daar je broer, kind, whatever door het slijk gehaald ziet worden.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zeker weten. Vond het wel leuk om mijn nichtje daar op bezoek te zien. Maar in Utopia gaan zitten is heel wat anders.
En passant wordt de hele familie ook door het slijk gehaald.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook voorstellen dat het voor familie echt kut is als je daar je broer, kind, whatever door het slijk gehaald ziet worden.
En ik word al bejaard genoemd door mijn nichtje en haar vriendjes, ben je 29.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:23 schreef Leandra het volgende:
Darn, in 2000 werd mijn oudste zoon 9.
Ook nog ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En passant wordt de hele familie ook door het slijk gehaald.
Kan niet!quote:Op woensdag 18 december 2019 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die is net 9 geworden.... 2½ week geleden
Kijken je kinderen ook Utopia of zijn ze daar te klein voor?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog een stuk jonger natuurlijk, maar geen 10 haha.
Het moderne rekenen hè.... dan snappen ze niet meer dat je op je 29ste nog niet eens op de helft van je AOW bent.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En ik word al bejaard genoemd door mijn nichtje en haar vriendjes, ben je 29.
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ja, in het kader van ieder zijn mening moet dat allemaal kunnen.
Ja! 9 al!!!quote:
Ze zijn verbaasd als ik dingen op internet ken. Alsof zij het hebben bedacht.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het moderne rekenen hè.... dan snappen ze niet meer dat je op je 29ste nog niet eens op de helft van je AOW bent.
En dat voor de generatie die op hun 35ste nog niet op de helft is.
Heb hem nog een aai over zijn babyhaar gegeven.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja! 9 al!!!
Hij fietst ook al alleen naar school, want dat kan hij....![]()
Ik haal hem nog wel op, voor het geval er vriendjes mee moeten enzo.
Haha te klein zeker niet, volwassen en kijken niet naar Utopia.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Kijken je kinderen ook Utopia of zijn ze daar te klein voor?
Oh... die blijft mooi, het is nog steeds een natuurkind hoor; dinosaurussen, fossielen en als we ergens zijn waar hij een tijdje kan spelen dan bouwt hij een "huis" voor de insecten.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem nog een aai over zijn babyhaar gegeven.![]()
En als ik je over hem zie posten heb ik altijd de mierbestudeerfoto in mijn hoofd.
Tell me about itquote:Op woensdag 18 december 2019 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig kun je zelfs totale BS als "een mening" posten.
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zijn verbaasd als ik dingen op internet ken. Alsof zij het hebben bedacht.
Mooie eigenschap.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... die blijft mooi, het is nog steeds een natuurkind hoor; dinosaurussen, fossielen en als we ergens zijn waar hij een tijdje kan spelen dan bouwt hij een "huis" voor de insecten.
Leuk, een mierbestudeerfoto. Zo een heb ik ook nog van mezelf van vroeger. Heerlijk hoor, die interesse in de natuur.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... die blijft mooi, het is nog steeds een natuurkind hoor; dinosaurussen, fossielen en als we ergens zijn waar hij een tijdje kan spelen dan bouwt hij een "huis" voor de insecten.
Ja, betekent wel dat we jura vloertegels willen als we tegels moeten uitzoeken, want daar zitten nog echte fossielen inquote:
Die van mij ook niet, maar gunnen mij wel mijn pleziertjequote:Op woensdag 18 december 2019 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha te klein zeker niet, volwassen en kijken niet naar Utopia.
Je moet wat voor ze overhebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, betekent wel dat we jura vloertegels willen als we tegels moeten uitzoeken, want daar zitten nog echte fossielen in
Nou ja.... we vinden het ook een mooie tegel, maar zo'n kind dat geniet van dat soort dingen maakt het wel leuker, aan de andere kant is het misschien ook redelijk gestoord om je tegelkeuze af te laten hangen van het feit dat je een 9-jarige toekomstige paleontoloog in huis hebt
Dan maar gestoord, couldn't care less.
Heerlijk toch!quote:Op woensdag 18 december 2019 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk, een mierbestudeerfoto. Zo een heb ik ook nog van mezelf van vroeger. Heerlijk hoor, die interesse in de natuur.
Zo is dat, altijd gezonde interesses van je kind stimuleren.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, betekent wel dat we jura vloertegels willen als we tegels moeten uitzoeken, want daar zitten nog echte fossielen in
Nou ja.... we vinden het ook een mooie tegel, maar zo'n kind dat geniet van dat soort dingen maakt het wel leuker, aan de andere kant is het misschien ook redelijk gestoord om je tegelkeuze af te laten hangen van het feit dat je een 9-jarige toekomstige paleontoloog in huis hebt
Dan maar gestoord, couldn't care less.
Als je Brachiosaurus al kunt uitspreken dan helpt dat zeker met leren lezen denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.
Hij kon het dinosauruskwartet ook al spelen voordat hij kon lezen....
Mag ik van jou van de grote planteneters de Brachiosaurus?!
Dat soort grappen... ik denk dat het hem zelfs heeft helpen leren lezen.
Ik heb een gehackte 3ds hier liggenquote:Op woensdag 18 december 2019 01:31 schreef Appeltje het volgende:
[..]![]()
Op de Nintendo DS heb ik voor neefjes en nichtjes heel wat Goldcards volgeplempt met spelletjes dat vonden ze wel cool van hun tante. Download praktisch niets meer.
Hij was 3.... en we liepen in het dinobos in de dierentuin en hij kende ze allemaal al uit zijn hoofd.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als je Brachiosaurus al kunt uitspreken dan helpt dat zeker met leren lezen denk ik.
Haha geweldig.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was 3.... en we liepen in het dinobos in de dierentuin en hij kende ze allemaal al uit zijn hoofd.
Staan we bij de Pachycephalosaurus, staat daar een andere moeder met kind, en die moeder moet de naam van het bord voorlezen, dus dat ging van "Pach, Pasj, Pagysef", en Soneal tegen die moeder "Het is een Pachycephalosaurus"
Enfin....zo'n kind.
En nu hij 9 is is dat niet veel veranderd
Nee de 3ds was al lastiger.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb een gehackte 3ds hier liggen![]()
Switch hacken nog niet aangedurfd.
❤️quote:Op woensdag 18 december 2019 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was 3.... en we liepen in het dinobos in de dierentuin en hij kende ze allemaal al uit zijn hoofd.
Staan we bij de Pachycephalosaurus, staat daar een andere moeder met kind, en die moeder moet de naam van het bord voorlezen, dus dat ging van "Pach, Pasj, Pagysef", en Soneal tegen die moeder "Het is een Pachycephalosaurus"
Enfin....zo'n kind.
En nu hij 9 is is dat niet veel veranderd
Welterusten.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:46 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, hij wil morgenochtend wel graag weer een boterham hebben, en moet met de auto naar school, dus dat betekent dat ik moet rijden, want dat kan hij lekker nog niet
Welterusten![]()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 18 december 2019 01:46 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, hij wil morgenochtend wel graag weer een boterham hebben, en moet met de auto naar school, dus dat betekent dat ik moet rijden, want dat kan hij lekker nog niet
Welterusten![]()
Kan je dan wel online spelen?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wii hacken, dat was lekker simpel.
Ik kan me niet herinneren of je met de wii online kon spelen, slecht he. Volgens mij kon je niet updaten iig.quote:
Ik weet dat mijn jongste was gestopt met het 'ombouwen' van zijn PlayStations, hij werd er gewoon afgeknikkerd zodra hij online ging. Hij was altijd met die voetbalspellen in de weer. Nu kopen ze alles netjes legaal.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren of je met de wii online kon spelen, slecht he. Volgens mij kon je niet updaten iig.
Ja volgens mij was de wii niet online. 3ds kan gelukkig wel online gehacked. Maar ik ben ook niet echt van dat soort spellen. Ik speel voorál dingen als Pokemon, harvest moon(waar je een boerderij hebt) en dat soort, meer casual spellen.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn jongste was gestopt met het 'ombouwen' van zijn PlayStations, hij werd er gewoon afgeknikkerd zodra hij online ging. Hij was altijd met die voetbalspellen in de weer. Nu kopen ze alles netjes legaal.
tegenover de bloemenmarkt, oh dat was een gaaf topicquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt en Opa en het hilarische uitglijders om een brug in Amsterdam, etc.
Hij is wel hilarisch, maar "rudest", dan moet je toch richting Kevin Bloody Wilson.quote:
Dat is niet mijn tekst hè sunshinequote:Op woensdag 18 december 2019 10:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is wel hilarisch, maar "rudest", dan moet je toch richting Kevin Bloody Wilson.
Jesus, dat staat in de titel, je hoeft niet meteen mijn hoofd eraf te bijten hoor, Ik zit hier heel lief achter m'n bureau de akte van een Ltd te herstructureren (klote werkje) en ik neem toch gewoon nog even de tijd om je vriendelijk te becommentariëren krijg je meteen een sneer. Sjaggerijn!quote:Op woensdag 18 december 2019 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is niet mijn tekst hè sunshine
Goedemorgen heks, lekker geslapen lieverd?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tegenover de bloemenmarkt, oh dat was een gaaf topic![]()
Gm alle te zamen
Heb deze nog (zonder bijbedoelingenquote:Op woensdag 18 december 2019 10:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jesus, dat staat in de titel, je hoeft niet meteen mijn hoofd eraf te bijten hoor, Ik zit hier heel lief achter m'n bureau de akte van een Ltd te herstructureren (klote werkje) en ik neem toch gewoon nog even de tijd om je vriendelijk te becommentariëren krijg je meteen een sneer. Sjaggerijn!
Helemaal uitgeluisterd, vind ik best lekker. Mag ik dat zeggen of bijt je dan ook meteen m'n kop eraf?quote:Op woensdag 18 december 2019 10:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb deze nog (zonder bijbedoelingen)
Nog moeilijk ook om de deze versie te vinden ipv die van Johnnie Cash.
Maar ik ben gek van dit nummer, alles klopt.
Gezelligert… moet jij geen Finale kijken…quote:Op woensdag 18 december 2019 12:05 schreef BloesBloes het volgende:
Voor mezelf maar even opgezet en jullie mogen meegenieten![]()
Ja was bij koningsplein bij het spui op de hoek hangt die camara bij het zeebrapad waar de tram richting centraal rijd, oh was leuk met Pullup die genoot er ook zo vanquote:Op woensdag 18 december 2019 10:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goedemorgen heks, lekker geslapen lieverd?
Oh was het daar, bij de AH, ja wist ik niet meer, maar wat hebben we toen gelachen hè
Soms moet ik gewoon werken voor wat kruimels op de plank, je zal het niet geloven, maar ik ben aan het afronden.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezelligert… moet jij geen Finale kijken…
Oh is het gedaan met UTO he he nou ben benieuwt of ze in de COS nu helemaal van het padje af zijnquote:
Oké heks, ik begrijp het, nou daar gaat ie; Bedankt hè voor alle tijd die je erin hebt geïnvesteerd, je bent geweldig en zo!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:38 schreef Toverheks het volgende:
Bloes Ik kan het topic niet vinden, wel al mijn streamverslagen Uto 1 Uto 2 SS en nog meer bagger god god wat een werk was dat eigenlijk moet ik de laatste Uto ook verslaan maar dat laat ik lekker aan Paco over die doet het uitstekend en leest heerlijk weg.![]()
Nooit een bedankje gehad voor de vele uren en rls soaps van de baas van FOK. misschien dat YV een mooi glitterplaatje kan posten voor mij
![]()
Stuur me even je adres in dm en ik beloof je een prachtige glitterkaart met bedankje!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh is het gedaan met UTO he he nou ben benieuwt of ze in de COS nu helemaal van het padje af zijn
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuur me even je adres in dm en ik beloof je een prachtige glitterkaart met bedankje!
Ga nou naar BNW want Yvonne huist hier en dan krijg je zo weer op je flikker dat je moet modden, ze heeft toch al een pokkehumeurquote:
Ik laat mij niet weg sturen!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ga nou naar BNW want Yvonne huist hier en dan krijg je zo weer op je flikker dat je moet modden, ze heeft toch al een pokkehumeur
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:51 schreef yvonne het volgende:
MED / Aan alle users , mods en oud-mods van UTO
Jij ook bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:51 schreef yvonne het volgende:
MED / Aan alle users , mods en oud-mods van UTO
Echt wel. Tis bijna pesten gewoon "Bedankt voor alles streamers en nu oprotten"quote:Op woensdag 18 december 2019 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit was wel echt de meest stomme afsluiting ooit zeg.![]()
Poef weg.
Ja het laatste wat we zagen waren zwaaiende panters.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Echt wel. Tis bijna pesten gewoon "Bedankt voor alles streamers en nu oprotten"
@Toverheksquote:Op woensdag 18 december 2019 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuur me even je adres in dm en ik beloof je een prachtige glitterkaart met bedankje!
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Raaaagh, stoere kerels, haar op de borst en baarden, zo mag ik het horen
Ik bedank vriendelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
We zoeken nog een nieuwe mod wellicht ...... en jij staat op de lijst hoor
Oh wat lief maar was een geintje hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sttur maarquote:Op woensdag 18 december 2019 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat lief maar was een geintje hoor
Ja zekerquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus of dacht je van wel?
Enorm positiefquote:Op woensdag 18 december 2019 14:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gekkie, je weet toch hoe ik over je denk
Welke winkel?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een Too Good To Go pakketje gekocht!
Nah kind toch!quote:Op woensdag 18 december 2019 14:15 schreef Tjacka het volgende:
Houden ze straks allemaal troep over die jij niet om te vreten vindt en daar sta je dan met je pakketje .....quote:
wat is dat danquote:Op woensdag 18 december 2019 14:15 schreef Tjacka het volgende:
Een lepe stunt van de supermarkten zodat ze hun dagoverschot niet hoeven wegpleuren maar toch nog de inkoopsprijs terugpakken. Speciaal ontwikkeld voor onze meevoelende milieu gekkiesquote:
Oh oke weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 18 december 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een lepe stunt van de supermarkten zodat ze hun dagoverschot niet hoeven wegpleuren maar toch nog de inkoopsprijs terugpakken. Speciaal ontwikkeld voor onze meevoelende milieu gekkies
Oh is mij nooit tegen gevallenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Houden ze straks allemaal troep over die jij niet om te vreten vindt en daar sta je dan met je pakketje .....
Wel mooi goedkoop etenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een lepe stunt van de supermarkten zodat ze hun dagoverschot niet hoeven wegpleuren maar toch nog de inkoopsprijs terugpakken. Speciaal ontwikkeld voor onze meevoelende milieu gekkies
Maakt koken een stuk leukerquote:Op woensdag 18 december 2019 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet te specifieke wensen hebt idd.
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:43 schreef BloesBloes het volgende:
Voor de Cos; Allemaal heel erg bedankt ik ga jullie vreselijk missen mijn vrienden en vriendinnetjes. Ik zal de dagen tellen tot een nieuwe RLS zodat ik jullie wederom in mijn hart kan sluiten. Danaqui, Mazaru, Krabje, Dekenau, FF, Appeltje, het zijn er teveel om op te noemen, dus met een brok in mijn keel zeg ik nog één keer;
Geen off-topic meerquote:
Alle winkeldochters liggen daar.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor mij veel te veel meuk bij zit die ik sowieso niet wil hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
They tried to make me go to rehab
I said, "no, no, no"
Ja ach voor 5 euroquote:Op woensdag 18 december 2019 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alle winkeldochters liggen daar.
Das mooi. En je leeft nog!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach voor 5 euro
Had laatst 1,5 kilo kip
Ieuwwwquote:Op woensdag 18 december 2019 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach voor 5 euro
Had laatst 1,5 kilo kip
Zo, zo,zo zondequote:Op woensdag 18 december 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
They tried to make me go to rehab
I said, "no, no, no"
Plofkip, uiteraardquote:Op woensdag 18 december 2019 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach voor 5 euro
Had laatst 1,5 kilo kip
Kom in BNW posten je hebt er talent voor merk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daarom lozen ze het ook, bijv in hun tgtg pakketten
Weet wat je vraagt hè, want dan moet jij gaan modden, terwijl je nu relax een rondgang kan maken op FOK een beetje gebabbel hier een beetje gebabbel daarquote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom in BNW posten je hebt er talent voor merk ik.
Jaquote:
Johquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk! Is al eerder gebeurd met een ander subforum en dat pakte heel goed uit
Het moet haast wel een cruciaal leeftijdspunt zijn. Jezelf jarenlang naar de tyfus drank 'n drugs-en en op die leeftijd, een kruising: er op of er onderdoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Club 27, het is bijna niet te bevatten ......
Zoiets ......quote:Op woensdag 18 december 2019 15:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het moet haast wel een cruciaal leeftijdspunt zijn. Jezelf jarenlang naar de tyfus drank 'n drugs-en en op die leeftijd, een kruising: er op of er onderdoor.
Ohww, gaat dat zo, een beetje komen rondselen in dooie subforums, mooi is dat..quote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom in BNW posten je hebt er talent voor merk ik.
Tjacka is oké, olé, oléquote:Op woensdag 18 december 2019 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww, gaat dat zo, een beetje komen rondselen in dooie subforums, mooi is dat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tjacka is oké, olé, olé
Dat valt wel mee hoor maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Oke maatquote:Op woensdag 18 december 2019 16:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het feit dat je maat tegen me zegt illustreert al dat je toch een beetje in de war bent.
Hopelijk komt er een nieuwe RLS, maar daar is nog niets over bekend. Maar ronselen voor FOK! is natuurlijk altijd een puik planquote:Op woensdag 18 december 2019 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
We moeten jou natuurlijk wel aan het werk houden en dan is het goed om nwe leden te ronselen
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat staat er?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:25 schreef Laysa het volgende:
@:yvonne je staat in het insta verhaallijntje van Jordie uit utopia![]()
Daar hoef ik niks te regelen. Lekker kleppen met elkaarquote:Op woensdag 18 december 2019 18:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja Lav. heb je al een idee hoe je het allemaal een beetje gaat regelen als mod van RLS-SC?
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hoef ik niks te regelen. Lekker kleppen met elkaar
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/jordie_utopia2/quote:Op woensdag 18 december 2019 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat staat er?
Daarom, gezellig en natuurlijk de nodige rlsjes die zijn er namelijk altijd, zoals Opaatje, Uitglijders en wat er nog meer is op het gebied van streams. Dat is een beetje ondergesneeuwd in de tijd dat er zo nodig een Utopia Subforum moest komen. Nou ik ben eigenlijk blij dat dat over belegen programma is afgelopen. Maar goed je gaat er toch niets over zeggen, nou als je maar weet dat mochten mensen hier hun voorkeur uitspreken dan win je met vlag en wimpel hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. De eerste UTO was leuk, maar deze was één en al ergernis. Nu geef ik meteen toe dat je lekker ergens aan ergeren ook weleens fijn is, maar de lui die in deze aflevering zaten vond ik stuk voor stuk vervelende mensen. Op een enkeling na.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daarom, gezellig en natuurlijk de nodige rlsjes die zijn er namelijk altijd, zoals Opaatje, Uitglijders en wat er nog meer is op het gebied van streams. Dat is een beetje ondergesneeuwd in de tijd dat er zo nodig een Utopia Subforum moest komen. Nou ik ben eigenlijk blij dat dat over belegen programma is afgelopen. Maar goed je gaat er toch niets over zeggen, nou als je maar weet dat mochten mensen hier hun voorkeur uitspreken dan win je met vlag en wimpel hoor
Het heeft veel te lang geduurd. In het buitenland is het allemaal al snel afgesloten, alleen hier moest Ome Sjon natuurlijk doorzetten om de investering eruit te persen.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. De eerste UTO was leuk, maar deze was één en al ergernis. Nu geef ik meteen toe dat je lekker ergens aan ergeren ook weleens fijn is, maar de lui die in deze aflevering zaten vond ik stuk voor stuk vervelende mensen. Op een enkeling na.
Is ook zo. Of het nu komt omdat er gewoon de verkeerde mensen of af kwamen, of dat ze gewoon de verkeerden naar binnen lieten, er bleef weinig van over.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. De eerste UTO was leuk, maar deze was één en al ergernis. Nu geef ik meteen toe dat je lekker ergens aan ergeren ook weleens fijn is, maar de lui die in deze aflevering zaten vond ik stuk voor stuk vervelende mensen. Op een enkeling na.
Hoe vaak ga jij je nog omkleden...Je lijkt Merel wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het heeft veel te lang geduurd. In het buitenland is het allemaal al snel afgesloten, alleen hier moest Ome Sjon natuurlijk doorzetten om de investering eruit te persen.
Leuk hè, ik dacht ok kerst, daar gaat ie, maar dat is toch niet zo mijn ding en toen kwam ik die zeg maar paarse tegen en dat was m'n eerste Keith op Fok ooit enne toen zag ik deze, die was best berucht vroeger ........ ik heb gewoon zo n bui!quote:Op woensdag 18 december 2019 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij je nog omkleden...Je lijkt Merel wel.
Ik vind die kerst schaperig geiterig ...Doe maar nietquote:Op woensdag 18 december 2019 18:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Leuk hè, ik dacht ok kerst, daar gaat ie, maar dat is toch niet zo mijn ding en toen kwam ik die zeg maar paarse tegen en dat was m'n eerste Keith op Fok ooit enne toen zag ik deze, die was best berucht vroeger ........ ik heb gewoon zo n bui!
Kun je je nog herinneren waarvoor je voor het eerst op fok kwam?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Leuk hè, ik dacht ok kerst, daar gaat ie, maar dat is toch niet zo mijn ding en toen kwam ik die zeg maar paarse tegen en dat was m'n eerste Keith op Fok ooit enne toen zag ik deze, die was best berucht vroeger ........ ik heb gewoon zo n bui!
Neuh, ik ken het gewoon omdat ik wel eens poste of VOL (ex-fokkers grotendeels)quote:Op woensdag 18 december 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren waarvoor je voor het eerst op fok kwam?
Dit vind ik toch de mooiste hoor. Heb ineens zin om een youtube van Keith te plaatsen hier, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordtquote:Op woensdag 18 december 2019 18:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Whut?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit vind ik toch de mooiste hoor. Heb ineens zin om een youtube van Keith te plaatsen hier, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordt
Huh? ik deed niksquote:Op woensdag 18 december 2019 18:42 schreef Laysa het volgende:
Wacht nog ff met sluiten van de COS...Hier is het zuur beleid plan nog niet helemaal in werking gesteld.
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit vind ik toch de mooiste hoor. Heb ineens zin om een youtube van Keith te plaatsen hier, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordt
This place is emptyquote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, hij las hier meequote:Op woensdag 18 december 2019 18:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/jordie_utopia2/
En dan moet je ff op het ronde fotootje linksboven klikken.
Hij heeft een screenshot van jouw post er neer gezet.
Ook goed, maar ik bedoelde de studioversie hiervan, maar live is ook goedquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
Oh al die mutsen weer in Jians broekje. Hebben ze al een gitaar gekocht?
Hihiquote:
Hey chocoquote:Op woensdag 18 december 2019 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zeg toch ook soms.![]()
Hallo oude stek van mij en alle mensjes erin.
Laatst nog in 40+quote:Op woensdag 18 december 2019 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi Laysa, dat is lang geleden.
Ah toch wel, wist het ff niet meer zeker, komen ook zoveel mensen daar.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laatst nog in 40+![]()
Maar leuk dat je terug komt.
Heej zure zult, ga lekker in de cos dat schuim van je bek laten likken, hier is het gewaun gezelligquote:Op woensdag 18 december 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
Oh al die mutsen weer in Jians broekje. Hebben ze al een gitaar gekocht?
Doe ik en geniet zelf ookquote:Op woensdag 18 december 2019 19:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heej zure zult, ga lekker in de cos dat schuim van je bek laten likken, hier is het gewaun gezellig
Spreek voor jezelf hèquote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laatst nog in 40+![]()
Maar leuk dat je terug komt.
Sterkte ermee.quote:
Ok, zal weer normaal doen tegen je. Lul.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben niet je ouwe en lang is lang niet lang genoeg
Als dat is me negeren, maak je me een gelukkig mens.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, zal weer normaal doen tegen je. Lul.
Ik wil jou niet gelukkig maken dus ik kijk nog wel wat ik doe.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als dat is me negeren, maak je me een gelukkig mens.
Muisje, doe nou is niet zo boos, ik vind je gewoon leuk en grappig, echt waarquote:Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is die oude UI hè, je krijgt er subiet de kriebels van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |